مبلمان باغی ایرانی بهتر است یا مبلمان باغی خارجی؟

اگر به دنبال خرید مبلمان برای باغ هستید و در انتخاب نوع مبلمان؛ خارجی یا ایرانی بودن آن دچار تردید هستید، پیشنهاد می کنیم که حتما مقایسه مبلمان باغی خارجی و مبلمان باغی ایرانی را در ادامه بخوانید. این انتخاب شما، نه تنها تاثیر بسیار زیادی در دوام و طول عمر مبلمان شما دارد، بلکه در هزینه ها و تعیین بودجه لازم برای خرید مبلمان نیز موثر می باشد و اگر درست و هوشمندانه انتخاب کنید، قطعا برای شما بهترین استفاده ها را در پی خواهد داشت.

پس با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کننده های مبلمان حصیربافت پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

مقایسه کیفیت مبلمان باغی خارجی با کیفیت مبلمان باغی ایرانی

مبلمان حصیری پلی رتن

اول از همه باید بگوییم که مبلمان باغی، تنوع بالایی در جنس و متریال دارد و از هر جنسی، از جمله حصیری، چوبی، آلومینیومی، آهنی، پلاستیکی و… ، هم نمونه های ایرانی در بازار وجود دارد و هم نمونه های خارجی و وارداتی. بنابراین به راحتی می توان این دو نوع مبلمان رایج در بازار را مورد مقایسه قرار داد.

از لحاظ کیفیت، باید بگوییم تا سال های قبل، همواره کیفیت محصولات خارجی از محصولات ایرانی بهتر بوده است. اما در چندین سال اخیر، اوضاع کاملا تغییر یافته است و محصولات ایرانی (برندهای معدودی که در ادامه معرفی خواهیم کرد) توانسته اند کیفیتی برابر و حتی بالاتر از محصولات و تولیدات خارجی را به نمایش بگذارند. برندهای ایرانی با به کارگیری بهترین و جدیدترین متد تولید مبلمان باغی، توانسته اند کیفیت، زیبایی و دوام مبلمان ساخت ایران را ارتقا دهند و آنها را تا سطح عالی و کاملا قابل رقابت با مبلمان باغی خارجی بالا ببرند.

اما یک نکته وجود دارد:

  • مبلمان باغی خارجی بی کیفیت هم داریم.

پس به این موضوع هم توجه داشته باشید که هر محصولی که نام خارجی و وارداتی را یدک می کشد، اساسا یک محصول خوب و باکیفیت نیست.

فروش مبلمان باغی خارجی در ایران و تنوع آن

تنوع مبلمان حصیربافت برند دکورز

 موضوع مهم دیگری که در خصوص مقایسه مبلمان باغی خارجی و مبلمان باغی ایرانی باید بررسی کنیم، موضوع تنوع مبلمان فضای باز است. همیشه تنوع در محصولات، یکی از معیارهای مهم برای خریداران است و مبلمان فضای باز از آن جهت که یک مبلمان لوکس محسوب می شود، معمولا خریدارانی با سطح توان مالی بالا را شامل می شود که خواهان تنوع و زیبایی فوق العاده بالایی هستند. پس برخورداری از تنوع در تولیدات، یکی از موضوعات مهم است.

اگر بخواهیم تمام مبلمان باغی خارجی را بررسی کنیم، مسلما تنوع بیشتری در آنها می بینیم. اما موضوع نباید به این شکل بررسی شود! باید ببینیم که تنوع مبلمان وارداتی در بازار داخلی ما چقدر است. تمام عکس های زیبایی که از مبلمان باغی خارجی در اینترنت می بینیم، در ایران وجود ندارند و عملا نمی توان به آنها برای یک خرید متنوع دل خوش کرد.

خبر خوش اینکه:

تنوع در محصولات و مبلمان باغی ایرانی نیز بسیار بالاست. جالب تر اینکه این تنوع در مبلمان حصیری پلی رتن که یک مبلمان کاملا تخصصی برای فضای باز است و تولید آن به تکنولوژی پیشرفته ای نیاز دارد، بیشتر از انواع مبلمان باغی ایرانی از جنس چوب و فولاد و… است. تولید کننده های ایرانی، مدل ها و طراحی های بسیار زیبایی از مبلمان حصیری را به نمایش گذاشته اند که به معنای واقعی از لحاظ کیفیت و زیبایی، شانه به شانه مبلمان باغی خارجی قرار دارند.

 

و اما قیمت مبلمان باغی خارجی و مبلمان باغی ایرانی

مبلمان باغی ایرانی دکورز

وقتی صحبت از قیمت مبلمان باغی است، به خودی خود از یک محصول گران قیمت و لاکچری صحبت می کنیم و حالا اگر این مبلمان خارجی باشد، به قیمت های نجومی هم می رسد. حالا که حرف از تنوع خوب و کیفیت مناسب و برابر با محصولات خارجی در تولیدات ایرانی زدیم، این قیمت مبلمان است که کفه ترازو را به سمت تولید ایرانی و ساخت ایران سنگین تر می کند. مبلمان باغی ایرانی (با احتساب کیفیت و جنس برابر)، قیمت بسیار مناسب تری از مبلمان باغی خارجی دارند.

ضمانت و دیگر هیچ….

حالا رسیدیم به بحث ضمانت و گارانتی که تیر خلاص را به هر گونه تردید بین خرید مبلمان باغی خارجی و ایرانی می زند. محصولات خارجی در ایران، نمایندگی های فروش معتبری ندارند و وارد کننده ها هم ضمانتی برای این محصولات ارائه نمی دهند و انتخاب و خرید آنها، شبیه به یک هندوانه در بسته است که نمی دانید داخلش چه خبر است. اما تولید کننده های ایرانی مانند برند دکورز، با افتخار، محصولات خود را گارانتی کرده اند تا هم خیال خریداران را آسوده کنند و هم نشان دهند که این برند، قبل از هر کسی به کیفیت محصولات خود ایمان دارد که آن را ضمانت می کند.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”