لیست پرفروش ترین گلهای آپارتمانی

یکی از مواردی که کمک می کند شما هم در خریدهایتان، بهترین انتخاب را داشته باشید، بررسی لیست “ترین” هاست. در اینجا، پرفروش ترین گلهای آپارتمانی را به شما معرفی خواهیم کرد که احتمالا شما هم به آنها علاقمند می شوید و می توانید خیلی بهتر تصمیم بگیرید که آپارتمان و محل زندگی خود را با چه نوع گل و گیاهی زینت بدهید.

پس با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

انتخاب گل ها و گیاهان گلدانی و نگهداری از آن در شرایط آپارتمانی

یکی از چیزهایی که باعث می  شود محیط زندگی ما، زیباتر و البته سالم تر باشد، نگهداری گیاهان و گلهای آپارتمانی زیبا است. هر چقدر که پوشش فضای سبز در اطراف ما بیشتر باشد، روحیه بهتری در ما ایجاد می گردد. به همین دلیل هم هست که خیلی از مردم دنیا، این روزها به ایجاد یک باغچه کوچک در آپارتمان اهمیت می دهند و اگر یک تراس یا بالکن کوچک هم داشته باشند، از آن برای ساخت یک فضای باز عالی کمک می گیرند.

این گل ها یک منظره بسیار باطراوت و دوست داشتنی را ایجاد می کنند و از طرفی، با تصفیه هوا و فوایدی که دارند، باعث می شوند محیط زندگی بسیار سالم تر و اتمسفر آن، مثبت تر باشد.

هر کسی برای گوشه های مختلف خانه و آپارتمانش، محل کار و… نیاز به داشتن چندین گلدان زیبا دارد. بعضی از این گل ها در فضای داخلی خانه و به دور از نور مستقییم، برخی دیگر نیز در کنار پنجره و در معرض نور فیلتر شده و برخی دیگر، در محیط باز آپارتمانی مانند تراس یا بالکن بهتر رشد می کنند. گل هایی که به نور زیادی دارند، برای نگهداری در روف گاردن، تراس و بالکن و همچنین پاسیو بسیار عالی هستند. 

 

لیست پرفروش ترین گلهای آپارتمانی

گل سوسن صلح یا اسپاتی فیلوم

اسپاتی فیلوم لی لی صلح سوسن صلح

این گیاه زیبا با برگ های بزرگ و متراکم، یکی از زیباترین و جذاب ترین گلهای آپارتمانی است که مردم به خرید آن علاقه زیادی دارند. سوسن صلح یا لی لی صلح که حتی به آن اسپاتی فیلوم هم گفته می شود، می تواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که حوصله مراقبت از گل و گیاه را ندارند، زیرا به خوبی در شرایط بی توجهی دوام می آورد.

اما کافیست که خاکی مناسب با تهویه کاربردی (یک سوم گلدان را شن یا پرلیت بریزید) ایجاد کنید و هر موقع که دیدید سطح خاک خشک است، به آن آب بدهید تا رشدی عالی داشته باشد. این گیاه از کم نوری بیزار است اما توان تحمل نور مستقیم را هم ندارد. اگر مشاهده کردید که انتهای برگ ها قهوه ای شده است، کافیست به آن کمی رطوبت بدهید. کمی آب به برگ های آن اسپری کنید و یا یک کاسه آب در کنارش قرار دهید.

گل بنفشه آفریقایی

بنفشه آفریقایی

گیاه بنفشه آفریقایی که به دلیل گل های زیبا و رنگی اش معروف است، همیشه جزء لیست بهترین گلهای آپارتمانی است. چرا که نه! یک گلدان زیبا با گل هایی به رنگ سفید یا ارغوانی یا بنفش و یا صورتی که دوام خوبی در شرایط داخل خانه دارد. نور ملایم و روشن که غیر مستقیم باشد و آبدهی، فقط در زمانی که ریشه ها کمی خشک شده باشند، باعث می شود گلدهی بهتر اتفاق بیفتد.

گل سانسوریا

سانسوریا

این گیاه زیبا با آن برگ های قدبلند و برافراشته، نه تنها یکی از پرفروش ترین گلهای آپارتمانی است، بلکه یکی از مقاوم ترین ها هم هست. به همین دلیل است که هم در داخل خانه و هم در محیط های کاری و… طرفدار زیادی دارد زیرا بی آبی و نور ناکافی را تا هفته ها تحمل می کند.

گل بگونیا

بگونیا

بگونیا انواع بسیار زیادی دارد و بعضی گونه های آن، گل های ریز و کوچکی دارند که به بگونیای عروس یا گل عروس هم معروف است. این گیاه از دسته گلهای آپارتمانی نورپسند است و باید خاک مناسب و زهکشی شده داشته باشد. آبیاری باید در زمانی انجام شود که خاک شده است. گلدان های کوچک گل بگونیا، باعث رنگی شدن طراحی باغچه و بالکن شما می شود و نمایی رنگی و جذاب در آن ایجاد می کند.

گل کاکتوس

تراریوم

کاکتوس ها هم از پرفروش ترین گلهای آپارتمانی محسوب می شوند زیرا به مراقبت کمی نیاز دارند. اما موضوع فقط مراقبت کم نیست، تنوع بالا و زیبایی منحصر به فرد این گیاه، باعث شده تا برای ساخت تراریوم ها نیز عالی و پرطرفدار باشد. کاکتوس ها انواع بسیار زیادی دارند و هر کدام نیز بسته به اینکه متعلق به چه گونه ای باشند، شرایط نگهداری خاصی را طلب می کنند که البته سخت نیست.

یک دیش گاردن کاکتوس، قطعا زیباترین هدیه ای است که می توانید به کسی بدهید یا از او دریافت کنید. این دیش گاردن ها، تنوع بالایی دارند و انتخاب گل کاکتوس در آنها، طول عمر و دوام شان را افزایش می دهد.

 

آشنایی با برند دکورز – کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی در ایران

برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

مبلمان فضای باز لاکچری دکورز

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم. (برای بازدید از کاتالوگ دیجیتال محصولات، روی عکس زیر کلیک کنید)

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912