مبلمان فضای بیرونی 1

مبلمان فضای بیرونی، یکی از جذاب ترین تجهیزاتی است که می توانید در فضای باز و با خیال راحت از آن استفاده کنید. چرا؟ چون راحتی بی نظیری را برایتان به ارمغان می آورد. از نشستن و معاشرت کردن گرفته تا برگزاری جشن ها، مهمانی ها، غذاخوردن و ریلکس کردن و حتی خوابیدن، همگی از کارهایی هستند که به کمک این نوع مبلمان، می توانید در فضای بیرونی تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با تنوع چشمگیر مبلمان فضای بیرونی، بیشتر آشنا کنیم:

 

مبلمان فضای بیرونی چیست و دقیقا چه کاربردی دارد؟

009

قبل از هر چیز، لازم است کمی درباره فضای بیرونی صحبت کنیم و بعد به سراغ مبل بیرونی برویم و درباره جزئیات مربوط به آن توضیح دهیم. فضای بیرونی، به تمام محیط های بدون سقف اما قابل استفاده جهت استراحت، غذا خوردن، معاشرت کردن، مطالعه و یا ریلکس کردن، خوابیدن و… گفته می شود. بنابراین، فضای بیرونی می تواند جنبه خصوصی – خانوادگی و یا عمومی – اجتماعی داشته باشد. پس در نتیجه، تنوع مبل فضای بیرونی نیز کاملا مخصوص و قابل پیش بینی خواهد بود.

مبلمان فضای بیرونی، مبلمانی است که برای هر یک از این مصارف و مقاصدی که در بالا برشمردیم، مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما یک موضوع فوق العاده مهم وجود دارد و آن هم جنس و متریال مورد استفاده در تولید مبل بیرونی است.

جنس مبلمان فضای بیرونی چیست و چه تفاوتی با مبلمان خانگی معمولی دارد؟

وقتی صحبت از مبل فضای بیرونی می شود، قطعا در ذهن هر فردی، مبلمانی با جنس بسیار مقاوم و با کیفیت بسیار بالا نقش می بندد. جنس چوب و پارچه و ابر، برای تولید مبل خانگی متداول است اما برای فضای باز و بیرونی، پاشنه آشیل آن مبلمان محسوب می شود، زیرا خیلی زود‌ پوسیده، کهنه، بدفرم، کپک زده، بدظاهر و در یک کلام، خراب می شود. جنس مبلمان فضای بیرونی باید بتواند در برابر:

  • اشعه مخرب نور خورشید
  • باد و طوفان
  • رطوبت و باران
  • گرما و سرمای شدید
  • تغییرات دمایی شدید
  • گرد و خاک
  • کپک و قارچ و آلاینده های دیگر

مقاومت داشته باشد و هیچ مشکلی برای مبلمان در فضای باز ایجاد نشود. ضمن اینکه باید اشاره کنیم در مناطق مختلف، شاهد جو جغرافیایی و آب و هوایی کاملا متفاوتی هستیم که مبلمان فضای باز، باید برای تمامی این مناطق متناسب باشد. در میان تمامی انواع مبلمانی که در بازارهای داخلی و خارجی وجود دارد، مبلمان آلومینیومی و مبلمان پلی رتن، کامل ترین و متناسب ترین انواع مبل بیرونی شناخته می شوند.

اگر سری به بازار فروش مبلمان فضای بیرونی بزنید، قطعا با مبلمان چوبی و مبلمان فرفورژه و یا مبلمان پلاستیکی (پلاستیک معمولی بدون اسکلت) نیز مواجه می شوید. این انواع مبلمان، به مراقبت های بسیار زیادی در فضای باز نیاز دارند وگرنه خیلی زود خراب و غیر قابل استفاده می شوند. به همین دلیل، خرید آنها مقرون به صرفه نیست و باعث زحمت خریداران خواهد شد.

 

ویژگی های مبلمان آلومینیومی و مبلمان پلی رتن

مبل آلومینیومی و مبل پلی رتنقبل از اینکه به ویژگی های مبلمان فضای بیرونی اشاره کنیم، خوب است توضیح مختصری درباره نوع متریال مصرفی در تولید مبلمان آلومینیومی و مبلمان پلی رتن بدهیم. البته آلومینیوم، یک آلیاژ کاملا شناخته شده است که از لحاظ ضدزنگ بودن، کیفیت بالا و وزن مناسب ، معرف همه افراد هست. اما درباره پلی رتن که نوعی پلیمر (پلی اتیلن) بسیار مقاوم و باکیفیت می باشد که به صورت الیاف نواری یا لوله ای تولید می شود و روی اسکلت آلومینیمی بافته می شود.

الیاف پلی رتن دارای ویژگی های زیر هستند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • بافت حصیری زیبا (دست بافت)
  • مناسب برای تمام فصول

تنوع مبلمان فضای بیرونی

مبلمان بیرونی از هر جنسی که باشد، تنوع بسیار خوبی دارد. اما جالب است بدانید که مبلمان آلومینیومی و مبلمان پلی رتن به دلیل ساختار خاصی که دارند، قابلیت تولید در طرح ها، مدل ها و رنگ های بسیار زیادی دارند که همین موضوع، باعث شده پاسخ گوی همه سلیقه ها و نیازها باشد. برند دکورز، یکی از بهترین تولید کننده های مبلمان فضای بیرونی در ایران است که تنوع بالایی در محصولات خود دارد، اعم از:

  • انواع ست کامل مبلمان راحتی
  • انواع ست مبلمان دونفره
  • انواع ست نهارخوری
  • انواع میز و صندلی باغی
  • انواع تخت استخری
  • انواع آویز و تاب باغی
  • انواع ست بار و کافی

تمام این مبلمان + تجهیزات باغی را می توانید در فروشگاه های برند دکورز و همین طور از طریق فروشگاه آنلاین این برند (از طریق همین سایت) خریداری نمایید.

 

چالش های خرید مبلمان فضای بیرونی

مبلمان باغی ایرانی دکورز

خرید مبلمان بیرونی، مثل مبلمان خانگی نیست و ریسک زیادی دارد. قبل از اینکه به خرید مبل بیرونی اقدام نمایید ، بهتر است چند نکته ساده را بدانید و درباره آنها، کاملا آگاهانه تصمیم گیری کنید.

  1. مبل بیرونی یا همان مبل باغی، جنس های ارزان تر هم دارد که خرید آنها به دلیل تفاوت قیمت زیاد، ممکن است وسوسه کننده باشد. اما باید بدانید که جنس ارزان تر یعنی دوام و طول عمر بسیار کمتر و در نتیجه، هزینه اصافی برای خرید مبلمان بهتر و باکیفیت تر.
  2. مبلمان فضای بیرونی آلومینیومی و پلی رتن، دارای کیفیت های مختلفی است و می توان آنها را از درجه یک تا پایین تر تقسیم بندی کرد. تشخیص این درجه بندی ها از عهده خریداران خارج است. پس باید هوشیار باشید که از برندهای معتبر و شناخته شده خرید کنید، مخصوصا برندهایی که محصولات خود را ضمانت می کنند و اعتبار و اطمینان بیشتری را به خریداران خود هدیه می نمایند.
  3. انواع مبل بیرونی باکیفیت و جنس خوب در بازار، با قیمت های بسیار متفاوتی به فروش می رسند. یعنی حتی اگر بتوانید یک محصول اصل و اورجینال را خریداری نمایید، باز هم ممکن است از لحاظ قیمت و متناسب بودن آن، ضررهایی را متحمل شوید. بهترین کار، خرید مسقیم و بدون واسطه از تولید کننده داخلی است که کف قیمتی را برایتان تضمین می نماید.

 

آشنایی بیشتر با برند دکورز – ضمانت و خدمات پس از فروش محصولات:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر ۲۴ ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”