قیمت و خرید مبلمان باغی ویلایی

قطعا خرید مبلمان باغی ویلایی، یک خرید هیجان انگیز و دلچسب است زیرا این مبلمان، مخصوص تعطیلات یا اوقات فراغت است و خرید آن جنبه کاملا لوکس و تفریحی دارد. خدا رو شکر که در سال های اخیر، توجه به این موضوعات در بین مردم کشور ما هم رونق گرفته است و خوشبختانه، محصولات بسیار خوب و باکیفیتی نیز از تولید کننده های داخلی عرضه شده که کاملا قابل رقابت با محصولات و مبلمان خارجی می باشند، اما قیمت آنها کاملا اقتصادی تر و معقول تر است. البته باید به دسترسی و خرید راحت تر هم اشاره کنیم که در ادامه کاملا توضیح خواهیم دارد.

پس با ما در ادامه این مطلب از سایت دکورز همراه باشید:

 

آشنایی با انواع مبلمان باغی ویلایی

قبل از هر چیز لازم است بگوییم که منظور از مبلمان باغی ویلایی، مبلمانی باکیفیت برای استفاده در فضای باز و محوطه های داخلی و خارجی باغ، ویلا و… است. به غیر از این اسامی، نام های دیگری نیز هستند که روی این نوع مبلمان گذاشته شده اند، مانند:

  • مبلمان فضای باز- مبلمان اوت دور OUT DOOR
  • مبلمان تراس و بالکن
  • مبلمان روف گاردن
  • مبلمان هتلی
  • مبلمان رستوران
  • مبلمان ساحلی
  • مبلمان حیاط

و…

همه این اسامی، گویای کاربردها و تناسب مبلمان با فضای بیرونی و همین طور فضا و دکوراسیون داخلی برخی مکان هاست. اگر به دنبال خرید مبلمان باغی ویلایی هستید، قطعا مدل ها و جنس های متنوعی را در بازار دیده اید که شاید تلاش برای شناخت دقیق آنها، باعث سردرگمی تان بشود.

به هر حال، خرید هر محصولی نیاز به جمع آوری یک سری نکات و اطلاعات دارد که کمک می کند خرید بهتر و باکیفیت تری داشته باشید. با اینکه در سری مقالات دکورز، بارها انواع جنس مبلمان باغی ویلایی را از لحاظ قیمت، تنوع و زیبایی، دوام و طول عمر و… بررسی کرده ایم، اما بد نیست اینجا هم یک خلاصه ای از آنها را به شما بگوییم.

مبلمان باغی ویلایی چوبی

مبلمان باغی ویلایی چوبی

مبلمان چوبی برای فضای باز، تنوع زیادی دارد و اتفاقا مدل های مختلف آن، واقعا زیبا هستند. اما همان طور که می دانید، جنس چوب به دلیل طبیعی بودن، برای استفاده در فضای باز چندان مناسب نیست و نیاز به مراقبت بسیار زیادی دارد که باز هم با این حال، دوام و طول عمر آن چندان زیاد نیست.

مبلمان باغی ویلایی آلومینیومی

مبلمان باغی ویلایی آلومینیومی

اگر قصد خرید مبلمان باغی ویلایی از جنس فلزی دارید، قطعا مبلمان آلومینیومی یکی از بهترین انتخاب هاست. البته باید دقت کنید جنس آلیاژ آلومینیوم و رنگ مورد استفاده در ایجاد پوشش روی آن، از نوع کاملا باکیفیت و درجه یک باشد. در این صورت مبلمان آلومینیومی؛ دوام و ماندگاری بسیار بالایی در فضای باز خواهد داشت.

مبلمان باغی ویلایی پلاستیکی

مبلمان باغی ویلایی پلاستیکی

اگر به دنبال یک مبلمان ارزان قیمت هستید، مبلمان پلاستیکی را انتخاب کنید. اما به هیچ عنوان نباید از این مبلمان انتظار کارکرد طولانی مدت داشته باشید. اما یک موضوع دیگر که قطعا قبل از طول عمر کوتاه و کیفیت پایین این نوع مبلمان، نظرتان را جلب خواهد کرد، این است که مبلمان پلاستیکی به هیچ عنوان نمای شیک و جذابی ندارد (ارزان بودن آن کاملا مشخص است).

مبلمان باغی ویلایی حصیری

مبلمان حصیری دارای دو نوع است:

حصیر طبیعی – ویژگی های این نوع مبلمان نیز مانند مبلمان چوبی است، زیرا حصیر طبیعی مقاومت و دوام زیادی ندارد.

مبل حصیر طبیعی

حصیر مصنوعی – این نوع مبلمان را با نام مبلمان پلی رتن می شناسند. پلی رتن، نوعی پلیمر مقاوم و باکیفیت است که با روش های متعدد مهندسی صنایع، ویژگی های مقاومتی و کیفیتی بالایی پیدا کرده است. پلی رتن به صورت الیاف یا رشته های حصیری تولید می شود و نمای حصیربافت زیبایی را روی یک اسکلت آلومینیومی ایجاد می کند. مبلمان پلی رتن به طور کامل برای استفاده در فضای باز طراحی شده و کاملا ضدآب، ضد زنگ و ضد اشعه UV است.

03

 

آشنایی با مبلمان فضای باز دکورز + ۵۴ مدل جذاب مبلمان باغی

 

خرید مبلمان باغی ویلایی

خب با توجه به اطلاعاتی که در متن بالا به شما دادیم، قطعا می دانید که برای خرید مبلمان باغی ویلایی، باید روی کدام یک از انواع مبلمان سرمایه گذاری کنید! بله گفتیم سرمایه گذاری زیرا انتخاب درست شما در خرید هر محصولی، یک سرمایه گذاری است و باعث می شود بتوانید با خیال راحت و تا مدت های طولانی، از آن محصول استفاده کنید. در مقابل، خرید نادرست خیلی زود شما را پشیمان می کند حتی اگر پول کمی برای آن پرداخته باشید. زیرا خیلی زود مجبور به تعویض و پرداخت هزینه مجدد خواهید شد.

در زمان خرید مبلمان باغی ویلایی، حتما به نکات زیر دقت کنید:

  • حواستان باشد که مبلمان با جنس ارزان و کیفیت پایین را به جای مبلمان اصلی و باکیفیت، به شما گران تر نفروشند.
  • متاسفانه شاهد هستیم که برخی فروشندگان و واسطه ها، بسیاری از انواع محصولات و مبلمان باکیفیت ایرانی مانند مبلمان برند دکورز، به دلیل زیبایی و کیفیت بسیار عالی، به عنوان محصولات خارجی و وارداتی با قیمت های بسیار بالاتر به فروش می رسانند. پس حواستان باشد که از مراکز معتبر و خوشنام خرید کنید تا اگر به شما محصولی را معرفی می کنند، واقعا بااصالت باشد.
  • خرید مستقیم از تولید کننده، قیمت های واقعی تر و اقتصادی تر را نصیبتان می سازد. مخصوصا اینکه تنوع بیشتری را هم در اختیار شما قرار می دهد.
  • و گارانتی مبلمان که بازوی اعتمادساز و قدرتمندی برای خریداران است تا خیالتان راحت باشد که مبلمان باغی ویلایی مورد نظر، کیفیت مطلوبی دارد و می توانید با خیال راحت خرید کنید.

قیمت مبلمان باغی ویلایی

مبلمان باغی ویلایی، نوعی مبلمان لوکس و تشریفاتی محسوب می شود. بنابراین، نمی توان ادعا کرد که قیمت آن ارزان است و با بودجه کم، بتوان این مبلمان را خریداری نمود. اما انواع مبلمان باغی ارزان قیمت نیز در بازار پیدا می شود که متاسفانه، به هیچ عنوان کیفیت قابل قبولی ندارند. بنابراین توصیه می کنیم که هر وقت بودجه کافی داشتید، یک مبلمان باکیفیت و با طول عمر بالا خریداری کنید.

اگر بخواهیم قیمت مبلمان باغی ویلایی را به ترتیب بیان کنیم، باید بگوییم که قیمت مبلمان پلاستیک تزریقی، از همه ارزان تر و قیمت مبلمان حصیری پلی رتن، از همه گران تر است. البته محصولات وارداتی، قیمت های بسیار بالاتری دارند. برخی انواع مبلمان چوبی نیز با توجه به برند و کشور سازنده و مدلی که دارند، می توانند قیمت های بالاتری از مبلمان پلی رتن داشته باشند.

به طور کلی، قیمت یک دست مبلمان باغی، حدودا از 5 میلیون تومان تا بالای 100 میلیون تومان در سال 1402 می باشد. تعداد قطعات و نفرات مبلمان نیز در قیمت گذاری دخیل هستند.

آشنایی با برند دکورز – کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی + ضمانت ۲۴ ماهه

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

والنسیا

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر ۲۴ ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”