تولید کنندگان مبلمان فضای باز 1

در کشور ما، تولید مبلمان فضای باز قدمت چندان زیادی ندارد، اما با این وجود، تولید کنندگان مبلمان فضای باز به خوبی توانسته اند با ایجاد کیفیت بسیار عالی و طراحی زیبا، با نمونه های خارجی رقابت کنند و بازار داخلی را به خوبی به دست بگیرند. مبلمان فضای باز به دلیل استفاده در شرایط آب و هوایی خشن و محافظت نشده، باید کیفیتی عالی داشته باشد و تولید کنندگان مبلمان فضای باز، به خوبی این موضوع را می دانند.

در ادامه قصد داریم شما را با لیست برترین تولید کنندگان مبلمان فضای باز در ایران آشنا کنیم، پس با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کنندگان مبلمان باغی از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

مبلمان فضای باز و انواع آن

مبل راحتی ویلایی 1 e1685507219637

 

آشنایی با مبلمان فضای باز دکورز + 54 مدل جذاب مبلمان باغی

 

 

جالب است بدانید که مبلمان فضای باز هم مانند انواع مبلمانی که در فضای دکوراسیون داخلی استفاده می شود، تنوع جنس و طراحی دارد و همین موضوع باعث شده تا هر کس با هر سطح از نیاز، بودجه و سلیقه، بتواند مبلمان مناسب و مورد نظر خودش را بیابد و خریداری کند.

به هر حال، مبلمان فضای باز از هر جنسی که باشد، قرار است که در برابر عوامل مخرب طبیعی (باد و باران و نور خورشید) چیده شود و در طول سال نیز در همین شرایط باقی می ماند و مورد استفاده قرار می گیرد. پس باید بتواند در برابر آنها، دوام و ماندگاری مناسبی داشته باشد و از طرفی، زیبایی آن نیز پابرجا بماند و رنگ و شکل آن دچار تغییرات نشود.

در میان انواع مبلمان فضای باز، مبلمان آلومینیومی و مبلمان حصیری پلی رتن، بیشترین دوام و سازگاری را با محیط طبیعی دارند و اگر کیفیت مناسب و استاندارد در تولید آنها به کار رفته باشد، تا سال ها بدون خرابی و تغییرات و با همان زیبایی روز اول باقی می مانند.

تولید کنندگان مبلمان فضای باز

معرفی برترین تولید کنندگان مبلمان فضای باز

خرید مبلمان باغی

برند دکورز تولید کنندگان مبلمان فضای باز

بی شک دکورز یکی از اولین و برترین برندها در میان تولید کنندگان مبلمان فضای باز به شمار می آید. البته این فقط یک ادعا نیست زیرا این برند در طول سال های فعالیتش، بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده است و استقبال زیاد مصرف کنندگان از محصولات و تولیدات دکورز، به دلایل متعددی می باشد از جمله:

  • به کارگیری بهترین و بادوام ترین متریال و متد تولید مبلمان فضای باز (مبلمان آلومینیومی و حصیری پلی رتن)
  • طراحی محصولات زیبا و کاربردی همراستا با نمونه های خارجی
  • تنوع بالا در تولید مبلمان فضای باز (راحتی و رسمی)، میز و صندلی نهارخوری، ست های دونفره، نیم ست های باغی، تخت های ریلکسی، تاب آویزی و…
  • رعایت استانداردهای جهانی (و حتی بالاتر) در تولید مبلمان فضای باز
  • خدمات پس از فروش بی نظیر و عالی
  • گارانتی و ضمانت 24 ماهه روی محصولات

بنابراین با چنین مشخصاتی، هیچ خریداری از خرید محصولات دکورز پشیمان نخواهد شد.

برند صنیع کار

این برند، قدمت بسیار زیادی در زمینه میز و صندلی های رستورانی دارد و در سال های اخیر، تولید مبلمان حصیری و فضای باز را نیز در مجموعه خود راه اندازی کرده است. تنوع محصولات از نوع آلومینیومی، فلزی (آهنی)، حصیری، نواربافت و… در این برند بالاست و از کیفیت بسیار خوبی نیز بهره می برند.

صنیع کار با سابقه ای 50 ساله، یکی از قدیمی ترین برندهای لیست تولید کنندگان مبلمان فضای باز می باشد و قطعا شما هم نام آن را قبلا شنیده اید.

برند باغچین

برند باغچین قدمت زیادی ندارد اما به خوبی توانسته در این سال های کم، تنوع بی نظیری از محصولات باغی را ارائه دهد. یعنی علاوه بر تولید مبلمان فضای باز از نوع آلومینیومی و حصیری، تجهیزات دیگری همچون انواع پنکه، باربیکیو، بخاری فضای باز و… را نیز عرضه می نماید.

یکی از ویژگی های جالب این برند این است که در کنار فروش محصولات تولید برند خودش، فروش محصولات و مبلمان وارداتی را نیز در مجموعه خود دایر کرده است. بنابراین اگر به دنبال برندهای خارجی هستید، می توانید به فروشگاه های باغچین سری بزنید.

برند کنزی

یکی دیگر از برندهای قدیمی در لیست تولید کنندگان مبلمان فضای باز، برند کنزی است که محصولاتی باکیفیت و زیبا را ارائه می دهد. اگر به دنبال مبلمان باغی با طراحی ظریف و سبک هستید، سری به فروشگاه های کنزی بزنید زیرا محصولات و تولیدات این برند از ظرافت و طراحی بی نظیری بهره می برند.

یکی دیگر از جنبه های فعالیت برند کنزی، تولید تخصصی میز و صندلی رستورانی و کافی شاپی می باشد.

 

اگر قصد خرید مبلمان فضای باز دارید…

مبل و پاف حصیری

این روزها توجه به زیبایی فضای باز بسیار گسترش پیدا کرده است و تقریبا تمام اقشار جامعه با هر سطح از درآمد به آن اهمیت می دهند و سعی می کنند با ایجاد یک دکوراسیون شیک و لوکس، فضای تفریحی خود را ارتقا دهند تا بتوانند از بودن در آن لذت بیشتری ببرند. مبلمان فضای باز اصلی ترین عنصر یک استراحت و تفریح عالی در فضای باز می باشد و بدون آن، قطعا چیزی به نام دکوراسیون فضای باز و راحتی در آن رقم نمی خورد.

در زمان خرید از تولید کنندگان مبلمان فضای باز، باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشید:

  • جنس مبلمان
  • کیفیت ساخت مبلمان
  • تنوع طرح و رنگ در مبلمان
  • راحتی و کاربردی بودن مبلمان
  • ضمانت و خدمات پس از فروش مبلمان

با در نظر گرفتن تمام این فاکتورها، می توانید بهترین خرید را از میان محصولات تولید کنندگان مبلمان فضای باز داشته باشید و تجربه ای بی نظیر از خریدی با اطمینان و باکیفیت را به دست آورید.

 

ویژگی های ممتاز مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن – برند دکورز

ست مبلمان باواریا

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ، کپک و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت (جنس پلیمری بسیار مقاوم)
  • اسکلت آلومینیومی مقاوم و بادوام با رنگ پودری الکترواستاتیک
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”