ترند طراحی دکوراسیون 2023

اگر به دنبال این هستید که با ترند دکوراسیون 2023 و جدیدترین و جذاب ترین ایده های طراحی دکوراسیون آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا پایان بخوانید. هیچ چیز به اندازه پیروی از ترندها نمی تواند دکوراسیون یک محیط با هر نوع کاربری را متحول سازد. ما هوشمندانه ترین ایده های ترند دکوراسیون 1402 را برایتان گلچین کرده ایم که می توانید آنها را در اجرای دکوراسیون و دیزاین داخلی و همین طور فضای باز در نظر بگیرید.

پس با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کننده های مبلمان حصیربافت پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

جدیدترین ایده های ترند دکوراسیون 2023 – 1402

  1. ظهور مجدد آرت دکو

سبک آرت دکو

سال هاست که ترندهای طراحی بر اساس سبک های ساده، مدرن و مینیمال تعیین می شوند. اما این روند کمی چرخش پیدا کرده است و به تازگی شاهد برخی انعطاف های بیشتر به سمت سبک آرت دکو هستیم. البته هنوز خبری از ماکسیمال شدن کامل نیست (ماکسیمال به معنای اجرای جزئیات بسیار زیاد در طراحی است) اما شاهد کاربرد رنگ های گرم و بولد، الگوهای طرح دار و طراحی های منحنی بیشتری می باشیم.

 

  1. مبلمانی بر اساس سرگرمی ها و صمیمیت بیشتر

مبلمان با طراحی متفاوت

در سال های گذشته، استقبال از ایجاد یک نشیمن صمیمی و دوستانه افزایش پیدا کرده است. مسلما به همین دلیل هم هست که ساخت و طراحی فضای باز در خانه ها و آپارتمان های امروزی به یک دغدغه تبدیل شده است. خلاصه اینکه این ترند دکوراسیون 2023 به شما اجازه می دهید مبلمانی جسورانه، صمیمی و سرگرم کننده انتخاب کنید.

برخی مدل های مبلمان حصیری مانند آنچه که در گوشه این تصویر و در طراحی دکوراسیون داخلی می بینید، از بی نظیرترین انتخاب ها برای ایجاد این ترند دکوراسیون 2023 هستند.

 

  1. تمرکز روی نور طبیعی

نور طبیعی در طراحی ترند دکوراسیون 2023

چقدر ترند دکوراسیون 2023 به طبیعی تر شدن طراحی دکوراسیون نزدیک شده است زیرا در آن به فایده ها توجه کرده است. هر چقدر که نور طبیعی در خانه و طراحی دکوراسیون آن بیشتر به کار برود، برای بهتر شدن کیفیت زندگی، کار، تمرکز، خلق و خوی افراد ساکن بهتر است (نور طبیعی باعث تولید ویتامین دی در بدن می شود که تاثیر بزرگی در بهبود کیفیت سلامت بدن دارد).

پنجره های بزرگ و لخت، رنگ ها و سطوح بازتاب کننده نور، همان چیزهایی هستند که در این طراحی نیاز دارید.

 

  1. ترکیب رنگ های جدید

ترکیب رنگ های جسورانه

یکی دیگر از ایده های جذاب و جدید به عنوان ترند دکوراسیون 2023، استفاده از ترکیب رنگ های جدید و غافلگیر کننده است. این ترکیب های رنگی می تواند جزئیات بیشتری در طراحی دکوراسیون ایجاد کند. لایه های مختلفی از رنگ های جذاب اما در تعادل با یکدیگر انتخاب کنید.

 

  1. یک دیزاین نوستالژیک

مبلمان قدیمی و نوستالژیک

قطعا طراحی دکوراسیون یکی از بهترین موضوعات برای ارتباط برقرار کردن با موضوعات و لوازم قدیمی و نوستالژیک است. این ترند دکوراسیون 2023، می توان روند استفاده از لوازم قدیمی و عتیقه را هم جریان ببخشد. مبلمان با طراحی قدیمی و مربوط به دهه های پیشین، انتخاب خوبی است که می توانید آن را تجربه کنید.

 

  1. اکسسوری های هیجان انگیز

اکسسوری های هیجان انگیز

لوازم جانبی نقطه عطف یک طراحی داخلی محسوب می شوند و شما می توانید به این ترند دکوراسیون 2023 با اکسسوری های هیجان انگیز و نفس گیر و سورئالیسمی آن سلام کنید! مجسمه ها، تابلوهای نقاشی و یا هر قطعه ای دیگری که شما را غافل گیر کند و چرخشی جدید در دکوراسیون ایجاد نماید، خوب است.

 

  1. فضای باز

فضای باز در طراحی دکوراسیون خانه

قبلا هم گفتیم که توجه به فضای باز اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. در واقع از زمان قرنطینه کرونا، احساس نیاز به یک محل ویژه برای دور هم جمع شدن و یا حتی خلوت کردن، بیشتر شد و فایجاد ضاهایی با پلان باز در خانه و آپارتمان، این نیاز را به خوب رفع نمود.

 

  1. مبلمان برای یک عمر

مبلمان باکیفیت و عمری

روند استفاده از “مد سریع” در ترند دکوراسیون 2023 کمرنگ شده است، درست مانند سرنوشت آن در فشن و استایلینگ. منظور چیست؟ مبلمانی که بر اساس مد سریع و برای استفاده یک یا دو فصل ساخته می شوند، دیگر جایی در طراحی دکوراسیون ندارند و جای خود را به محصولات باکیفیت و عمری داده اند، درست مانند سبک قدیم که روند بازیافت همه چیز بسیار کند بود.

درباره مبلمان فضای باز نیز همین است. مبلمان پلاستیکی بی کیفیت و برخی انواع مبلمان چوبی، محبوبیت خود را از دست داده اند و اکنون، مردم می دانند که با خرید محصولات اصیل، می توانند آن را برای یک عمر مورد استفاده قرار دهند. مبلمان حصیری پلی رتن، همان مبلمانی است که باید در این ترند دکوراسیون 2023 بخرید و دکوراسیون فضای باز خود را با آن ارتقا ببخشید.

 

خرید بدون واسطه مبلمان حصیری از برند دکورز – تضمین کیفیت و تنوع بی نظیر در ایران

مبل راحتی گرد

خرید از تولید کننده، هوشمندانه ترین کاری است که می توانید انجام دهید. در سال های اخیر، تولید کنندگان متعددی در زمینه تولید محصولات باغی شروع به فعالیت کرده اند که این موضوع در کاهش قیمت ها و افزایش کیفیت محصولات، بسیار تاثیر گذار بوده و خریداران، با خیال راحت تری به خرید می پردازند، زیرا تولید کننده و نام و  نشانی آنها را به خوبی می دانند و به آنها دسترسی دارند.

بنابراین خرید از تولید کننده میز و صندلی های مخصوص فضای باز، بهترین تصمیم است. مخصوصا برند دکورز که با ارائه ضمانت 24 ماهه روی محصولات خود، توانسته اعتماد خریداران جلب نماید و خیال آنها را از هر بابت آسوده نماید. ویژگی های این محصولات عبارتند از:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”