مبل حصیری راتان

شاید تا به حال به خرید مبلمان برای فضای باز خود فکر کرده باشید اما درباره جنس آن، دچار تردید باشید. مبل حصیری راتان، یکی از انتخاب های بسیار عالی و متناسب برای فضای باز است که سال های بسیار زیادی به عنوان یک مبلمان اصیل و لوکس برای فضاهایی مثل باغ و ویلا کاربرد خواهد داشت. امروزه با آمدن انواع جدید آن از جنس پلی راتان، بسیاری از مشکلاتی که مبلمان حصیربافت طبیعی داشتند نیز برطرف شده است.

با ما در “دکورز”یکی از بهترین تولید کنندگان انواع مبلمان فضای باز و تامین کننده برتر تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با مزایای خرید مبل حصیری راتان بیشتر آشنا کنیم:

 

مبل حصیری رتن یا مبل حصیری پلی رتن؟

مبل حصیری رتن طبیعی

پلی رتن یا پلی راتان، یکی از انواع منسوجات صنعتی است که جایگزین الیاف طبیعی رتن شده است. حصیرهای طبیعی از جنس شاخه و چوب درخت رتن که بومی کشورهای آسیای شرقی می باشد، از قدیم الایام در تولید محصولات و مبلمان فضای باز مورد استفاده قرار می گرفته اند. اما این مبلمان طبیعی، در عین حال که بسیار زیبا هستند، دوام و ماندگاری لازم جهت استفاده طولانی مدت در شرایط آب و هوایی مختلف را ندارند و تحت تاثیر گرما، اشعه خورشید و بارندگی، خیلی زود از بین می روند.

به همین جهت، انواع مبلمان راتان از جنس پلیمیری ساخته شد که در کنار حفظ زیبایی و اصالت این مدل مبلمان محبوب، دوام و کارایی بسیار خوبی هم در فضای باز و شرایط جوی گوناگون دارد. برند دکورز در ایران، یکی از برترین تولید کنندگان این محصولات پلی راتان می باشد که می توانید برای مشاهده انواع تولیدات و مبلمان حصیربافت روی لینک زیر کلیک کنید:

کاتالوگ دیجیتال محصولات برند دکورز

 

مزایای مبل حصیری پلی راتان

مبلمان ناهارخوری پلی رتن بسیار شیک

مبلمان حصیری پلی راتان به مراقبت زیادی احتیاج ندارد.

اصلا یکی از دلایل تولید این نوع مبلمان از جنس پلی راتان، مقاوم سازی آن در برابر شرایط گوناگون می باشد. مبلمان طبیعی و یا انواع مبلمان فلزی و چوبی مخصوص فضای باز، نیاز به مراقبت زیادی دارند وگرنه خیلی زود از بین می روند. اما مبل حصیری راتان دارای مقاومت و ماندگاری بسیار زیادی است و نیازی به مراقبت در برابر رطوبت و تابش اشعه خورسید ندارد.

تمیز کردن مبلمان حصیری پلی راتان بسیار آسان است.

از آنجا که جنس این مبلمان از نوع پلیمری است، تمیز کردن آلودگی ها از روی آن بسیار آسان تر از مبلمان با متریال طبیعی است و همچنین آثار ناشی از لک، گرد و غبار، کثیفی و… نیز در آن به جای نمی ماند و با یک دستمال کشیدن ساده مثل روز اول نو می شود. (تمیز کردن مبلمان حصیربافت پلی رتن)

مبل حصیری پلی راتان دارای ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز هست…

چند ویژگی که در مبلمان پلی راتان وجود دارد و در دیگر انواع مبل باغی به چشم نمی خورد:

  • ضد الکتریسیته ساکن (این مسئله در مبلمان فلزی بسیار آزاردهنده است!)
  • آنتی باکتربال – الیاف حصیری پلیمر رتن که در تولید مبلمان برند دکورز به کار می رود، دارای خواص نانو است و با مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا تولید می شود. خاصیت آنتی باکتریال کمک می کند تا مبل در برابر رشد میکروارگانیسم های مضر مانند انواع قارچ، کپک و باکتری در امان باشد. گفتنی است که این مشکلات در مبلمان با الیاف طبیعی، یک مشکل کاملا رایج و البته غیر بهداشتی است و از طرفی نمای مبلمان را زشت و نامناسب می کند.

و اما زیبایی، تنوع در طراحی، رنگ و هماهنگی با مدل های مختلف دکوراسیون

مبلمان حصیری پلی رتن دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ هستند و این موضوع باعث می شود برای انواع سلیقه ها و پاسخگویی به نیازهای مخلف مشتریان برند دکورز یک گزینه عالی و فوق العاده باشد. همچنین بافت حصیری این محصولات، همگی کار دست هنرمندانِ پرذوق این سرزمین است که کاملا مطابق با ذوق و هنر اصیل ایرانی می باشد.

محصولات برند دکورز، گارانتی و خدمات پس از فروش را همراه دارد.

ضمانت هر محصولی توسط تولید کننده آن، به منزله تایید کیفیت بالای آن است و برندهای معتبر چهانی برای اطمینان بخشی به مشتریان خود اقدام به این کار می کنند.

از آنجا که برند دکورز یک برند تولید کننده داخلی است و محصولات را در کارخانجات خود و به صورت 100 درصد داخلی تولید می کند، تمامی تولیدات دارای ضمانت نامه معتبر 24 ماهه هستند. همچنین خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز این مجموعه نیز در دسترس می باشد.

برند دکورز

 

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912