خرید مبلمان فضای باز ایتالیایی

مبلمان ایتالیایی و همین طور مبلمان فضای باز ایتالیایی، قطعا جزء بهترین، زیباترین و باکیفیت ترین انواع مبلمانی هستند که می توانید برای دکوراسیون داخلی منزل و دکوراسیون فضای باز خود خریداری نمایید. در این مقاله، قصد داریم شما را با تمام جزئیات مربوط به خرید مبلمان فضای باز ایتالیایی آشنا کنیم و در انتها، می خواهیم مقایسه ای داشته باشیم بین مبلمان فضای باز ایتالیایی و مبلمان فضای باز دکورز (یکی از بهترین برندهای تولید مبلمان فضای باز ایرانی). این مقایسه شما را شگفت زده خواهد کرد!

پس با ما در “دکورز” همراه باشید:

 

ویژگی های مبلمان فضای باز ایتالیایی

مبلمان فضای باز ایتالیایی پارچه ای

حتی صحبت کردن درباره مبلمان فضای باز ایتالیایی نیز می تواند هیجان انگیز باشد، زیرا برعکس مبلمان فضای باز چینی و مبلمان فضای باز ترک که در بازار ایران حضور چشمگیری دارند، کیفیت و طراحی های فوق العاده ای را در آن شاهد هستیم. قطعا از کشوری که به نوعی مهد معماری، مد و دکوراسیون داخلی و… می باشد، کمتر از این نیز انتظار نمی رود.

اگر بخواهیم ویژگی های مبلمان فضای باز ایتالیایی را در یک لیست مختصر شرح دهیم، گزینه های زیر اصلی ترین مواردی هستند که باید به آنها اشاره کنیم:

  • کیفیت بسیار بالا و در نتیجه، دوام و طول عمر مبلمان فضای باز ایتالیایی
  • تنوع زیاد و طراحی های خارق العاده و منحصر به فرد
  • نمای لوکس و تشریفاتی به طوری که افراد عادی هم در نگاه اول متوجه خاص و متمایز بودن آن می شوند.
  • و همین طور قیمت بسیار بالا!

بنابراین خرید مبلمان فضای باز ایتالیایی در هر کجای دنیا، به بودجه بسیار زیادی نیاز دارد و در کشور ما به دلایل متعدد دیگر، هزینه ها بیشتر و بیشتر نیز هست.

10 تا از برترین برندهای تولید کننده مبلمان فضای باز ایتالیایی

  1. Paola Lenti
  2. Roda
  3. Cassina
  4. Exteta
  5. B&B Italia
  6. Flexform
  7. Royal Botania
  8. Dedon
  9. Kettal
  10. Gandiablasco

تمامی این برندها در زمینه تولید مبلمان فضای باز در سبک های رسمی و غیر رسمی فعالیت دارند. برخی از تولیدات به طرز غیر قابل باوری ظریف و خاص هستند، اما بیشتر محصولات به انواع راحتی مربوط می شوند که خب طبیعی است در فضای باز، محصولات و مبلمان راحتی استفاده بیشتری داشته باشند.

جنس تمامی انواع مبلمان فضای باز ایتالیایی، از متریال و مواد اولیه مقاوم و مناسب برای استفاده در فضای باز می باشد مانند مبلمان آلومینیومی، مبلمان حصیری پلی رتن، فایبر گلاس و حتی انواع چوب فرآوری شده و مقاوم برای استفاده در فضای باز. اما در میان همه این ها، مبلمان آلومینیومی و مبلمان حصیری بیشترین تقاضا را دارند. مخصوصا مبلمان حصیری که از نوعی رزین مصنوعی و مقاوم تولید می شود و نمای جذاب و متمایزی از دیگر محصولات دارد.

یک نکته:

در خصوص مدل ها و طراحی های مبلمان فضای باز ایتالیایی، یک نکته مخفی اما جالب وجود دارد. تعداد زیادی از طراحی های مبلمان فضای باز ایتالیایی و به طور کلی، مبلمان فضای باز اروپایی، از مدل هایی می باشد که دارای بخش های پارچه ای بسیار وسیعی هستند.

این نوع مبلمان در فرهنگ و سلیقه ایرانی ها، چندان مطلوب و محبوب نیست زیرا مردم ایران، بیشتر تمایل دارند مبلمان فضای باز و باغی، نمایی کاملا مستحکم و غیر قابل کثیف شدن داشته باشد. مبلمانی که بیشتر بخش های آن پارچه ای باشد (حتی اگر پارچه های آنها مخصوص و از متریال کاملا مرغوب و کاربردی باشد)، طرفدارارن زیادی در بازار کشور ما ندارد. ضمن اینکه چنین مبلمانی، بیشتر شبیه به مبلمان خانگی پارچه ای است و خیلی تفاوتی از نظر نما و کاربرد با یکدیگر ندارند.

 

خرید مبلمان فضای باز ایتالیایی

مبلمان فضای باز ایتالیایی آلومینیومی

اگر در فکر خرید مبلمان فضای باز ایتالیایی هستید، احتمالا یا باید به تعداد سایت های انگشت شماری که این محصولات را به فروش می رسانند اعتماد نمایید و یا اینکه حتما تشریف بیاورید به شهر تهران تا بتوانید در شوروم های مخصوص مبلمان فضای باز خارجی حضور پیدا کنید که البته تعداد آنها هم زیاد نیست. درست است که از تنوع بالا و طراحی های فوق العاده در مبلمان فضای باز ایتالیایی صحبت کردیم، اما این چیزی نیست که به راحتی بتوانید آن را در بازار ایران بیابید، زیرا واردات محصولات خارجی – اروپایی در این حوزه به داخل کشور ما، کمتر از چیزی است که بتواند پاسخگوی تنوع و سلیقه های مختلف باشد.

قیمت مبلمان فضای باز ایتالیایی

مبلمان خارجی و وارداتی به خودی خود گران قیمت تر هست چه برسد به اینکه محصول ایتالیا باشد. محصولات و انواع مبلمان وارداتی در بازار ایران، قیمتی در حدود 4 برابر اجناس و مبلمان ایرانی دارند. اما این قیمت ها در مدل ها و تولیدات ایتالیایی به دلیل واردات سخت و دشوار، بسیار بیشتر هم هست.

 هشدار به خریداران مبلمان فضای باز ایتالیایی:

در سال های اخیر، تولید مبلمان فضای باز در ایران و توسط برندهای داخلی خودمان، پیشرفت و رونق بسیار زیادی داشته است. اگر سری به سایت ها و شوروم های این برندها بزنید، قطعا از داخلی بودن انواع مبلمانی که در آنها می بینید، غافلگیر خواهید شد. هم از لحظ تنوع و هم از لحاظ کیفیت، محصولات و مبلمان فضای باز ایرانی توانسته اند حرفی برای گفتن داشته باشند و همپای استانداردهای مورد قبول جهانی پیش بیایند.

اما چرا در تیتر بالا هشدار داده ایم؟ به این دلیل که این محصولات به دلیل کیفیت بالا و زیبایی فوق العاده و پیروی از طراحی های راحت و مورد استقبال خارجی، در برخی از فروشگاه ها به عنوان مبلمان فضای باز ایتالیایی یا ترک و… به فروش می رسند (البته با قیمت های بسیار بالاتر از قیمت های اصلی مبلمان آن برند). بنابراین حتما روی شناخت برندها و تحقیق درباره اصالت محصولات خارجی و وارداتی، سختگیرانه عمل نمایید.

 

نمونه هایی از پرطرفدارترین ست های مبلمان باز ایتالیایی و مقایسه آن با محصولات برند دکورز در ایران

عکس های سمت چپ که دارای لوگو هستند، محصولات برند ایرانی دکورز می باشند و عکس های سمت راستی، برخی از مدل های مبلمان فضای باز ایتالیایی هستند. این مقایسه کامل نیست و تنوع محصولات ایتالیایی و همین طور محصولات برند دکورز، بسیار بیشتر است.

مبلمان دکورز و مبلمان ایتالیایی آلومینیومی

مبلمان آلومینیومی دکورز

مبلمان فضای باز ایتالیایی و مبلمان دکورز ایرانی

مقایسه مبلمان ایتالیایی با مبلمان ایرانی

ست مبل راحتی باغی

مبل باغی گرد و دایره ای

نیم ست مبل راحتی باغی

ست نهارخوری دکورز و مبلمان ایتالیایی

ست دونفره دکورز

ست مبل دونفره

 

آشنایی با دکورز – برند ایرانی با کیفیت جهانی

009

دکورز یکی از بهترین تولید کننده های ایرانی است که در کارخانجات آن، بهترین و بالاترین استانداردهای جهانی برای تولید مبلمان مخصوص فضای باز از جنس حصیری پلی رتن و مبلمان آلومینیومی به کار برده می شود. طول عمر بالای این تولیدات و همین طور کیفیت ثابت و تنوع بی نظیر در طراحی های راحت و زیبای آن، باعث شده تا بسیاری از خریداران فکر کنند که این برند، خارجی و وارداتی است. اما باید با افتخار بگوییم که این تولیدات، نتیجه تلاش مهندسین و طراحان بومی کشور خودمان می باشد.

ضمانت ۲۴ ماهه و بهترین خدمات پشتیبانی تمام محصولات برند دکورز، باعث شده تا استقبال و اعتماد به این برند افزایش بی سابقه ای داشته باشد. اما تمایز دیگری که باید در خصوص خرید از برند دکورز در مقایسه با مبلمان فضای باز ترک و خارجی عنوان کنیم، این است که با خرید از دکورز، می توانید تمام ست ها، مدل ها، رنگ مبلمان و جزئیات آنها را سفارشی سازی کنید (یعنی مبلمان بر اساس نیاز و سلیقه شما تولید شوند نه فقط از بین محصولات آماده به فروش!).

 

آشنایی با مبلمان فضای باز دکورز + ۵۴ مدل جذاب مبلمان باغی

 

آشنایی با ویژگی های مبلمان حصیری پلی رتن و مبلمان آلومینیومی برند دکورز:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر ۲۴ ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”