مراحل ساخت شومینه در فضای باز

ممکن است مدت ها در فکر ساخت شومینه در فضای باز بوده باشید ولی به خاطر درگیری های روزمره، هنوز فرصت نکرده باشید که این کار را اجرایی کنید. قبل از هر چیز، باید سعی کنید اطلاعات خودتان را بالا ببرید چون ممکن است خودتان هم از پس ساخت شومینه در فضای باز برآیید یا اینکه کلا درباره این موضوع دچار اشتباه شده باشید.

پس با ما در “دکورز”یکی از بهترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با مراحل ساخت شومینه در فضای باز آشنا کنیم:

 

مزایای خرید شومینه آماده یا ساخت شومینه در فضای باز

شومینه مخصوص فضای باز

فرقی نمی کند که قصد خرید یک شومینه آماده را داشته باشید یا اینکه بخواهید آن را در فضای باز خود بسازید و مدل منحصر به فرد خودتان را برپا کنید. در هر دو صورت، شومینه شما مزایای خاصی دارد، از جمله:

  • ایجاد یک نقطه کانونی در دورهمی های فضای باز
  • ایجاد گرما و نور مناسب در فضای باز
  • ایجاد دکور بسیار شیک و لاکچری

و…

نکته: بسیاری از افراد ترجیح می دهند که شومینه را به صورت آماده تهیه کنند و در فضای باز خود قرار دهند که این ایده، دردسرهای ساخت و ساز و مشکلات تست و ایمنی را بسیار کاهش می دهد و سریع تر هم هست. اما ساخت شومینه در فضای باز نیز می تواند هیجان خاص خودش را داشته باشد. بنابراین این شما هستید که باید تصمیم بگیرید به چه نوع شومینه ای نیاز دارید.

 

مراحل ساخت شومینه در فضای باز

شومینه مدرن

برنامه ریزی برای تعیین نوع ساخت شومینه در فضای باز

اول از همه باید ببینید که چه نوع شومینه ای می خواهید، زیرا زیرساخت های آن می تواند متفاوت باشد. شومینه هیزمی راحت ترین نوع است و نیاز به تشکیلات خاصی ندارد و افراد، خودشان هم می توانند اقدام به ساخت شومینه در فضای باز کنند. اما شومینه گازی فرق دارد و باید به صورت تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد.

تعیین کردن یک نقطه مناسب برای ساخت شومینه در فضای باز

باید یک نقطه کانونی و مناسب را برای ساخت شومینه در فضای باز انتخاب و تعیین کنید. این طوری به خوبی می توانید مراحل بعد را هم انجام دهید.

یک نکته:

محیطی که برای ساخت شومینه در فضای باز انتخاب می کنید، باید اندازه مناسبی داشته باشد که بتوانید در نزدیکی آن، از مبلمان فضای باز هم استفاده کنید. یادتان باشد که باید فضای جادار و مناسبی باشد زیرا قرار دادن مبلمان در فاصله بسیار نزدیک شومینه به دلیل پرش شعله های آتش، خطرناک است و باعث آسیب زدن به مبلمان باغی می شود.

برآورد هزینه ها

هزینه ساخت شومینه در فضای باز، قطعا به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند:

  • نوع شومینه
  • ابعاد و اندازه آن
  • متریال و مصالح مورد استفاده برای آن
  • تیم اجرایی ساخت شومینه در فضای باز

تعیین زمان مناسب برای ساخت شومینه در فضای باز

و اما آخرین نکته، تعیین زمان ساخت شومینه در فضای باز است که باید آن را با توجه به شرایط آب و هوایی انجام دهید. بهتر است در فصل های خشک این کار را انجام دهید و اگر مجبور هستید در فصل زمستان اقدام به ساخت شومینه در فضای باز نمایید، باید با اخبار هواشناسی هماهنگ باشید زیرا این سازه کوچک، نیاز به زمان مناسب برای ساخت و خشک شدن دارد.

 

چند نکته مهم درباره ساخت شومینه در فضای باز

شومینه و مبلمان فضای باز

  1. حتما مدل های مختلف شومینه در فضای باز را ببینید و از بین آنها، سبک و طراحی مورد علاقه و محبوبتان را پیدا کنید و سعی کنید بر اساس آن شومینه بسازید.
  2. تعیین نوع متریال و مصالح نیز اهمیت دارد.
  3. اگر فضای باز بزرگی دارید، بهتر است در کنار شومینه از دیگر تجهیزات گرمایشی مخصوص فضای باز مانند انواع هیتر و آتشدان نیز کمک بگیرید.
  4. ایمنی و شرایط لازم برای ساخت و برپاکردن شومینه را به طور کامل رعایت نمایید.
  5. در اینترنت، آموزش های زیادی برای ساخت شومینه در فضای باز توسط خودتان وجود دارد. درست است که در نگاه اول، بسیار ساده و آسان به نظر می رسد ولی به هیچ عنوان، اگر فرد پرحوصله و فنی کاری نیستید، اقدام به اجرای آن آموزش ها نکنید؛ زیرا ممکن است تمام هزینه ها را هدر دهید.

 

چرا باید مبلمان فضای باز را از جنس پلی رتن انتخاب کنیم؟

مبلمان اوت دور و فضای باز، در جنس ها و متریال های مختلفی ساخته می شود. اما هیچ کدام از آنها به زیبایی، جذابیت، تنوع و کیفیت بسیار بالای پلی رتن نیستند. مبلمان پلی رتن، ماندگاری و دوام بسیار بالایی در فضای بیرونی و در شرایط جوی مختلف دارد و از طرفی، بسیار شیک و زیباست و از انواع لوکس و مجلل برای دکوراسیون انواع فضاهای بیرونی مانند دکوراسیون تراس بزرگ یا دکوراسیون باغ و ویلا و پاسیو محسوب می شود.

ضمن اینکه به دلیل همین زیبایی و جذابیتی که در مدل و طراحی مبلمان باغی برند دکورز به چشم می خورد، برای استفاده در دکوراسیون داخلی نیز مناسب است و می توانید یک استفاده چند منظوره از آن داشته باشید.

انواع صندلی برند دکورز

کیفیت برتر محصولات برند دکورز

 

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912