مبلمان باغی زیبا

یکی از انواع مبلمان باغی مناسب و بادوام، مبلمان باغی پلیمری است که یکی از بهترین تولید کنندگان آن که محصولاتش ویژگی های رقابتی بسیار خوبی با نمونه های خارجی دارند، برند دکورز در شهر کرج است. این برند، به عنوان تولید کننده مبلمان باغی البرز، دارای شعب و فروشگاه های متعددی است و در کنار آن، امکان خرید آنلاین را نیز برای مشتریانی که در نقاط دور از شهر کرج و استان البرز هستند، فراهم نموده است.

با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

مبلمان باغی پلیمری چیست؟

مبلمان باغی البرز

می دانید که پلیمر نوعی پلاستیک فشرده است که از آن محصولات بسیار زیادی تولید می شود. پلیمرها دارای کیفیت های مختلفی هستند و به همین خاطر، محصولات ساخته شده با آنها دارای تفاوت های کیفیت بسیاری هستند. یعنی یک محصول پلیمری می تواند بسیار باکیفیت و بادوام باشد و یک محصول دیگر، می تواند کاملا بی کیفیت و ارزان قیمت باشد.

پلیمری که در تولید مبلمان باغی به کار می رود نیز دارای همین ویژگی است. از پلیمر معمولی در تولید میز و صندلی های پلاستکی معمولی استفاده می شود که خب قیمت ارزان آن، متناسب با همان کیفیت و دوامی است که دارد. اما مبلمان تخصصی و حرفه ای فضای باز که از نوعی پلیمر باکیفیت موسوم به پلی رتن (پلیمر پلی رتن) ساخته می شوند، دارای ویژگی های کاملا متفاوتی از مبلمان پلاستکی معمولی است.

الیاف حصیری؛ وجه تمایز مبلمان باغی لوکس برند دکورز از مبلمان پلاستیکی معمولی

مهمترین ویژگی مبلمان باغی پلیمری، حصیر بافت بودن آن است. الیاف حصیری به کار رفته در تولید مبلمان باغی پلیمری، دارای کیفیت بسیار مطلوبی هستند:

الیاف پلیمری مجموعه دکورز با دستگاه اکسترودر فول اتومات و با رعایت استانداردهای جهانی من جمله ISO22156 و ISO22157-1 و تحت نظارت مهندسین پلیمر مجموعه تولید می گردد. این الیاف دارای متریال و خواص منحصر بفردی است که کیفیت آن را از دیگر تولیدات متمایز می سازد، از جمله:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)

اسکلت فلزی آلومینیومی

نکته دیگر در خصوص مبلمان باغی البرز – برند دکورز نیز این است که دارای اسکلتی بسیار مقاوم و مستحکم از جنس آلیاژ آلومینیوم است که باعث می شود علاوه بر داشتن وزن مناسب (نه کاملا سبک مانند مبلمان پلاستیکی و نه سنگین مانند مبلمان آهنی و فولادی)، کاملا ضدزنگ باشد و در برابر آفتاب و رطوبت، استحکام و دوام بسیار زیادی داشته باشد.

 

مبلمان باغی البرز – کرج

مبلمان باغی پلیمری

دکورز به عنوان یکی از بزرگ ترین و بهترین تولید کننده های مبلمان باغی در کشور شناخته می شود که با تولید محصولات کاملا باکیفیت و برخوردار از استانداردهای بالای جهانی، توانسته اعتماد خریداران محصولات متنوع باغی را به خود جلب نماید. این برند دارای کارخانجات تولید مبلمان فضای باز در کرج – گرمدره است و پرسنل آن، همه از بهترین مهندسین و تکنسین های تولید مبلمان باغی پلیمری هستند.

ضمانت و خدمات پس از فروش مبلمان و تجهیزات باغی برند دکورز:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

مزیت های مبلمان باغی پلیمری نسبت به دیگر انواع مبلمان باغی:

  • طول عمر بیشتر و دوام بسیار بالاتر در مقایسه با انواع مبلمان باغی دیگر
  • نگهداری آسان و بدون دردسر
  • هزینه های نگهداری و تعمیرات بسیار کمتر
  • طراحی ها و مدل های بسیار لوکس و شیک
  • ضمانت و گارانتی محصولات که نشان از باکیفیت بودن آنها دارد.

مبلمان باغی پلیمری تا چند سال دوام دارد؟

صندلی-فضای-باز-مدل--وایرو

یکی از سوال های پرتکرار مشتریان مجموعه دکورز – بهترین تولید کننده مبلمان باغی البرز؛ درباره میزان دوام و طول عمر محصولات پلیمری یا همان پلی رتن است.  باید بگوییم که در تعیین طول عمر مفید این محصولات، باید یک فاکتور بسیار مهم را در نظر بگیرید:

آیا قصد مراقبت کامل از این محصولات را دارید و یا اینکه نمی خواهید در استفاده از آن، کوچکترین مسئولیتی برای مراقبت و نگهداری آن بپذیرید؟

پاسخ به سوال بالا، تعیین کننده میزان دوام و طول عمر محصولات پلیمری (و البته دیگر انواع مبلمان فضای باز با جنس های دیگر است مانند مبلمان چوبی، فرفورژه و…) خواهد بود. هر چقدر که میزان مراقبت های شما از مبلمان باغی بیشتر باشد، طول عمر آن نیز افزایش می یابد.

اما نکته مهم این است که طول عمر مفید مبلمان باغی پلیمری و بخصوص مبلمان باغی البرز – دکورز، از دیگر انواع محصولات بالاتر است، حتی بدون انجام رعایت ها و مراقبت های مخصوص مبلمان فضای باز نیز این مدت زمان طولانی تر می باشد. زیرا کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولید آنها به گونه ای است که به طور کامل قادر به تحمل شرایط سخت محیطی مانند رطوبت بالا یا تابش شدید و مستقیم نور خورشید هستند.

  • اما در صورت مراقبت از مبلمان پلیمری، طول عمر آنها حتی تا دو برابر افزایش می یابد. اگر بخواهیم به طور حدودی یک عدد به شما بدهیم، باید بگوییم که طول عمر این محصولات در صورت عدم مراقبت، چیزی در حدود 10 تا 15 سال است و در صورت انجام مراقبت های مخصوص، بیشتر از 20 سال خواهد بود.
  • (این میزان طول عمر مربوط به محصولات برند دکورز است و در خصوص دیگر برندها، باید خودتان درباره کیفیت آنها به اطمینان برسید).

 

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”