مبلمان گرد پلی رتن

همیشه بعضی از انتخاب ها می توانند جذابیت و زیبایی بیشتری به همراه داشته باشند، مانند انتخاب مبلمان گرد پلی رتن که قطعا باعث می شود دکوراسیون و چیدمان مبلمان در فضاهای باز، بسیار زیباتر و لوکس تر به نظر بیاید. اما لوکس بودن دکوراسیون با مبلمان گرد پلی رتن، تنها مزیت آن نیست، بلکه این نوع مبلمان، واقعا کاربردی هم هست که در ادامه به شما می گوییم.

پس با ما در “دکورز”یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیربافت پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

مبلمان گرد پلی رتن

مبلمان گرد برند دکورز

مبلمان گرد از جمله مدل های محبوب و البته پرفروش مبلمان حصیری پلی رتن است که طرفداران زیادی دارد و خیلی ها ترجیح شان برای خرید مبلمان راحتی اما لوکس، مبلمان گرد پلی رتن است. طراحی های زیبا و متفاوت، همیشه سلیقه های خاص و متمایز را به خود جذب می کنند و این همان چیزی است که باعث ایجاد تفاوت های جذاب در نوع چیدمان مبلمان می گردد.

  • یعنی با انتخاب های خاص، می توانید محیطی جذاب تر و متفاوت تری از بقیه ایجاد کنید و از طرفی، تا مدت ها بدون اینکه از آن دلزده یا خسته شوید، استفاده نمایید.

 

مزایای مبلمان گرد پلی رتن که باید بدانید…

زیبایی فوق العاده مبلمان گرد پلی رتن

همان طور که گفتیم، مبلمان گرد پلی رتن فقط یک مبلمان با ظاهری متفاوت و لوکس نیست، بلکه کاربردهای بسیار خوبی هم دارد که باعث می شود در فضای باز، راحت تر و آسوده تر هم باشید. مثلا اینکه:

مبلمان گرد پلی رتن، یک مبلمان چند منظوره است.

طراحی های انواعی از مبلمان گرد پلی رتن، به خصوص مدل هایی که در محصولات برند دکورز وجود دارد، به گونه ای است که می توان از آن به عنوان مبلمان راحتی استفاده کرد و هم اینکه، یک میز نهارخوری بسیار عالی و راحت است. پس در صورتی که تنها امکان خرید یک دست مبلمان دارید، این نوع مبلمان گرد می تواند انتخاب به صرفه تر و کاربردی تری باشد.

همچنین بعضی انواع، دارای قطعاتی جداشونده و بدون پشتی هستند. این مبل ها و پاف های مدولار، امکان اینکه از آنها در قسمت های دیگر نیز بهره ببرید را در اختیارتان قرار می دهند.

مبلمان گرد پلی رتن، بزرگ و جادار است.

مبلمان گرد در سایزها و ابعاد گوناگونی ساخته می شود. یعضی از آنها به صورت نیم دایره هستند که می توان قطعات بسیار زیادی را برای آن در نظر گرفت تا تعداد نشیمن افزایش یابد. اما غیر از این، مبلمان گرد پلی رتن به دلیل یکپارچه بودن، نشیمن و جای نشستن زیادی در دسترس تان قرار می دهد.

مبلمان گرد پلی رتن را می توانید به صورت بسیار جذاب تری چیدمان کنید.

همان طور که گفتیم، دستتان در چیدمان مبلمان گرد بسیار باز است و حتی می توانید مدل های ترکیبی را نیز امتحان کنید. مثلا یک مبل گرد نیم دایره در کنار 2 تا سه مبل تکی از یک ست دیگر که بسیار خاص و شیک می شود و برای برگزاری مهمانی نیز عالی است.

مبلمان گرد پلی رتن، تنوع بسیار زیادی دارد.

غیر از اینکه می توانید از مدل های ترکیبی مبلمان دیگر با انواع مبل گرد ایده بگیرید، باید بدانید که طراحی ها و مدل های مبلمان گرد بسیار زیاد است و قطعا می توانید مدل مناسب و مورد علاقه تان را پیدا و خریداری کنید.

روی مبلمان گرد پلی رتن، بخوابید و استراحت کنید.

در کنار هم قرار دادن و بستن کامل قطعات مبل گرد، باعث می شود سطح وسیعی ایجاد شود که مثل یک تخت خواب بزرگ و جادار باشد. این طوری حتی می توانید در شب های بهار و تابستان در فضای باز، راحت بخوابید.

 

چرا باید مبلمان فضای باز را از جنس حصیری پلی رتن انتخاب کنیم؟

مبلمان اوت دور و فضای باز، در جنس ها و متریال های مختلفی ساخته می شود. اما هیچ کدام از آنها به زیبایی، جذابیت، تنوع و کیفیت بسیار بالای پلی رتن نیستند. مبلمان پلی رتن، ماندگاری و دوام بسیار بالایی در فضای بیرونی و در شرایط جوی مختلف دارد و از طرفی، بسیار شیک و زیباست و از انواع لوکس و مجلل برای دکوراسیون انواع فضاهای بیرونی مانند دکوراسیون تراس بزرگ یا دکوراسیون باغ و ویلا و پاسیو محسوب می شود.

ضمن اینکه به دلیل همین زیبایی و جذابیتی که در مدل و طراحی مبلمان باغی برند دکورز به چشم می خورد، برای استفاده در دکوراسیون داخلی نیز مناسب است و می توانید یک استفاده چند منظوره از آن داشته باشید.

مبلمان گرد برند دکورز

کیفیت برتر محصولات برند دکورز

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912