تخت و مبل حصیری پلی رتن برای طراحی بالکن مدرن

برای طراحی بالکن مدرن به ایده های مدرن هم نیاز دارید. تجهیزاتی مانند مبلمان فضای باز، یکی از اصلی ترین لوازم دکوراسیون و طراحی بالکن مدرن هستند که می توانید در ادامه این مقاله، جزئیات بیشتری در خصوص آن را ببینید.

پس با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

طراحی بالکن مدرن یعنی چه؟ سبک مدرن چه ویژگی هایی دارد که تا این حد جذاب است؟

سبک مدرن، سبکی سراسر سادگی و زیبایی است. از آنجا که سادگی هرگز شما را خسته نمی کند و همیشه هم زیبا و جدید به نظر می رسد، سبک مدرن به یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین سبک های طراحی در زمینه های مختلف تبدیل شده است. حتی خیلی از طرفداران سبک کلاسیک نیز در کنار علاقه ای که به سبک سنتی دارند، طرفدار سبک مدرن نیز هستند و این نشان از جذابیت فوق العاده زیادی است که مدرنیسم برای همه افراد دارد.

سبک مدرن در کنار داشتن سادگی، از شلوغی ها هم دوری می کند!

درست است که آیتم های مورد استفاده در طراحی سبک مدرن بسیار ساده هستند، اما نباید در کاربرد آنها شلوغ کاری و زیاده روی نمود. در واقع ویژگی اصلی دیگر سبک مدرن نیز همین پرهیز از شلوغی هاست. بنابراین تعداد آیتم ها در طراحی دکوراسیون با سبک مدرن باید کم و محدود باشد.

رنگ های خنثی…

خب به یکی دیگر از ویژگی های سبک مدرن؛ یعنی کاربرد رنگ در آن رسیدیم. احتمالا دیگر همه می دانید که رنگ های خنثی مانند کرمی، شیری، سفید، سیاه، طوسی، خاکستری و رنگ های موسوم به نود از جمله رنگ های پرکاربرد در سبک مدرن هستند. برقراری یک هارمونی زیبا بین رنگ های به کار رفته در طراحی باعث می شود نظم درونی بیشتری ذر آن شکل بگیرد.

یک نکته:

پرهیز از شلوغ کردن طراحی و دکوراسیون، استفاده از رنگ های غیر محرک و خنثی و همین ساده بودن شکل و طراحی در سبک مدرن، باعث می شود تا افرادِ در معرض آن احساس آرامش، سبکی و نظم روانی بیشتری نمایند. شاید یکی دیگر از دلایل مهم در پرطرفدار بودن این سبک نیز همین باشد، یعنی احساس خوبی که به افراد می دهد.

و اما سبک طراحی بالکن مدرن

از ویژگی های سبک مدرن گفتیم، اما در خصوص طراحی بالکن مدرن صحبتی نکردیم. طراحی بالکن مدرن در خانه و آپارتمان شما می تواند یک نقطه عطف و کانونی در آن باشد. می دانید که این روزها استقبال مردم از فضاهای باز خانگی و آپارتمانی مانند بالکن، تراس، روف گاردن و یا حتی حیاط خانه و پاسیو بسیار افزایش پیدا کرده است.

به همین خاطر موضوعاتی مانند ایده های طراحی بالکن مدرن یا طراحی بالکن کوچک ایرانی و… نیز در فضای اینترنت بسیار داغ شده است. عناصری که در ادامه می گوییم، اصلی ترین آیتم های طراحی بالکن مدرن هستند:

فضای سبز

ایجاد یک فضای سبز زیبا که عموما با طراحی یک دیوار سبز در آن همراه است. البته می توان دردسرهای ساخت دیوار سبز را نپذیرفت و با کمک گرفتن از گلدان های شیک آن را انجام داد. نکته مهم این است که این فضای سبز در هر نوعی که باشد، باید حتما در طراحی بالکن مدرن وجود داشته باشد.

مبلمان شیک و لوکس

یکی دیگر از آیتم های بسیار کاربردی در طراحی بالکن مدرن، مبلمان آن است. از آنجا که متراژ بالکن و تراس خانه ها کمی محدود و کوچک است، معمولا کاناپه های تک، ست مبل و پاف یا ست های دو نفره کارایی بیشتری دارند. اما اگر بالکن آپارتمان شما به اندازه کافی بزرگ است، می توانید ست های کامل مبلمان را در آن بچینید و از داشتن یک سالن پذیرایی بزرگ در فضای جانبی آپارتمان تان لذت ببرید.

تزئینات عمومی برای طراحی بالکن مدرن

مورد دیگر که سعی کردیم آن را خیلی خلاصه و جمع و جور بیان کنیم، استفاده از تزئینات عومی در کنار مبلمان باغی و فضای سبز موجود در آن است. به هیچ عنوان نباید فضای بالکن و تراس را بدون این تزئینات رها کنید زیرا هرگز به نمایی مدرن و لوکس در آن دست پیدا نمی کنید. پس حتما به موارد زیر در طراحی بالکن مدرن دقت کنید:

  • نورپردازی حرفه ای 
  • حصارکشی و ایجاد نرده های زیبا و مدرن برای ایجاد محافظ و حریم خصوصی بیشتر
  • نصب کفپوش و دیوارپوش زیبا و مناسب
  • چراغ ها و دیگر آیتم های تزئینی

 

30 عکس طراحی بالکن مدرن 

مدل طراحی بالکن مدرن با مبلمان حصیری

مدل طراحی بالکن مدرن با مبلمان آلومینیومی

میز و صندلی بالکن

ایده طراحی برای بالکن کوچک

مبلمان مدرن برای بالکن آپارتمان

مبلمان مخصوص بالکن و تراس

مبلمان حصیری مدرن

مبلمان حصیری پلی رتن

مدل طراحی بالکن مدرن و شیک

مدل طراحی بالکن

مدل مبلمان حصیری

بالکن آپارتمان

تاب و مبل بالکنی

ست دو نفره زیبا برای بالکن

دیوار سبز در بالکن

دیزاین بالکن

چگونه یک بالکن زیبا بسازیم؟

تاب ویلایی

طراحی بالکن مدرن و ساده

طراحی بالکن و تراس

طراحی فضای سبز در بالکن

مبل آلومینیومی در تراس

مبل حصیری راحتی

مبل حصیری زیبا

مبلمان حصیربافت

مبلمان برای بالکن

مبل و تاب ریلکسی

مبل و پاف حصیری

مبل شیک و مدرن برای تراس

مبل دونفره

 

آشنایی با برند دکورز – کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ست نهارخوری 

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”