مبلمان خانگی برای فضای باز

مبلمان خانگی و مبلمان فضای باز، چه تفاوت هایی با هم دارند؟ آیا مبلمان خانگی باکیفیت و گران قیمت را می توان در فضای باز استفاده کرد؟ مبلمان باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا برای استفاده در فضای باز مناسب باشد؟

پس با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا پاسخ به پرسش های بالا را به شما بگوییم:

 

تفاوت های مبلمان خانگی و مبلمان فضای باز

مبلمان خانگی و مبلمان فضای باز، هر دو برای یک هدف مشترک ساخته شده اند و آن هم، راحت بودن است. هم در منزل و هم بیرون از آن در فضاهای باز اختصاصی یا تفریحی – عمومی، نیاز داریم که راحت باشیم و بتوانیم روی مبلمان، راحت بنشینیم، لم بدهیم و خستگی در کنیم. بنابراین شباهت این دو نوع مبلمان نیز همین موضوع است. اما تفاوت های زیادی دارند که باعث می شود: نتوان از مبلمان خانگی در فضای باز و به عنوان مبلمان فضای باز استفاده کرد.

 

3 دلیل که باعث می شود مبلمان خانگی و مبلمان منزل برای استفاده در فضای باز مناسب نباشد:

مبلمان خانگی مبلمان منزل

مبلمان خانگی مقاوم نیست!

البته شاید مبلمان خانگی برای استفاده در داخل منزل، خیلی هم باکیفیت و بادام باشد و حتی آن را بسیار گران خریده باشید، اما شرایط در بیرون از منزل و در فضای باز بسیار متفاوت تر از داخل خانه است. مبلمان مخصوص باغ و ویلا، نوعی مبلمان ارتقا یافته و بسیار بادوام است که قادر به تحمل دماهای بالا – دماهای پایین و همچنین باد و باران و اشعه های خورشید می باشد. اما مبلمان خانگی چنین ویژگی هایی ندارد. در واقع مبلمان خانگی همین که بتواند وزن افراد را تحمل کنید و اتصالات محکمی داشته باشد، یعنی باکیفیت است اما فقط برای داخل خانه.

فکرش را بکنید که مبلمان خانگی در برابر باران چه وضعیتی پیدا می کند، در حالی که مبلمان باغی به دلیل اینکه جنس ابری و پارچه ای ندارد، به راحتی خشک می شود و هیچ دردسری ایجاد نمی کند.

مبلمان خانگی شکیل نیست!

پیچ و تاب ها و منبت کاری های مبلمان خانگی و همچنین رویه کوبی های متنوع و جالب در این نوع مبلمان، نیازی برای داخل منزل است تا زیباتر و لوکس تر شود و دیزاینی دوست داشتنی و مخصوص را ایجاد کند. اما برای فضای باز، چنین طراحی هایی نه زیباست و نه متناسب.

در واقع مبلمان باغی باید متفاوت از مبلمان داخل منزل باشد، یعنی اختصاصی باشد و همان طور که می بینید، مبلمان باغی معمولا مدل هایی ساده دارند و در تمام دنیا هم، مردم چنین طراحی هایی را برای فضای باز می پسندند. (چشم ها به دیدن مبلمان خانگی و مدل هایی شبیه به آن در فضای باز، عادت ندارند همان طور که در تمام دنیا، مبلمان حصیری به عنوان نمادی از مبلمان مخصوص فضای باز معرفی و شناخته شده است).

نگهداری از مبلمان خانگی آسان نیست!

مبلمان خانگی در همان خانه هم به مراقبت زیادی نیاز دارد. یعنی لازم است خیلی آرام و ملایم روی آن بنشینید و پایه های آن را آرام تکان دهید و جابه جا کنید، دائما آن را تمیز کنید و اجازه ندهید که لک مواد غذایی و نوشیدنی روی آن بریزد و همچنین آن را از آفتاب دور نگه دارید تا رنگش تغییر نکند. پس چطور می توان از چنین مبلمانی در فضای باز استفاده کرد؟

جالب است بدانید که حتی در میان انواع مبلمان باغی با جنس ها و متریال مختلف نیز، بعضی ها برای استفاده در فضای باز مناسب نیستند و به مراقبت زیادی نیاز دارند تا خراب نشوند. مانند مبلمان چوبی و آهنی که به شدت در برابر عوامل مخرب موجود در فضای باز آسیب پذیر هستند.

 

پس چه نوع مبلمانی برای فضای باز مناسب است؟

مبلمان فضای باز لاکچری دکورز

محصولات پلیمری پلی رتن یکی از باکیفیت ترین و مقاوم ترین انواع محصولات و مبلمان باغی هستند. پلیمر، نوعى پلاستیک است که انواع مختلفى دارد. مقاوم ترین و باکیفیت ترین نوع پلیمرى که براى ساخت مبلمان و صندلى باغى در بازار وجود دارد، پلیمر پلى رتن است که در “برند دکورز” با استفاده از به‌روزترین متد مهندسى پلیمر و نانو ساخته مى شود و مزایاى بسیار عالى و کاملا متناسب برای استفاده در فضای باز را به همراه دارد. به همین دلیل، صندلى و مبلمان پلیمرى پلى رتن بهترین نوع مبلمان باغى در بازار است که دوام بسیار زیادى در فضاى باز دارد و تحت تاثیر بارندگى و تابش نور خورشید دچار خرابى و فرسودگى نمى شود.

برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • پارچه های نانویی ضدآب و ضدپوسیدگی برای بخش های نرم و نشیمن مبلمان
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

مبلمان چند منظوره

ضمانت و خدمات پس از فروش مبلمان و تجهیزات باغی برند دکورز:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912