مبل کم جا برای خانه کوچک و نقلی

خرید مبل کم جا برای خانه کوچک، نه تنها به دلیل محدودیت در جا و فضای در دسترس ضروری است، بلکه کمک می کند یک دکوراسیون شیک و زیبا در آن ایجاد شود. زیرا ایجاد یک تناسب معقول بین اندازه مبلمان و متراژ خانه و آپارتمان، اهمیت بسیار زیادی دارد.

با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با ایده های جذاب و عالی برای چیدمان خانه و آپارتمان کوچک و انتخاب مبل کم جا برای خانه کوچک آشنا کنیم:

 

ایده های چیدمان و خرید مبلمان کم جا برای خانه کوچک

مبلمان با سایز کوچک

مدل مبل کوچک و مینیمال

مدل های متنوعی از مبلمان کم جا برای خانه کوچک و نقلی وجود دارد، اما خیلی ها مدل های مبلمان کمجا و تاشو را نمی پسندند و به همین دلیل، خرید یک مبلمان با سایز کوچک تر از انواع مبلمان رایج، کمی معقول تر به نظر می آید. ساده ترین روشی که می توانید برای خرید مبلمان برای خانه کوچک در نظر بگیرید نیز همین است. یعنی باید دقت کنید که اندازه و سایز مبلمان کوچک و نقلی باشند. خوشبختانه در سال های اخیر به دلیل کوچک شدن فضای زندگی های آپارتمانی، طراحی این نوع مبلمان نیز متنوع تر شده است.

پس با خیال راحت به دنبال یک مبل کوچک و نقلی بگردید و آن مدلی که مد نظر دارید را در سایز کوچک تر، پیدا و خریداری نمایید.

مبلمان ال

مبل ال برای دکوراسیون سبک مینیمال

مبلمان ال در هر شرایطی، یک گزینه بسیار عالی برای خرید مبلمان است. حتی خرید مبلمان ال مخصوص فضای باز نیز می تواند مزایای بیشتری برای خریداران داشته باشد و در خانه های کوچک نیز همین طور است، زیرا مبلمان ال:

  • در کنج خانه چیده می شود و فضای کمتری اشغال می کند.
  • ظرفیت نشستن بیشتری ایجاد می کند.
  • قطعات آن از هم جدا هستند و می توان آنها را به مدل های مختلفی چیدمان کرد.

خرید مبلمان با رنگ روشن

مبل با رنگ روشن

مبلمان با رنگ روشن، تاثیر بهتری در بزرگ تر به نظر رسیدن خانه دارد. اگر قصد خرید مبل کم جا را ندارید و می خواهید یک سایز کامل را انتخاب کنید، حتما سعی کنید رنگ روشنی داشته باشد تا فضا را متعادل تر نماید. این ترفند در خانه هایی که با کمبود نور مواجه هستند نیز عالی است.

 

آشنایی با مبلمان فضای باز دکورز + 54 مدل جذاب مبلمان باغی

 

تعداد مبلمان را کمتر کنید

مبل راحتی کمجا

اگر به خرید مبلمان خاصی علاقه دارید اما نمی توانید روی آن به عنوان مبل کم جا حساب باز کنید، بهترین کار این است که تعداد آن را کاهش دهید تا در خانه کوچک شما جا شود. به زبان ساده یعنی اینکه مجبور نیستید یک مبلمان کامل 7 نفره یا 9 نفره بخرید. اتفافا ایده های خرید مبلمان در تعداد کمتر، تنوع زیادی هم ایجاد می کند. به طور مثال، می توانید یک کاناپه با یک مبل تک بخرید که طرح و مدل متفاوتی با هم دارند.

مبلمان با طرح ساده

طرز چیدن مبل ال

یکی دیگر از ایده های خرید مبل برای خانه کوچک، خرید مبلمانی با مدل و طرح ساده است. این طوری به هارمونی بهتری دست پیدا می کنید و می توانید از آیتم های طرح دار دیگری برای دیزاین خانه استفاده کنید تا دیزاین خانه شکیل تر شود.

سبک مینیمال را امتحان کنید

مبل راحتی کم جا و کوچک

مبلمان مینیمال یکی از بهترین انتخاب ها برای طراحی دکوراسیون و دیزاین خانه کوچک است. جالب اینکه سبک مینیمال دارای انواع مبل کم جا و مبل راحتی کمجا نیز هست و در واقع ماهیت این سبک در کوچک و ساده بودن مدل های مبلمان آن است.

مبل راحتی کمجا با کاربری چند منظوره

مبل کم جا برای خانه کوچک

اگر خانه شما به قدری کوچک است که نمی توانید تمام آیتم های مورد نظرتان را برای آن بخرید و چیدمان کنید، می توانید از مبل کم جا با کاربردی چند منظوره کمک بگیرید. مدل های مختلفی از چنین مبلمانی در بازار وجود دارد. حتی می توانید مبلمان مورد نظرتان را به یک سازنده مبل سفارش دهید تا برای شما به طور اختصاصی بسازد.

طراحان داخلی در این زمینه کمک بسیار زیادی می توانند به شما بکنند. یعنی بر اساس فضایی که شما دارید و آیتم هایی که مورد نظرتان هست، یک دکوراسیون مناسب را برایتان طراحی کنند و لوازم مورد نیاز آن را بسازند. البته در این صورت، قطعا هزینه ها کمی بیشتر خواهد بود اما اگر آپارتمان شما خیلی کوچک باشد، ارزش آن را دارد که با این هزینه، فضایی راحت، زیبا و کاربردی را بسازید.

 

15 مدل مبل کم جا برای خانه کوچک و مبل راحتی کمجا

ایده-مبل-راحتی-برای-خانه-کوچک

مدل مبل کمجا

مبلمان کوچک و کمجا

مبل کوچک و شیک

مبل کوچک و کم جا

مبلمان کمجا و مینیمال خاص

چیدن-مبلمان-در-خانه-کوچک

خانه-روشن-و-دلباز

دکوراسیون-خانه-کوچک

دکوراسیون-خانه-کوچک-و-نقلی

طراحی مبلمان کم جا

کاناپه راحتی و مبل کمجا

مبل راحتی برای خانه کوچک

لاوست و مبل راحتی کمجا

مبل راحتی کم جا

 

آشنایی با برند دکورز – چه نوع مبلمانی برای استفاده در فضای باز مناسب است؟

ست نهارخوری حصیری پلی رتن

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”