میز و صندلی و مبلمان حصیری پلی رتن

مبلمان حصیری پلی رتن فقط برای فضای باز نیست! با اینکه در تمام دنیا، همه به دنبال خرید مبلمان حصیری پلی رتن برای استفاده در فضای باز هستند، اما مدل های زیبا و خاص این نوع مبلمان باعث شده که جایگاه ویژه ای در دکوراسیون داخلی پیدا کنند. این نوع مبلمان تناسب بی نظیری با برخی از سبک های دکوراسیون داخلی دارد. شما هم می توانید از مدل هایی که در این مقاله می بینید، برای دکوراسیون داخلی خانه یا ویلای خود ایده بگیرید.

پس با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

مبلمان حصیری پلی رتن برای تمام فضاها

اگر قصد خرید یک مبل خاص و متفاوت را دارید و می خواهید با کمک آن، دکوراسیون داخلی خانه و ویلای خود را ارتقا بدهید، پیشنهاد ما به شما، مدل های فوق العاده زیبای مبلمان حصیری پلی رتن است. حصیر بافت بودن این نوع مبلمان، نمایی بسیار خاص دارد که باعث می شود دکوراسیون شما، کاملا متمایز، لوکس و متفاوت به نظر بیاید.

هیچ چیز بهتر و قوی تر از یک گوشه دنج و شیک با دو مبل حصیری، یک ست نهارخوری زیبا از جنس حصیر و یا حتی یک ست کامل از صندلی حصیری اپن نمی تواند چنین تمایز جذابی را برایتان به ارمغان بیاورد.

مزایای کاربرد مبلمان حصیری پلی رتن در کوراسیون داخلی

متفاوت بودن نمای حصیربافت مبلمان پلی رتن

دوام و طول عمر بالای مبلمان حصیری پلی رتن و عدم نیاز به تعویض مبلمان در طول سال ها

تطابق بی نظیر با سبک های متفاوت دکوراسیون داخلی

تنوع رنگی بسیار جالب که باعث می شود حتی نمای یک مبلمان واحد، کاملا متفاوت به نظر بیاید.

مدل های شیک و خاص و متناسب برای ساخت یک دکوراسیون لوکس

برتری مبلمان حصیری پلی رتن در مقایسه با مبلمان رتن طبیعی

زیبایی مبل حصیری برای دیزاین خانه

می دانید که رتن نام یک نوع چوب حصیری است که با آن، مبلمان و لوازم منزل ساخته می شود. مانند هر نوع چوب دیگری، این نوع چوب هم در مقابل عوامل مختلف محیطی، ضعیف و آسیب پذیر است اما زیبایی آن، باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. به همین دلیل هم هست که مبلمان حصیری پلی رتن تولید شده است. پلی رتن نوعی الیاف حصیری مصنوعی و از جنس پلیمر می باشد. این نوع الیاف را روی اسکلت چوبی یا آلومینیومی می بافند و مدل های مختلفی از مبلمان را تولید می کنند.

مبلمان حصیری پلی رتن، به طور کامل در برابر آب و هوای بیرونی و شرایط مختلف جغرافیایی مقاوم است. اما زیبایی آن باعث شده تا در داخل خانه ها، ویلا ها و بسیاری از هتل ها و مکان هایی که نیازمند مبلمان لوکس هستند، مورد استفاده قرار بگیرد.

چرا مبلمان حصیری پلی رتن بهتر از مبلمان حصیری طبیعی است؟

  • مبلمان پلی رتن طول عمر بالایی دارد.
  • مبلمان پلی رتن، برعکس مبلمان رتن طبیعی ترک ترک نمی شود و شاخه های سوزن مانند و آزاردهنده در آن تشکیل نمی شود.
  • مبلمان رتن طبیعی فقط در رنگ چوب طبیعی یافت می شود اما مبلمان حصیری پلی رتن، تنوع بسیار زیادی در رنگ دارد.
  • رنگ مبلمان پلی رتن کاملا باکیفیت و پایدار و ماندگار است و دچار رنگ پریدگی و کهنگی نمی شود.

رنگ مبلمان حصیری پلی رتن

اگر می خواهید از مبلمان حصیری پلی رتن در دکوراسیون داخلی منزل و یا ویلای خود بهره ببرید، باید بدانید رنگ در این مبلمان، نقطه قوت آن محسوب می شود. اگر نمای حصیری را در درجه اول قرار دهیم، رنگ ها نیز در مرتبه دوم به عنوان یکی از معجزات این مبلمان در دکوراسیون محسوب می شوند.

به عنوان مثال، مبلمان حصیری با رنگ قهوه ای، کرمی و فندقی و… ، نمایی کاملا طبیعی دارند و برای سبک دکوراسیون روستیک (روستایی) و یا بوهو بسیار عالی هستند. اما همین مبلمان با رنگ سفید و رنگ های خنثی مانند طوسی و نود، می تواند بهترین انتخاب برای سبک دکوراسیون اسپورت و مدرن باشد. مسلما کمتر مبلمانی را با چنین ویژگی جذابی پیدا می کند.

استحکام بالا

هیچ چیز بهتر از این نیست که از مبلمان خود استفاده کنید، اما این مبلمان کهنه و خراب نشود. از آنجا که مبلمان حصیری پلی رتن در برابر رطوبت، باران، باد و طوفان، گرد و خاک، تابش مستقیم اشعه خورشید و… مقاومت دارد و خراب نمی شود، بنابراین در فضای داخلی، به طور کامل سالم و نو باقی می ماند. البته باید یادآور شویم که تمام این ویژگی های عالی، فقط در مبلمان باکیفیت و اصل وجود دارد مانند “مبلمان حصیری پلی رتن برند دکورز در ایران” با اسلکت آلومینیومی است که دوام و استحکام آن را دوچندان می نماید.

مدل هایی که در عکس های زیر می بینید، بخشی از مدل های زیبای مبلمان پلی رتن هستند. برند دکورز به عنوان یکی از برترین و بزرگ ترین تولیدکنندگان این نوع مبلمان در ایران، تنوع بسیار زیادی را در کالکشن محصولات خود ارائه داده است که بنابر سلیقه و انتخاب مشتری، دارای انعطاف زیادی در بخش های زیر می باشد:

  • طرح و مدل مبلمان
  • انتخاب قطعات مجزا از ست های مختلف به سلیقه مشتری
  • رنگ مبلمان
  • مدل بافت الیاف حصیری مبلمان
  • رنگ و جنس بخش های پارچه ای مبلمان

 

مدل های مبلمان حصیری برای دکوراسیون داخلی

مبل دونفره زیبا

مبل حصیری رتن

مبل حصیری مدرن

مبلمان حصیری پلی رتندکوراسیون داخلی با مبلمان حصیری

دکوراسیون سبک روستیک

مبل تکی

صندلی نهارخوری حصیری

صندلی حصیری با اسکلت چوبی

صندلی حصیری

میز نهارخوری گرد

مبل ظریف و خاص

مدل مبلمان حصیری

مبل نهارخوری حصیری

مبل گرد

مبل نهارخوری شیک و لوکس

مدل های مبلمان حصیری

برند دکورز – ضمانت 2 ساله و خدمات پس از فروش:

ست نهارخوری

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”