خانه زیبا با ایده های ارزان

هیچ چیز به اندازه داشتن یک خانه زیبا، نمی تواند نشاط و شادابی را در زندگی تک تک افراد خانواده جریان دهد. البته این فقط زیباسازی خانه و آپارتمان نیست که ضروری به نظر می رسد، بلکه ایجاد تغییرات جدید نیز اهمیت زیادی دارد. تغییرات در اجزا و بخش های مختلف خانه باعث می شود کسالت و خستگی ناشی از مشاهده دکوراسیون تکراری کاهش یابد و این برای هر خانه ای در هر سطحی از لوکس بودن، ضروری است.

با ما در “دکورز”یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان باغی و فضای باز، مبلمان ویلایی و… از جنس پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران – همراه باشید:

 

خانه زیبا یا ایجاد یک راحتی دلپذیر در خانه؟

قبل از اینکه به ایده های ارزان قیمت برای تغییر و زیباسازی خانه دازیم، بهتر است یک مفهوم جالب را برایتان بازگو کنیم. خانه زیبا، فقط یک خانه لوکس با اسباب و اثاثیه گران قیمت نیست و همان طور که می دانید، می توان با هزینه اندک هم یک خانه زیبا ساخت. اما مهمتر از همه این ها، توجه به ایجاد حس راحتی و آرامش در آن است.

راحت بودن در خانه و داشتن آرامش و خلاصه، لذت بردن از فضای خانه، بهترین چیزی است که باید در تمام اقداماتی که برای خانه انجام می دهید، مورد توجه قرار دهید. مواردی که در ادامه به شما خواهم گفت، تغییراتی زیبا و ساده هستند که می توانید در این اوضاع اقتصادی و در روزهای پیش از آغاز سال نو و عید نوروز، انجام دهید و از آن لذت ببرید.

 

ایده های ساده و اقتصادی برای داشتن خانه زیبا

  1. رنگ آمیزی خانه

رنگ دیوارها

رنگ آمیزی دیوارها از قدیم، یکی از ارزان ترین و ساده ترین کارها برای تغییر فضای خانه در شروع سال نو و عید نوروز است. اما یک توصیه ساده که می توانیم به شما بگوییم، این است که حتما رنگ های روشن و ملایم را انتخاب کنید. حتما نیازی نیست که فقط رنگ سفید را انتخاب کنید، هر طیف رنگی و مورد سلیقه شما خوب است اما سعی کنید ملایم ترین تناژ را برگزینید. این رنگ های ملایم و روشن باعث می شوند خانه آرامش بیشتری را در خود جذب و ایجاد کند.

این طوری، زیبایی لوازم خانه هم خیلی بیشتر به چشم می آید. اگر خانه کوچک باشد، بزرگ تر به نظر می رسد و همچنین، روشن تر و دلبازتر نیز خواهد شد. برای اینکه نقاشی خانه ارزان تر از آب دربیاید، خودتان زحمت رنگ کردن آن را به عهده بگیرید.

  1. خانه را پاکسازی کنید!

خانه زیبا و خلوت

ارزان تر و ساده تر از این راه حل برای تغییر و زیباسازی خانه نداریم، چرا که فقط نیاز دارید در زمان خانه تکانی، لوازم و اسباب اضافی و قدیمی را دور بیاندازید. البته نیاز به دور انداختن نیست زیرا می توانید لوازم را به کسانی بدهید که ممکن است فکر می کنید به آنها نیاز دارند.

چرخی در خانه بزنید و هر چیزی که از نظرتان:

  • اضافی است
  • قدیمی (کهنه و از مد افتاده) است
  • ناهماهنگ است
  • باعث شلوغی و بی نظمی است
  • و…

را حذف کنید تا فضا خلوت شود. برطرف کردن این شلوغی ها و ناهماهنگی ها، باعث می شود خانه زیباتر و راحت تر به نظر بیاید.

  1. گلدان های خاص یا گل ها و گیاهان خاص بخرید

گل زیبا

یکی از کارهای ساده و ارزانی که می توانید انجام دهید تا یک خانه زیبا داشته باشید، خرید گلدان و یا یک گیاه آپارتمانی خاص و متفاوت است. تعداد زیادی انتخاب از بین گیاهان آپارتمانی محبوب و پرفروش برایتان وجود دارد که می توانید چندتایی از آنها را برگزینید تا تغییرات جذابی را برای زیباسازی خانه تان رقم بزنید.

اگر با گل ها و گیاهان مصنوعی راحت تر هستید، باید دقت کنید که واقعا طبیعی به نظر برسند. خرید گیاهان مصنوعی که از دور، مصنوعی بودن خود را جار می زنند، اصلا برازنده نیست.

  1. یک وسیله خاص و آنتیک اضافه کنید

گرامافون قدیمی

خانه زیبا، یعنی خانه ای که معنا داشته باشد. گاهی با اضافه کردن یک آیتم ساده اما معنادار و تک، می توانید خانه زیبا و جذابی بسازید. حتما هم نیاز نیست که این آیتم خاص و آنتیک را بخرید. می توانید آن را در میان انبار لوازم اضافی خودتان یا خانه پدری تان جستجو کنید. مثل یک گرامافون قدیمی، تابلوی ارزشمند یا یک چراغ زیبا و…

  1. نور را به خانه راه دهید

زیبایی پنجره شاه نشین آشپزخانه

این هم یک راه حل ساده تر و جذاب تر و البته ارزان تر برای داشتن خانه زیبا، راحت و دلپذیر. می دانید که نور طبیعی در خانه و یا در محیط های کاری و…، معجزه می کند. ما ایرانی ها عادت داریم پنجره های خانه را با پرده های ضخیم بپوشانیم و مهر و موم کنیم. خب حالا می توانید برای ایجاد تغییرات مناسب در خانه، این پرده ها را کنار بزنید.

یک راه حل این است که از پرده های کرکره ای استفاده کنید و یا با یک هزینه کم، پرده های معمولی را با کمک ابزار مخصوص به پرده های لوردراپه تبدیل کنید. همین طور، انواع پرده های برقی نیز وجود دارند که بسیار راحت تر هستند و با یک ریموت کنترل، جمع و باز می شوند. این طوری، هر موقع که خواستید، می توانید نور طبیعی را در خانه جریان دهید.

  1. ست راحتی دونفره بخرید

ست مبلمان دونفره

یک گوشه خالی خانه را انتخاب کنید و یک ست دونفره راحتی در آن قرار دهید. احتمالا این قسمت از خانه زیبای شما، به یکی از دوست داشتنی ترین و دلپذیرترین قسمت های آن تبدیل می شود. یک ایده این است که رنگ و طرح ست دونفره را بسیار خاص و متفاوت از ست مبلمان معمولی انتخاب کنید تا تمایز بیشتری ایجاد شود.

  1. شلف های دیواری را فراموش نکنید

شلف دیواری

شلف ها، همیشه جزء یکی از ترندهای برجسته در ایجاد یک خانه زیبا بوده اند. از آنها، هم می توانید به عنوان دکور سالن پذیرایی و نشیمن استفاده کنید و هم در دکور آشپزخانه. حتما یک دیوار خالی در این فضاها پیدا می کنید، مخصوصا در آشپزخانه. می توانید زیباترین ظروف با طراحی های خاص و یا ماگ های خاطره انگیز را روی آنها بچینید و با چند شمع و دکوری کوچک، جلوه زیباتری در آن ایجاد نمایید.

  1. به خانه رنگ بدهید

خانه زیبا و رنگی

این یک توصیه جانبی است برای کسانی که قصد خرید لوازم، انواع مبلمان و آیتم های دکوراتیو را دارند. می دانید که ترندهای دکوراسیون داخلی در سال های اخیر، تغییراتی داشته است و به تدریج، در حال رفتن به سمت رنگ ها و طرح های جذاب است (برعکس سبک مدرن و مینیمال که در سال های گذشته، ترند بودند). 

خرید مبلمان رنگی، فرش های رنگی و طرح دار، کوسن ها و بالشتک های رنگی و طرح دار برای مبلمان راحتی، آیتم های دکوری رنگی و…، ایده های جالبی برای دکوراسیون یک خانه زیبا در سال جدید هستند.

  1. ایجاد یک فضای باز دنج

مبلمان حیاط

اگر خانه زیبای شما دارای حیاط، حیاط خلوت، پاسیو، تراس و… است و هنوز دست به کار نشده اید که در آن یک فضای سبز و دنج ایجاد کنید، بهتر است هر چه سریع تر به فکر باشید. یک فضای باز با انواع مبلمان بیرونی زیبا و جذاب، هم به متراژ خانه تان می افزاید و هم اینکه حجم زیادی از خستگی ها و کسالت های روزمره زندگی را از بین می برد. 

 

آشنایی با بهترین جنس و بهترین تولید کننده مبلمان فضای باز و مبلمان ویلایی

 

مبلمان باغی ست لوندر 1

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس “حصیر بافت پلی رتن” می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر ۲۴ ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”