ارتقای فضای باز- با ایده های تابستانی

ایده ها، همیشه بهترین جرقه ها را در ذهن ما ایجاد می کنند تا به بهتر شدن شرایط کمک کنیم. ارتقای فضای باز در تابستان که آن را در پیش رو داریم، کمک می کند تا بهترین لحظات را در آن سپری کنید و از گرما و مشکلاتی که ممکن است در باغ برایتان ایجاد شود، خلاص شوید.

پس با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با ایده های جالب تابستانی برای ارتقای فضای باز، آشنا کنیم:

 

خرید تجهیزات جدید

یکی از کارهایی که در شروع هر فصل باید در خصوص ارتقای فضای باز و نشیمن آن انجام دهید، خرید تجهیزات جدید است. این کار کمک می کند، فضای باز شما رفته رفته، مجهزتر و کامل تر و در نتیجه به یک استراحت گاه و تفریح گاه کامل و vاحت تبدیل شود.

همچنین می توانید به لیست خریدهای خود، خرید مبلمان جدید را هم اضافه کنید. اضافه کردن تعداد مبل ها و صندلی ها و یا خرید برخی مدل های جدید و شیک، هم ضروری است و هم برای خودتان سرگرم کننده خواهد بود. به طور مثال، فکرش را بکنید که تنها با خرید و اضافه کردن یک تاب ریلکسی به باغ، می توانید چه اوقات خوش و بهتری را در آن سپری کنید.

 

5 ایده تابستانی برای ارتقای فضای باز و نشیمن باغ

1. خرید پنکه مه پاش

پنکه مه پاش

روزها و شب های تابستانی، هوای داغ و کلافه کننده ای دارند. تجهیزات سرمایشی باغی می توانند دمای هوا را تعدیل کنند و یکی از آنها، پنکه مه پاش است که کاربرد بسیار جالبی دارد. این پنکه ها با اسپری کردن قطرات بسیار ریز آب در هوا و پخش کردن آن در محیط، باعث می شوند هوا خنک تر و لطیف تر شود.

2. خرید خنک کننده نوشیدنی

نوشیدنی های تابستانی

از یخ های مکعبی خنک کننده نوشیدنی (با جنس استیل) بگیرید تا خرید میز و بارهایی که دارای یخدان هستند. این ایده در ارتقای فضای باز، حتما به کارتان می آید چرا که تابستان بدون نوشیدنی های خنک، یک چیزی کم دارد.

با خرید میزهای بار مخصوص و دارای مخزن یخ، کارتان خیلی راحت تر خواهد بود و در هر کجای باغ، می توانید نوشیدنی خنک سرو کنید. این میزها برای مهمانی های تابستانی، خیلی کاربردی و عالی هستند، پس حتما یکی از آنها را بخرید.

3. خرید یک سایه بان حرفه ای

سایه بان چتری برای ارتقای فضای باز

فضای باز بدون سایه بان، حتی با وجود بهترین انواع مبلمان باغی و دیگر تجهیزات آن، جای مناسبی برای نشستن و وقت گذرانی نخواهد بود. اگر هنوز یک سایه بان مناسب خریداری نکرده اید، پیشنهاد می کنیم هر چه سریع تر به فکر ارتقای فضای باز خود با یک سایه بان چتری خوب و باکیفیت باشید.

خوبی سایه بان چتری در این است که می توانید آن را به راجتی باز و بسته کنید و در هر جایی که دوست دارید، جابه جا نمایید. اندازه ها و سایزهای مختلف آن هم کمک می کند تا برای قرار دادن در هر نوع فضایی حتی بالکن و تراس هم عالی باشد.

4. فضای باز را پارتیشن بندی کنید.

پارتیشن بندی فضای باز

یک ایده بسیار جالب برای ارتقای فضای باز در تابستان، پارتیشن بندی آن با انواع کرکره های چوبی و حصیری، پرده های رنگی و یا دیوارهای چوبی است که نمای بسیار شیکی در آن ایجاد می کند. البته این پارتیشن بندی ها فقط برای زیباتر باغ و پاسیو و… نیست. بلکه به ایجاد سایه بیشتر و خنک شدن فضا هم کمک می کند.

استفاده از پرده های پارچه ای یا توری سفید رنگ هم برای جشن ها و مهمانی ها بسیار عالی است و می تواند یک تم زیبا و جذاب باشد.

5. یک آشپزخانه سنگی هم بسازید.

آشپزخانه سنگی

وجود یک بخش باربیکیو و یا یک آشپزخانه صحرایی، باعث ارتقای فضای باز می شود و کمک می کند برای طبخ غذا و سرو آن، بسیار راحت تر باشید. همچنین می توانید مبلمان غذاخوری و میز و صندلی های نهارخوری را در اطراف آن بچینید تا یک چیدمان و دکوراسیون کاملا حرفه ای را در باغ و فضای باز ایجاد کنید.

آشپزخانه سنگی، بهترین ایده برای ارتقای فضای باز است؛ چرا که هزینه زیادی ندارد و خیلی زود هم ساخته می شود. پیشنهاد می کنیم، روی لینک زیر کلیک کنید و این مقاله درباره آشپزخانه در فضای باز را هم مطالعه نمایید:

8 ایده برای طراحی باربیکیو و آشپزخانه در فضای باز

ارتقای فضای باز

آشنایی با کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی برند دکورز

برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

میز و صندلی نمون

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”