هوم گاردن چیست؟ 1

استقبال خانواده ها از انواع فضای باز، باعث شده که اصطلاحات مخصوصی مانند هوم گاردن، روف گاردن و… در این زمینه به وجود بیاید که البته این روزها، در بین خانواده های ایرانی هم محبوبیت فراوانی پیدا کرده اند. یکی از بهترین مکان ها برای چیدمان مبلمان باغی، هوم گاردن است که هم یک دکوراسیون عالی و لوکس را در محیط خانه ایجاد می کند و هم برای استفاده افراد خانواده و سپری کردن اوقات فراغت، یک انتخاب بسیار راحت و کاربردی می باشد.

بیایید در ابتدا ببینیم که هوم گاردن چیست و بعد، مناسب ترین انواع مبلمان برای باغ خانگی را بشناسیم. پس با ما در “دکورز” – یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان فضای باز از جنس پلی رتن و تامین کننده برتر تجهیزات باغی در ایران – همراه باشید:

 

هوم گاردن چیست؟

ویژگی های هوم گاردن

هوم گاردن، همان طور که از ترجمه آن مشخص است، به معنای باغ خانگی است. برعکس تعاریفی مثل روف گاردن با تراس گاردن که به یک بخش کاملا مشخص از خانه اشاره دارند، هوم گاردن می تواند در هر جای خانه باشد. اما در اغلب اوقات، منظور از آن یک باغ کوچک است که در حیاط خانه یا پاسیو ایجاد می شود. باغ خانگی چند ویژگی مخصوص و معین دارد که باعث می شود به یک بخش کاملا کاربردی و قابل استفاده تبدیل شود.

ویژگی های هوم گاردن یا باغ خانگی

هوم گاردن، متراژ محدودی دارد و مسلما اندازه آن به متراژ فضای خالی موجود در فضای قابل استفاده خانه بستگی دارد. اما در کل، کوچک و نقلی است و در واقع یک باغ مینیاتوری است.

هوم گاردن در بیشتر مدل های مختلف طراحی در خانه های مختلف، یک بخش مخصوص برای سبزی کاری ارگانیک دارد که در واقع روی ایجاد یک زندگی سالم و داشتن سلامت روح و جسم تاکید دارد.

همچنین، لازم است بدانید که ایجاد یک نشیمن راحت و کاربردی در باغ خانگی الزامی است. استفاده از مدل های مناسب و زیبای مبلمان باغی برای باغ خانگی، باعث می شود کاملا برای استفاده روزانه، برگزاری مهمانی، دورهمی و حتی برگزاری جشن در باغ خانگی مناسب شود. همین موضوع نیز باعث افزایش دوچندان محبوبیت باغ خانگی شده است زیرا کمک می کند علاوه بر راحتی و داشتن یک فرصت عالی برای استراحت و وقت گدرانی در فضای سبز، ریخت و پاش های داخل خانه نیز به حداقل برسد.

مزایای باغ خانگی چیست؟

هوم گاردن

پاسیو

  1. استفاده از محصولات خانگی ارگانیک و سالم
  2. ایجاد یک دکوراسیون لوکس و شیک در خانه
  3. برخورداری از یک باغ اختصاصی با هزینه بسیار کمتر ( خرید باغ در بیرون از شهر، هزینه زیادی دارد اما طراحی و اجرای هومگاردن، پرهزینه نیست).
  4. با طراحی نشیمن در هووم گاردن و خرید مبلمان برای باغ خانگی، باعث اضافه شدن به متراژ خانه می شوید، دقیقا مانند یک سالن پذیرایی بیرونی و بدون سقف اما کاربردی و سودمند.

انتخاب و خرید بهترین و مناسب ترین مبلمان برای باغ خانگی

خرید مبلمان برای باغ خانگی

بهترین مبلمان برای باغ های خانگی و به طور کلی برای استفاده در فضای باز، مبلمان ضدآب است. تنها مبلمان موجود در بازار با چنین ویژگی مناسبی، مبلمان آلومینیومی و مبلمان حصیری می باشد، که خوشبختانه، تنوع بسیار خوبی در مدل های این دو نوع مبلمان در ایران وجود دارد. مبلمان برای باغ خانگی، بر اساس نوع استفاده و متراژ فضای موجود، متفاوت است. به همین دلیل، انواع مبلمان زیر را برای آن پیشنهاد می دهیم:

  • مبلمان راحتی و مبلمان کلاسیک بزرگ
  • مبلمان غذاخوری
  • مبلمان دونفره
  • نیم ست
  • تخت ریلکسی
  • تاب باغی

لینک خرید محصولات باغی برند دکورز – خرید بدون واسطه و با کیفیت تضمینی

چند نکته برای خرید بهترین و مناسب ترین مبلمان برای باغ خانگی:

کاربری مورد نیاز خود را تعیین کنید ‌و با توجه به آن، مبلمان فضای باز را خریداری نمایید.

رنگ مبلمان را با رنگ و مدل دکوراسیون فضای باز ست کنید.

اگر متراژ هوم گاردن شما بزرگ است، می توانید یک چیدمان عالی را در آن رقم بزنید و چند مدل مبلمان را برای آن خریداری نمایید. اما اگر متراژ آن کوچک است، باید سعی کنید مبلمان با اندازه و حجم کوچک خریداری کنید تا راحت تر و کاربردی تر باشد.

 

چرا باید مبلمان ویلایی و فضای باز را از جنس حصیری پلی رتن انتخاب کنیم؟

مبلمان اوت دور و فضای باز، در جنس ها و متریال های مختلفی ساخته می شود. اما هیچ کدام از آنها به زیبایی، جذابیت، تنوع و کیفیت بسیار بالای پلی رتن نیستند. مبلمان پلی رتن، ماندگاری و دوام بسیار بالایی در فضای بیرونی و در شرایط جوی مختلف دارد و از طرفی، بسیار شیک و زیباست و از انواع لوکس و مجلل برای دکوراسیون انواع فضاهای بیرونی مانند دکوراسیون باغ و ویلا و پاسیو محسوب می شود.

کیفیت برتر محصولات برند دکورز

مبلمان برند دکورز

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”