مبلمان فضای باز چینی

اگر در فکر خرید مبلمان فضای باز هستید، احتمالا یکی از گزینه هایی که با آن روبرو خواهید شد، مبلمان فضای باز چینی می باشد. در زمان خرید مبلمان فضای باز ، چه از نوع ایرانی و چه از نوع وارداتی و خارجی، باید نکات زیادی را مورد توجه قرار دهید و دقت زیادی درباره انتخاب جنس و مدل مبلمان به کار ببرید تا خرید خوب و مناسبی داشته باشید. هزینه خرید مبلمان باغی و مبلمان فضای باز زیاد است، بنابراین باید بکوشید تا این هزینه ها را هدر ندهید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

با ما در ادامه این مطلب از سایت دکورز همراه باشید تا شما را با نکات مهم در خصوص خرید مبلمان فضای باز چینی آشنا سازیم:

 

تنوع مبلمان فضای باز وارداتی در بازار ایران

مبلمان فضای باز یا مبلمان باغی در بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی از جمله کشور ایران تولید و عرضه می شود. با اینکه تولید مبلمان باغی و مبلمان مخصوص فضای باز، یک تولید اختصاصی و نیازمند بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا می باشد، اما بسیاری از انواع محصولات خارجی موجود در بازار داخلی، فاقد کیفیت مطلوب هستند. به همین دلیل، شناخت برندها و کشورهای تولید کننده مبلمان مخصوص فضای باز از اهمیت زیادی برخوردار است.

در حال حاضر در بازار داخلی کشور ما، دو دسته محصولات داخلی و وارداتی وجود دارد. درست مانند بسیاری از محصولات و اجناس دیگر، درصد زیادی از مبلمان فضای باز وارداتی، متعلق به کشور چین است. مبلمان ترک و همین طور انواع تولیدات اروپایی، درصد کمی را به خود اختصاص داده اند. در عوض، محصولات و مبلمان تولید داخلی نیز در حال افزایش هستند و اتفاقا استقبال از آنها، بسیار زیاد است زیرا توانسته اند خلاء کیفیت و هزینه های منطقی و مناسب را در این بازار پر کنند.

 

محصولات و مبلمان فضای باز چینی

خرید مبلمان فضای باز چینی

یکی از موضوعاتی که در چند سال گذشته در بازار داخلی ایران توجهات زیادی را به خود جلب نموده، افزایش تعداد و تنوع محصولات و کالاهای چینی در ایران است. این روند، حتی به بازار مبلمان و مبلمان فضای باز نیز کشیده شده است و شاهد این هستیم که مبلمان خانگی و مبلمان فضای باز چینی، با اینکه خودمان در ایران دارای تولید کننده های فراوانی می باشیم، به وفور به چشم می خورد.

اما درباره مبلمان فضای باز چینی اوضاع کاملا متفاوت است. مبلمان باغی یا همان مبلمان فضای باز، یک مبلمان لوکس، تشریفاتی و نیازمند کیفیت فوق العاده بالاست. کیفیت آن هم در سطح بالا، تنها چیزی است که در محصولات چینی سراغ نداریم. بنایراین نباید انتظار داشته باشیم که مبلمان فضای باز چینی، پاسخگوی این نیاز باشد.

مبلمان فضای باز چینی تنوع بالایی دارد.

برعکس موضوع کیفیت که در مبلمان فضای باز چینی به شدت تنزل یافته و حداقلی می باشد، تنوع کاملا جالب و بی نظیر است. چینی ها در ارائه محصولات و مبلمان متنوع کاملا استادانه عمل کرده اند و نمی توان در بین کالکشن های چینی، جای خالی مدل و سبکی را مشاهده کرد.

مبلمان فضای باز چینی، برند معتبر و نام آشنا ندارد.

شاید اگر در این باره خیلی دقیق شویم، بتوانیم برندهایی را پیدا کنیم اما واقعا نام آشنا و معتبر نیستند. اساسا چینی ها عادت به برندسازی ندارند و بیشتر کپی برداری را در دستور کار دارند. در هر حوره ای؛ حتی خودروسازی نیز به همین شکل عمل می کنند. شاید به همین خاطر است که تنوع محصولات در آنها زیاد است. کیفیت پایین، تنوع بالا بدون توجه به برندسازی و ایجاد اعتبار و رضایت در مصرف کننده!.

مبلمان فضای باز چینی ارزان است یا گران قیمت؟

حالا که بسیاری از واقعیت های مربوط به خرید مبلمان فضای باز چینی را گفتیم، انصاف نیست که به یک موضوع مهم اشاره نکنیم. اینکه گفتیم در اجناس چینی، سراغی از کیفیت نداریم، بیشتر مربوط به بازار ایران می شود. در واقع اجناس چینی دارای درجه بندی های کیفی متفاوتی هستند، اما نمی دانیم از روی چه قانون نانوشته ای، تنها اجناس درجه چندم به داخل ایران وارد می شوند. مبلمان فضای باز چینی درجه یک و باکیفیت، سهم بازار دیگر کشورهاست. بنابراین اگر حتی چنین مبلمانی وارد ایران شود، به هیچ عنوان ارزان نیست و قیمت بسیار بالایی دارد.

مبلمان ارزان قیمت هم که کاملا معلوم است که بی کیفیت است و ارزش خریدن ندارد. بنابراین در زمان خرید مبلمان فضای باز، چه از نوع خارجی و چه از نوع داخلی، باید به چند مورد دقت داشته باشید تا متضرر نشوید.

نکات خرید مبلمان فضای باز:

برای خرید مبلمان فضای باز چینی یا غیر چینی، حتما بودجه مناسبی را در نظر بگیرید تا صرف ارزان بودن آن، شما را ترغیب به خرید یک محصول بی کیفیت نکند.

مبلمان فضای باز باید کیفیت بالایی داشته باشد وگرنه نمی توانید مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید. بهترین کار برای اطمینان یافتن از کیفیت یک محصول، همراه داشتن گارانتی و ضمنت نامه معتبر و قابل اعتماد می باشد. این گزینه، معمولا در اجناس چینی وجود ندارد اما در بین محصولات و برندهای ایرانی، چنین چیزی هست و باعث می شود با خیال کاملا راحت خرید کنید.

نکته مهم آخر این است که مراقب باشید اجناس بی کیفیت یا محصولات داخلی را با نام و نشان خارجی به شما، گران تر از قیمت واقعی آنها نفروشند.

 

مبلمان فضای باز چینی یا مبلمان فضای باز ایرانی؟

03

پاسخ این سوال، قطعا و بدون شک، مبلمان فضای باز ایرانی است! شاید تعجب کنید که احتمالا دلیل تعجب شما، ناآگاهی از وضعیت تولیدات داخلی و شکوفایی صنعت مبلمان فضای باز در داخل کشور می باشد. تولید کننده های بومی در کشور ما، سال هاست که پا به این عرصه گذاشته اند و محصولات کاملا باکیفیت، متنوع و زیبا را تولید و عرضه نموده اند. 

بنابراین خرید مستقیم از تولید کننده داخلی، معقول تر و به صرفه تر از اجناس خارجی می باشد. زیرا:

  • خرید مستقیم، یعنی قیمت های کمتر و اقتصادی تر.
  • دسترسی به تولید کننده و امکان شناخت دقیق برند و محصولات آن.
  • دسترسی به بالاترین سطح تنوع مبلمان 
  • بهره مندی از خدمات پشتیبانی و پس از فروش
  • بهره مندی از ضمانت و گارانتی محصولات و…

 

آشنایی با دکورز – برند ایرانی با کیفیت جهانی

مبلمان باغی ست لوندر 1

دکورز یکی از بهترین تولید کننده های ایرانی است که در کارخانجات آن، بهترین و بالاترین استانداردهای جهانی برای تولید مبلمان مخصوص فضای باز از جنس حصیری پلی رتن و مبلمان آلومینیومی به کار برده می شود. طول عمر بالای این تولیدات و همین طور کیفیت ثابت و تنوع بی نظیر در طراحی های راحت و زیبای آن، باعث شده تا بسیاری از خریداران فکر کنند که این برند، خارجی و وارداتی است. اما باید با افتخار بگوییم که این تولیدات، نتیجه تلاش مهندسین و طراحان بومی کشور خودمان می باشد.

ضمانت ۲۴ ماهه و بهترین خدمات پشتیبانی تمام محصولات برند دکورز، باعث شده تا استقبال و اعتماد به این برند افزایش بی سابقه ای داشته باشد. اما تمایز دیگری که باید در خصوص خرید از برند دکورز در مقایسه با مبلمان فضای باز ترک و خارجی عنوان کنیم، این است که با خرید از دکورز، می توانید تمام ست ها، مدل ها، رنگ مبلمان و جزئیات آنها را سفارشی سازی کنید (یعنی مبلمان بر اساس نیاز و سلیقه شما تولید شوند نه فقط از بین محصولات آماده به فروش!).

 

آشنایی با مبلمان فضای باز دکورز + ۵۴ مدل جذاب مبلمان باغی

 

آشنایی با ویژگی های مبلمان حصیری پلی رتن و مبلمان آلومینیومی برند دکورز:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر ۲۴ ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”