مبلمان فضای باز ترک

خرید مبلمان فضای باز، مخصوصا مبلمان فضای باز ترک و یا دیگر انواع مبلمان وارداتی و خارجی، ریسک های زیادی دارد. اگر از ریسک صحبت می کنیم، به این دلیل است که مبلمان به خودی خود، حساسیت و آسیب پذیری بالایی دارد چه برسد به اینکه بخواهد در فضای باز مورد استفاده قرار بگیرد. اما درباره خارجی بودن مبلمان و محصولات باغی، موضوعات دیگری نیز هست که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

پس با ما در ادامه این مطلب از سایت دکورز همراه باشید:

 

 مبلمان فضای باز ترک

مبلمان شیک باغی

کشور ترکیه، سال هاست که در زمینه تولید لوازم لوکس و تشریفاتی فعالیت چشمگیری دارد و در بسیاری از زمینه های مربوط به مد و فشن و دکوراسیون، از کشورهای آسیایی دیگر جلوتر می باشد و می توان گفت که به نوعی پرچم دار است. در سال های گذشته و با توجه به تحریم های بسیار سنگین، یکی از بازارهای مقصد برای خرید ملزومات اینچنینی برای مردم کشور ما، همین بازار کشور ترکیه بوده است. اما باز هم با این حال، شاهد شرایط ساده و آسانی نبوده ایم.

مبلمان فضای باز یا مبلمان باغی، یک مبلمان کاملا لوکس و تشریفاتی محسوب می شود و مبلمان فضای باز ترک، کاملا لوکس تر و تشریفاتی تر نیز هست. وارداتی بودن هر کالایی، تاثیر بسیار مستقیم و سنگینی روی قیمت و هزینه آن دارد (حتی اگر از کشور همسایه باشد).

بهترین برندهای مبلمان فضای باز ترک

تولید کنندگان مبلمان فضای باز ترک، تقریبا قدمتی 40 ساله دارند. تعداد این برندها کم نیست اما برندهایی که کاملا شهرت داشته باشند نیز چندان زیاد نیستند. محصولات این برندها بیشتر در بازارهای داخلی این کشور و کشورهای خاورمیانه عرضه می شود و اغلب محصولات از نوع حصیری پلی رتن، آلومینیومی و مبلمان باغی چوبی هستند.

رقابت این برندها، بیشتر روی ارائه بهترین کیفیت و تنوع و زیبایی متمرکز است. چیزی که در میان تولید کننده های مبلمان فضای باز ایرانی نیز به چشم می خورد و در سال های اخیر، شاهد رشد بسیار چشمگیر آنها بوده ایم که زیبایی و کیفیت بالای آنها؛ قطعا شما را نیز شوکه خواهند کرد.

 لیست زیر، مشهورترین تولید کننده های مبلمان فضای باز ترکیه ای هستند:

Kafkas Garden – فعال در تولید مبلمان فضای باز چوبی و آلومینیومی

Homeland Outdoor – فعال در تولید مبلمان فضای باز حصیری، چوبی و آلومینیومی

Rainbow Outdoor – فعال در تولید مبلمان فضای باز حصیری و آلومینیومی

Gazebo Concept – فعال در تولید مبلمان فضای باز حصیری، چوبی و آلومینیومی

Vavrattan – فعال در تولید مبلمان فضای باز فلزی و حصیری

Gardenative – فعال در تولید مبلمان فضای باز حصیری و چوبی

 

مهمترین نکات در زمان خرید مبلمان فضای باز ترک

خرید مبلمان فضای باز ترک

جنس مبلمان

جنس مبلمان؛ مهمترین نکته ای است که باید به آن دقت کنید. باید بدانید که مبلمان حصیری و آلومینیومی از مبلمان چوبی و فرفورژه بهتر هستند. البته کیفیت مواد به کار رفته در تولید آنها نیز اهمیت دارد و باید از انواع مرغوب و درجه یک باشد.

زیبایی و سبک طراحی

اگر به دنبال مدل های بسیار شیک و جدید می گردید، احتمالا باید به سراغ مبلمان اروپایی بروید. زیرا مبلمان فضای باز ترک، مدل های ساده تری دارند.

راحتی و اندازه مبلمان

نکته دیگر، توجه به راحتی نشیمن مبلمان است. این موضوع در خریدهای آنلاین و خرید از نمایندگی های غیر حضوری، چندان قابل قیاس نیست و نمی توانید روی توضیحات و نوشته ها حساب باز کنید. اما اگر ناچار به خرید غیر حضوری هستید، بهتر است اندازه ها و ابعاد را به خوبی بررسی کنید. علاوه بر راحتی، مبلمان باید به سادگی در فضای مورد نظر شما جا بشود. پس این موضوع را هم در نظر بگیرید.

ویژگی های ضروری

مبلمان فضای باز ترک از هر برندی که باشد، باید دارای ویژگی هایی همچون مقاومت در برابر اشعه خورشید، عدم زنگ زدگی در باران و رطوبت، عدم رشد کپک و قارچ و… باشد و همین طور در برابر باد، مقاوم و پایدار بماند.

گارانتی و خدمات پشتیبانی

داشتن گارانتی و خدمات پشتیبانی نیز موضوع مهم دیگر است. اگر به دنبال خرید مبلمان فضای باز ترک هستید، باید حتما از نمایندگی های دارای تعهد گارانتی و خدمات پشتیانی و تعمیرات خرید کنید.

بودجه خرید

و اما موضوع بسیار مهم که درباره قیمت ها و هزینه هاست. مبلمان فضای باز ترک به دلیل وارداتی بودن و هزینه های اضافی مربوط به ارسال و خروج از گمرک و…، اصلا ارزان نیست و باید خودتان را برای یک هزینه کاملا سنگین و بالا آماده کنید.

 

پاسخ ب چند سوال:

آیا دسترسی به تولید کننده ها و یا نمایندگی های تولید کننده های مبلمان فضای باز ترک آسان است؟

خیر به هیچ وجه. خرید مبلمان فضای باز ترک به هیچ  عنوان ساده و آسان نیست. اساسا دسترسی به تولید کننده مبلمان فضای باز، فقط در خصوص تولید کننده های داخلی صدق می کند که باعث می شود کمترین قیمت، بالاترین میزان تعهد و بیشترین تنوع برای خریداران ایجاد گردد.

خرید مبلمان فضای باز ترک فقط باید از طریق فروشنده های خرد داخلی و یا نمایندگی های آنها انجام شود که البته تعداد آنها زیاد نیستند.

خرید مبلمان فضای باز ترک بهتر است یا مبلمان فضای باز ایرانی؟

قطعا باید بگوییم که خرید مبلمان فضای باز ایرانی باکیفیت و بااصالت، بهتر و معقول تر از خرید مبلمان فضای باز ترک خواهد بود. جالب است بدانید که تولید کننده های ایرانی در سال های اخیر، کیفیت و پیشرفت بی نظیری در تولید مبلمان فضای باز داشته اند که کاملا قابل مقایسه با محصولات پرفروش و باقدمت اروپایی! می باشد.

قدمت تولید مبلمان فضای باز در ایران، حتی از تولید کننده های مبلمان فضای باز ترک نیز بیشتر است. بنابراین انتظار اینکه انواع ایرانی را به ترکیه ای ترجیح دهیم، حداقل در بخش مبلمان باغی و فضای باز، دور از ذهن نیست.

مزایای خرید مبلمان فضای باز از تولید کننده ایرانی چیست؟

  • دسترسی به تولید کننده و امکان شناخت کامل و دقیق برند و کیفیت محصولات آن
  • دسترسی به خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش
  • ارائه گارانتی و ضمانت قابل اعتماد
  • دسترسی به تنوع بالای محصولات و حتی سفارشی سازی آنها بر اساس سلیقه و نیاز مشتری
  • قیمت بسیار کمتر

یک نکته:

جالب است بدانید که برخی محصولات و تولیدات ایرانی به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا و باور نکردنی، توسط برخی افراد سودجو و بی وجدان، با قیمت بسیار بالا و به عنوان محصول وارداتی فروخته می شوند. بنابراین از خریداران محترم خواهشمندیم در خصوص شناخت برندهای ایرانی و خرید مستقیم از آنها، دقت کافی داشته باشند.

 

دکورز – برند ایرانی با کیفیت جهانی

مبلمان-فضای-باز-ست-اسپینا

دکورز یکی از بهترین تولید کننده های ایرانی است که در کارخانجات آن، بهترین و بالاترین استانداردهای جهانی برای تولید مبلمان مخصوص فضای باز از جنس حصیری پلی رتن و مبلمان آلومینیومی به کار برده می شود. طول عمر بالای این تولیدات و همین طور کیفیت ثابت و تنوع بی نظیر در طراحی های راحت و زیبای آن، باعث شده تا بسیاری از خریداران فکر کنند که این برند، خارجی و وارداتی است. اما باید با افتخار بگوییم که این تولیدات، نتیجه تلاش مهندسین و طراحان بومی کشور خودمان می باشد.

ضمانت 24 ماهه و بهترین خدمات پشتیبانی تمام محصولات برند دکورز، باعث شده تا استقبال و اعتماد به این برند افزایش بی سابقه ای داشته باشد. اما تمایز دیگری که باید در خصوص خرید از برند دکورز در مقایسه با مبلمان فضای باز ترک و خارجی عنوان کنیم، این است که با خرید از دکورز، می توانید تمام ست ها، مدل ها، رنگ مبلمان و جزئیات آنها را سفارشی سازی کنید (یعنی مبلمان بر اساس نیاز و سلیقه شما تولید شوند نه فقط از بین محصولات آماده به فروش!).

 

آشنایی با مبلمان فضای باز دکورز + ۵۴ مدل جذاب مبلمان باغی

 

آشنایی با ویژگی های مبلمان حصیری پلی رتن و مبلمان آلومینیومی برند دکورز:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر ۲۴ ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”