خرید انواع صندلی حصیری اپن

یکی از زیباترین لوازمی که می توانید به عنوان مبلمان آشپزخانه استفاده کنید، صندلی حصیری اپن است که تنوع زیادی هم دارد. به طور کلی، انواع صندلی حصیربافت با جنس های مختلفی در بازار وجود دارند که برای استفاده در دکوراسیون خانه مناسب هستند و جالب تر اینکه، برخی از این مدل صندلی حصیر بافت، مخصوص استفاده در فضای باز نیز می باشند که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

پس با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کننده های مبلمان حصیربافت پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

صندلی حصیربافت – جذابیت دکوراسیون آشپزخانه با انواع صندلی حصیری اپن

صندلی حصیری اپن، معمولا صندلی هایی هستند که ارتفاع زیادی دارند و شکل و شمایل آنها متفاوت از دیگر انواع صندلی می باشد. میز کانتر آشپزخانه یک میز بلند می باشد که اطراف آن خالی است و می توان صندلی ها را در اطراف و زیر آن قرار داد. در میان مدل های مختلف صندلی، انواع صندلی حصیربافت دارای طرفداران بیشتری است.

چرا محبوبیت صندلی حصیری اپن بیشتر از بقیه مدل هاست؟

برای فرنیش کردن بخش های مختلف خانه، معولا صندلی های پارچه ای مورد استقبال قرار دارند اما برای آشپزخانه، صندلی حصیر بافت بیشتر مورد توجه است. دلیل این موضوع، شکل و شمایل متفاوت صندلی حصیری اپن است که باعث می شود دکوراسیون آشپزخانه از دیگر قسمت های خانه مجزا شود و نمای زیباتری در آن ایجاد نماید.

صندلی حصیری اپن در جنس های مختلفی تولید می شود که هر یک از آنها طراحی زیبایی را به نمایش می گذارند و به همین خاطر، طراحان دکوراسیون داخلی، توجه زیادی به استفاده از این مدل صندلی ها در طراحی دکور خانه و آشپزخانه دارند.

 

انواع جنس صندلی حصیری اپن

صندلی حصیربافت طبیعی

صندلی حصیری اپن

جنس بخش های حصیری در این مدل صندلی ها از جنس چوب و حصیر طبیعی موجود در طبیعت است. چوب هایی مانند رتن، بامبو، بید، علف دریایی و… ، از مناسب ترین انواع حصیر طبیعی برای تولید صندلی حصیری اپن می باشند. از آنجا که جنس این حصیرها از نوع چوبی و طبیعی است، معمولا بدنه و اسکلت صندلی نیز از جنس چوبی اتنخاب می شود تا هماهنگی بیشتری داشته باشد. اما استفاده از بدنه های فلزی مانند استیل نیز کاربرد دارد.

صندلی حصیربافت مصنوعی

صندلی حصیربافت پلی رتن

این مدل صندلی ها از جنس حصیری مصنوعی موسوم به پلیمر پلی رتن هستند که به صورت گسترده در تولید انواع مبلمان فضای باز، انواع تخت استخری، تاب ریلکسی و… به کار می رود. پلیمر پلی رتن بیشترین دوام و ماندگاری را در برابر عوامل مخرب موجود در طبیعت دارد و به همین خاطر می توان از صندلی حصیری اپن در فضای باز نیز استفاده نمود.

پس اگر به فکر یک صندلی حصیربافت شیک هستید که بتوانید آن را در بالکن و تراس هم برای صرف صبحانه و غذا مورد استفاده قرار دهید، صندلی حصیربافت پلی رتن بهترین انتخاب است. از آنجا که این صندلی ها قابلیت استفاده در فضای باز را دارند، جنس اسکلت آنها از آلیاژ آلومینیوم مستحکم و ضد زنگ است.

 

مدل های مختلف طراحی صندلی حصیری اپن

برای صندلی حصیری اپن، مدل های مختلفی هست که می توانید با توجه به سلیقه خودتان آن را انتخاب کنید. از آنجا که این صندلی ها برای نشستن طولانی مدت طراحی نشده اند، طراحی ها و مدل های جالب بدون دسته و بدون پشتی هم در آنها به چشم می خورد که بسیار لوکس به نظر می رسند.

یک نکته:

صندلی حصیری اپن را می توان با نام صندلی بار هم معرفی کرد. صندلی های بار نیز با همین طراحی و کاربرد تولید می شوند و معمولا به همراه آنها، یک میز ست نیز وجود دارد که برای استفاده در محیط های مختلف کاربرد دارند. یکی از انواع صندلی حصیربافت، صندلی های بار پلی رتن هستند که به عنوان مبلمان فضای باز کاربرد زیادی در باغ، ویلا، روف گاردن، اماکن تفریحی عمومی و…. دارند.

مزایای استفاده از صندلی حصیربافت پلی رتن:

  • صندلی حصیر بافت برای استفاده در فضای داخلی خانه و همچنین فضای باز مناسب است و بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده است.
  • صندلی حصیری با جنس پلی رتن، مقاومت بسیار خوبی دارد و در اثر استفاده طولانی مدت، دچار پوسیدگی، تغییر رنگ، دفرمه شدن، شل شدگی یا از هم باز شدن حصیر نمی شود و کاملا مقاوم است.
  • تنوع صندلی حصیربافت بسیار زیاد است و این موضوع کمک می کند تا با هر سلیقه ای، بتوانید یک صندلی باکیفیت و زیبا را خریداری نمایید.

 

آشنایی با کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی برند دکورز

برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ست بار دکورز

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”