انواع گلدان برای تراس گلدان بالکنی

هیچ چیز به اندازه یک بالکن زیبا نمى تواند نماى خانه یا آپارتمان شما را متحول کند و گلدان بالکنی و انواع گلدان برای تراس، از مهمترین اجزاى تشکیل دهنده آن محسوب مى شوند که باید با سلیقه و کاملا متناسب با فضاى بالکن و تراس انتخاب و خریدارى شوند.

با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کننده های مبلمان حصیربافت پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با مدل های جدید گلدان بالکنی آشنا کنیم:

 

مدل هاى متنوع گلدان برای تراس

انواع گلدان برای تراس که با نام گلدان بالکنی هم شناخته مى شوند، مدل ها و طرح هاى مختلفى دارند که همگى براى زیباتر شدن دیزاین و دکوراسیون آن مناسب هستند. از آنجایى که بالکن و تراس، به نوعى فضاى باز خانه و آپارتمان شما محسوب مى شوند، حتما باید به دکوراسیون آن اهمیت دهید. البته گلدان بالکنی تنها یکى از آیتم هاى ضرورى در دکوراسیون بالکن و تراس است و آیتم هاى دیگرى نیز هستند که خرید آنها به اندازه گلدان ها و ایجاد فضاى سبز در آن مهم و ضرورى مى باشد. مانند:

انواع میز و صندلى بالکنى

این میز و صندلى ها را مى توانید در مدل ها و ابعاد مختلف با توجه به اندازه بالکن آپارتمان خود خریدارى کنید. نکته بسیار مثبت در خصوص این مبلمان بالکنى این است که قابلیت استفاده در فضاى داخلى خانه و آپارتمان را نیز دارند. بنابراین با خرید آنها مى توانید یک کاربرى هوشمندانه و دو منظوره از آنها داشته باشید.

چند مدل گلدان بالکنی داریم؟

گلدان بالکنى دیوارى

گلدان دیواری

گلدان بالکنى آویزی

گلدان آویزی

گلدان بالکنى نرده اى یا دوطرفه

گلدان بالکنی دوطرفه

گلدان بالکنى زمینى

گلدان زمینی

خب، از نام هر یک از این گلدان ها مشخص است که به چه دردى مى خورند. پس با توجه به اینکه چقدر فضا دارید، مى توانید از بین آنها مدل هایى را انتخاب کنید. البته استفاده از ترکیبى از تمام آنها کمک مى کند فضاى سبز و پوشش گیاهى بالکن افزایش یابد. هر چقدر که تعداد گل و گیاهان بالکن بیشتر باشند، تاثیرات آنها در زیبایی بالکن و نیز جنبه های مثبتی که می توانند با خود به همراه داشته باشند، بیشتر می شود.

انواع گلدان براى تراس از لحاظ جنس

جالب است بدانید که جنس گلدان براى تراس هم داراى تنوع جالبى می باشد. شناخت این جنس ها کمک مى کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید و یک گلدان زیبا با ماندگاری بالا خریداری نمایید. گلدان هایی که معمولا به عنوان گلدان بالکنی یا گلدان مخصوص فضای باز فروخته می شوند، معمولا از جنس های زیر هستند:

گلدان و فلاور باکس حصیرى پلی رتن

فلاورباکس حصیری

گلدان و فلاور باکس فلزى

گلدان فلزی

گلدان و فلاور باکس سرامیکى

گلدان سرامیکی

گلدان و فلاور باکس چوبى

گلدان چوبی

گلدان و فلاورباکس سفالی

گلدان سفالی

در میان تمام این مدل ها، گلدان و فلاور باکس حصیرى از بهترین و باکیفیت ترین متریال ساخته شده است و ماندگارى زیادى براى استفاده در فضاى باز دارد، زیرا از جنس الیاف پلى رتن مى باشند که کاملا ضد اشعه مخرب خورشید، ضد قارچ، ضدباکترى و کپک، ضد رطوبت و…. هستند و رنگ آنها، حتى در صورت استفاده دائمى در فضاى باز نیز از بین نمى رود و اصطلاحا، رنگ پریده نمی شود.

باید بگوییم که گلدان و فلاور باکس چوبى از کمترین میزان دوام و ماندگارى در فضای باز برخوردار است و درست مانند مبلمان چوبى، نیاز به مراقبت بسیار زیاد و سخت گیرانه اى دارد تا پوسیده و پوک نشود. نکته مهم دیگر اینکه گلدان های حصیری، در صورت ضربه یا سقوط از ارتفاع، دچا شکستگی نمی شوند. در حالی که این مشکل برای همه جنس هایی که در بالا معرفی کردیم رایج است، به جز برای گلدان های فلزی که خب آنها هم دچار قُرشدگی و بدشکلی زیادی می شوند.

 

چند نکته درباره خرید گلدان براى تراس

  • گلدان هاى آویزى، دیوارى و نرده اى کمترین فضا را اشغال مى کنند. بنابراین براى تراس ها و بالکن هاى کوچک، بسیار مناسبند.
  • گلدان هاى دیوارى را مى توانید در ساخت یک دیوار سبز به کار ببرید که ساخت آن بسیار راحت تر از سیستم هاى زهکشى و لوله کشى مرسوم در گرین وال مى باشد.
  • گلدان برای تراس، از هر نوعى که باشد، بهتر است داراى یک هماهنگى خوب از لحاظ جنس و رنگ باشند. به طور مثال، بهتر است همه آنها را از یک جنس و یک رنگ بخرید تا دیزاین زیباترى را ایجاد کنند.
  • فلاورباکس هاى بزرگ را مى توانید براى کاشت درختچه هاى زینتى به کار ببرید که نماى بسیار زیبایى در بالکن ایجاد مى کنند، مانند یک باغ کوچک در بالکن.

 

چرا باید مبلمان فضای باز را از جنس حصیری پلی رتن انتخاب کنیم؟

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کنندگان مبلمان حصیری در ایران است که تمامی محصولات و مبلمان باغی آن از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند و از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شوند. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی می باشند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ست نهارخوری

ضمانت و خدمات پس از فروش مبلمان و تجهیزات باغی برند دکورز:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”