دکوراسیون سبک ساحلی

سبک ساحلی، یکی از سبک های بسیار چشم نواز و دوست داشتنی در بین مردم است که به دلیل حس و حال بسیار مطلوبی که ایجاد می کند، طرفداران زیادی برای محوطه سازی در خانه های شهری و محوطه های غیر ساحلی پیدا کرده است. اگر شما هم تمایل دارید که با سبک ساحلی بیشتر آشنا شوید و محوطه فضای باز خود را به این سبک دکوراسیون کنید، حتما ادامه این مقاله را مطالعه نمایید.

پس با ما در “دکورز”  یکی از بهترین تولید کنندگان مبلمان باغی در ایران با بهترین و بالاترین سطح کیفیت و ضمانت و با تنوع عالی – همراه باشید:

 

محوطه سازی به سبک ساحلی چیست؟

سبک ها، تنوع بسیار وسیعی در معماری و دکوراسیون دارند و هر کسی می تواند با توجه به سلایق و علایق خود، دست به انتخاب و اجرای آنها در فضاهای داخلی و محوطه های بیرونی خانه و ویلا و… بزند. سبک ساحلی یکی از سبک های جذاب، آرامش بخش و دلپذیر است و حس و حال بسیار خوشایندی را در افراد ایجاد می کند. این سبک، جزئیات و ویژگی های جالبی دارد که در ادامه آنها را به طور کامل بیان خواهیم نمود.

محوطه سازی به معنای طراحی و ایجاد یک فضای باز زیباست. فضای بیرونی ساختمان های ویلایی یا آپارتمانی، باغ ویلاها و… را می توان به سبک های مختلفی طراحی کرد تا زیبا و قابل استفاده شود. سبک ساحلی، از سبک های جذابی است که به تازگی در شهرهای بزرگ و به دور از ساحل نیز محبوبیت فراوانی پیدا کرده است. جزئیات این سبک مانند استفاده از گیاهان و درختان ساحلی، شن و ماسه، تپه های شنی و…، به گونه ای است که حتی می توان در یک تراس کوچک و حیاط نقلی خانه ها نیز آن را رقم زد و فضا را به شکل یک ساحل جذاب و زیبا درآورد.

 

عناصر رایج در طراحی دکوراسیون فضای باز و محوطه سازی به سبک ساحلی

1.       استفاده از گیاهان بومی ساحلی

درخت نخل

واقعیت این است که در خصوص پوشش گیاهی برای محوطه های به سبک ساحلی، نباید چندان وسواس به خرج دهید. زیرا شرایط آب و هوایی منطقه شما، ممکن است برای رشد گیاهان بومی – ساحلی، مناسب نباشد. با این حال، انواع درختان  و درختچه های نخل کوتاه و بلند، انتخاب بسیار فوق العاده عالی و مناسبی برای ایجاد یک محوطه ساحلی زیبا و واقعی خواهد بود.

درختان میوه دار، بید مجنون و انواع درختچه های کوتاه و پرشاخه، نمای مناسبی برای ایجاد دکوراسیون سبک ساحلی دارند.

2.       رنگ های ساحلی و آرامش بخش

رنگ های ساحلی

در خصوص انتخاب رنگ برای انواع مبلمان، دیوارها و تمامی تجهیزات و آیتم های موجود در محوطه سازی به سبک ساحلی، باید از رنگ های ملایم و روشن مانند سبز روشن، آبی اقیانوسی، آبی روشن، زرد لیمویی، سفید، رنگ های خنثی و شنی و… استفاده کنید تا به طور کامل، نشانگر دکوراسیون سبک ساحلی باشد.

از این رنگ های در تمام آیتم های دکوراسیون فضای باز و فضای داخلی ویلا و… نیز می توانید بهره ببرید.

3.       پرده ها و پارچه های طرح دار

چتر سایبان

برخی پارچه ها، الگوهای آنها و رنگ های خاص، نشانگر مشخصی برای برخی فضاها هستند و پرده ها و پارچه های راه راه درشت با رنگ های سفید و آبی، دقیقا از همین موارد برای سبک ساحلی به شمار می آیند.

می توانید برای این منظور، پوشش و کاور کوسن های مبلمان، پرده ها، حوله های کنار استخری و همین طور بالشتک و تشک های روی تخت های کنار استخری را به این صورت انتخاب و ست کنید تا سبک ساحلی را خیلی بهتر و بیشتر در محوطه سازی شما ایجاد نماید.

4.       عناصر ساحلی بیشتر

ساخت حیاط به سبک ساحلی

برای اینکه سبک ساحلی را به طور کامل پیاده سازی کنید، باید از عناصر و آیتم های دکوراتیو بیشتری کمک بگیرید. عناصری همچون:

  • شن، ماسه و سنگریزه های ساحلی به جای کفپوش های مرسوم در فضای باز
  • مجسمه های چوبی و سنگی
  • حوض آب و فواره ها و نهرهای آب
  • آلاچیق یا پرگولای چوبی یا حصیری
  • استفاده از پاره سنگ های بزرگ و غول پیکر در نقاط مختلف محوطه

5.       ساخت یک استخر ساحلی کوچک

مبلمان برای استخر ساحلی

می دانید که برای ساخت استخر در حیاط یا محوطه های باغی و ویلایی، می توانید از مدل ها و سبک های مختلفی ایده بگیرید. استخرهای ساحلی، یکی از زیباترین، خاص ترین و لوکس ترین انواع سبک های ساخت استخر هستند که نمایی جذاب و عالی را در محوطه اختصاصی شما ایجاد می کنند.

خوبی این نوع استخر این است که می تواند خیلی کوچک و حتی در اندازه یک حوضچه باشد. در کنار آن، می توانید از گیاهان زیبا اسفاده کنید و یک تخت استخری راحت و متناسب هم قرار دهید تا لذت بیشتری را در زمان اوقات فراغت خود در محوطه فضای باز خانگی و ویلایی خود ببرید.

 

چند مدل محوطه سازی به سبک ساحلی

با تماشای عکس های زیر، می توانید ایده های بیشتری را پیدا کنید. محوطه سازی، می تواند بسیار تخصصی و حرفه ای هم باشد و برای این منظور، حتما نیاز هست که از متخصصین این حوزه کمک بگیرید. درست است که هزینه های شما برای ساخت محوطه به سبک ساحلی بیشتر خواهد شد، اما محوطه شما به معنای واقعی، زیباتر، ماندگار و ارزشمندتر خواهد شد.

محوطه سازی به سبک ساحلی

محوطه ساحلی مصنوعی

طراحی سبک ساحلی

طراحی حیاط به سبک ساحلی

استخر ساحلی

استخر ساحلی مصنوعی

مدل استخر ساحلی 

خرید بهترین نوع مبلمان مخصوص فضای باز

امروزه، استفاده از مبلمان باغی آلومینیومی و مبلمان باغی حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات آلومینیومی و حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر ۲۴ ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”