تغییر دکوراسیون خانه برای عید نوروز

تغییر دکوراسیون خانه برای عید نوروز و در شروع فصل بهار، تزریق شادابی و طراوت به فضای خانه است که باعث می شود این تغییرات، حال و هوای شما و افراد خانواده را متحول سازد. غیر از خانه تکانی سال نو، قطعا نیاز به تغییر دکوراسیون خانه نیز دارید که البته ممکن است فکر کنید کار سخت و هزینه بری باشد، ولی این طور نیست. گرچه تغییر دکوراسیون خانه گاهی هزینه های زیادی را می طلبد، ولی با ایده های ساده و جالب هم می توان چنین تغییری را ایجاد نمود که در ادامه آنها را به شما می گوییم.

با ما در “دکورز”یکی از برترین تولید کننده های مبلمان ویلایی لوکس با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با اصول تغییر دکوراسیون خانه برای عید نوروز آشنا سازیم:

اصول تغییر دکوراسیون خانه برای عید نوروز

نکته ها و ایده هایی که در ادامه می گوییم، نکاتی کاملا اصولی برای ایجاد تغییر دکوراسیون خانه است که با کمترین هزینه قابل اجرا می باشد. این نکات، به هیچ وجه دور از ذهن نیستند و احتمالا خودتان هم به سادگی می توانید لیستی از این دست کارها را تهیه و اجرا نمایید و صرفا جهت یادآوری و دادن ایده های بیشتر، می تواند به شما کمک نماید. البته نیاز نیست که تمام آنها را به کار ببندید، بلکه با انتخاب تغییرات مطلوب و مناسب، حال و هوای خانه خود را با کمترین هزینه تغییر دهید:

جمع کردن لوازم و دکوری های اضافی و قدیمی

دکوری های زیبا و ترند

دور تا دور خانه چرخی بزنید و هر وسیله و دکوری که احساس می کنید اضافی، قدیمی و بدون استفاده است را جمع آوری نمایید. شاید خودتان متوجه نشوید و یا اینکه دلتان نیاید دکوری ها را جمع کنید، اما این کار قطعا به بهتر شدن و تغییر دکوراسیون خانه کمک اساسی می کند.

یک نکته کاربردی:

احتمالا در طول سال ها زندگی، با خرید دکوری ها و لوازم جدید، تعداد زیادی از وسایل ریز و درشت را در خانه چیده اید که به بسیاری از آنها نیازی نیست. پس تا جایی که می توانید تعداد آنها را کم کنید. ممکن است دکوری ها قدیمی هم نباشند، اما اگر تعداد آنها زیاد باشد، باز هم نمای خوبی ایجاد نخواهد کرد. یادتان باشد که این روزها “قانون: «Less is more» یا همان «کم تر، بیشتر است»، بیشترین کاربرد را در موضوعات مختلف دارد. اگر خودتان نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام ها قدیمی یا اضافی هستند، از یکی از دوستانتان بخواهید در تشخیص این موضوع به شما کمک کند.

رنگ‌ کردن خانه و یا نصب کاغذ دیواری

درست است که در نگاه اول، کاغذ دیواری و یا رنگ کردن دیوار هزینه آور خواهد بود، ولی اگر نگاهی به دیوارهای سیاه و دوده گرفته خانه بیندازید، می بینید که قطعا یک نیاز مبرم است. به هر حال، رنگ کردن دیوارها هر چند سال یکبار ضروری است. هزینه کاغذ دیواری ساده، ممکن است در حد یک نقاشی باشد ولی در کل، گران تر از رنگ کردن خانه در می آید. می توانید از رنگ های جسورانه هم کمک بگیرید تا این تغییر دکوراسیون خانه، بیشتر نمایان شود.

لوازم خانه را جابجا کنید

تغییر دکوراسیون خانه با جابجایی لوازم

وسایل و لوازم مختلف و از جمله مبلمان را تغییر چیدمان کنید. هر طور که تغییرات مناسبی در آنها ایجاد می شود را امتحان کنید تا به چیدمان جدیدتر و مناسب تری برسید. صرف اینکه سال ها، میز تلویزیون را مقابل یک دیوار معین گذاشته اید، نباید باعث شود که جای همیشگی آن در نظر گرفته شود. پس با تغییرات جزئی، تغییر دکوراسیون خانه را عملی کنید.

لوازم رنگ و رو رفته را تعمیر و رنگ کنید

اگر خرید و جایگزین کردن مبلمان، کمد، قفسه، کتابخانه، میز، ویترین، میز تی وی و… که قدیمی و کهنه شده اند و یا قسمت هایی از آنها رنگ پریده و لب پر شده اند، برایتان مقدور نیست، پس بهتر است آنها را تعمیر و رنگ کنید تا نو شوند. این کار را خودتان هم می توانید در این فاصله زمانی باقی مانده تا بهار انجام دهید.

گلدان ها و گیاهان آپارتمانی بخرید

گلدان های شیک و زیبا

برای خرید گیاهان و گلدان های جدید، هر چقدر که لازم است پول بپردازید تا به تغییر دکوراسیون خانه کمک اساسی نمایید. زیرا این روزها، گلدان ها و گیاهان سبز تنها دکوری های جذاب در تمام دنیا هستند و تمام کارشناسان دکوراسیون داخلی به آن اهتمام دارند.

یک یا دو گلدان زیبا و شیک بهترین انتخاب برای خرید دکوری های جدید خانه در فصل بهار است که می توانید تغییر دکوراسیون خانه را با این دکوری های شیک و باطراوت اجرایی کنید .

نکته:

پیشنهاد می کنیم گیاهان آپارتمانی با مراقبت اندک خریداری کنید تا اگر سرشته ای در نگهداری از گیاهان ندارید، باز هم باقی بمانند و زود از بین نروند.

چند ایده ساده با هزینه اندک برای تغییر دکوراسیون خانه در عید نوروز

  1. با اضافه کردن یک آینه دکوراتیو که این روزها بسیار ترند شده است، تغییر دکوراسیون خانه را کاربردى تر نمایید. آینه دکوراتیو در ورودى خانه، نمای بهتری ایجاد می کند.
  2. اضافه کردن آباژور و چراغ هاى تزیینى هم به دکوراسیون خانه، جان تازه ای می بخشد. اگر احساس مى کنید به آن نیاز دارید، مى توانید از این ایده هم استفاده کنید.
  3. استفاده از دیوارپوش های سه بعدی برای ایجاد یک دکوراسیون عالی در بخش های مختلف خانه مانند دیوار پشت میز تلویزیون و یا ورودی خانه نیز بسیار توصیه می شود.
  4. می توانید با تغییر روکش بالشتک ها و کوسن های مبلمان، با هزینه ای بسیار کم، تغییرات زیادی را ایجاد نمایید و حال و هوای داخل خانه را تغییر دهید. بهتر است از روکش ها و کوسن هایی با طراحی های جالب توجه استفاده کنید. در واقع روکش هایی که دارای طراحی و چاپ زیبا و بولد باشند تا تغییرات آنها به چشم بیاید.

 

آشنایی با برند دکورز – کیفیت برتر مبلمان حصیری پلی رتن

صندلی حصیری دکورز

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

 

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912