مبلمان مدولار

احتمالا زمانی که بخواهید مبلمان بخرید، از واژه مدل طراحی مبلمان مدولار استفاده نمی کنید و یا شاید اصلا معنای دقیق آن را ندانید. اما این مدل طراحی مبلمان در سال های اخیر بسیار پرطرفدار و کاربردی شناخته شده است و احتمالا شما هم یکی از آنها را در بین مبلمان منزل خود دارید. اما مبلمان مدولار برای فضای باز، بسیار کاربردی تر و  اقتصادی تر است. پس اگر قصد خرید مبلمان باغی دارید، بیایید این مزایای مدل مبلمان را با هم بررسی کنیم.

پس با ما در “دکورز” یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز در طراحی های متنوع با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

مبلمان مدولار و طراحی مدولار چیست؟

مبلمان مدولار چیست؟

مدولار، تنها برای طراحی مبلمان فضای باز و مبلمان منزل کاربرد ندارد و مفهوم آن بسیار فراتر از مبلمان است. مدولار یک روش و شیوه مخصوص در طراحی است که به معنای جدا شونده، ترکیب شونده و تغییر یابنده است. خب حالا برای اینکه بهتر درک کنید که طراحی مدولار چیست، بیایید مبلمان ال داخل منزلتان را تصور کنید که احتمالا تا کنون چندین بار مدل چینش آن را تغییر داده اید.

قطعات مختلف آن را با یکدیگر ترکیب کرده اید و چیدمان را تغییر داده اید تا زیباتر و جذاب تر و از همه مهمتر، کاربردی تر و متنوع تر شود. پس مبلمان مدولار از قطعاتی مجزا تشکیل شده است که به شما این امکان را می دهد با توجه به نیاز، فضا و سلیقه خودتان عمل کنید.

 

چرا مبلمان مدولار برای فضای باز کاربرد بیشتری دارد؟

تنوع در مدل چینش مبلمان

مدل چیدن مبل ال

با خرید مبلمان مدولار، شما این امکان را دارید که آن در مدل های متنوعی چیدمان کنید. به صورت یک ست یا نیم ست کلاسیک، به صورت یک نیمکت طویل و جادار، به صورت یک مبل ال راحتی و… . این موضوع برای کسانی که تنوع را دوست دارند، خیلی عالی است.

سفارش تعداد قطعات با توجه به نیازتان

زیباترین مدل های مبلمان لاکچری برند دکورز

احتمالا برای مبلمان داخل منزل، تمایل دارید که از مدل های گوناگون داشته باشید و هر ست را در قسمتی قرار دهید تا دکوراسیون داخلی جلوه زیبایی داشته باشید. تعداد مبلمان معمولا تعریف شده هستند 5 یا 7 نفره. اما از مبلمان مدولار می توانید تعداد بیشتری داشته باشید. می توانید تعداد قطعات را با توجه به تعداد نفراتی که معمولا از فضای باز باغ و ویلا استفاده می کنند، هماهنگ کنید.

این طوری در مهمانی ها و جشن هایی که در فضای باز برگزار می کنید، تعداد مبل و نشیمن بیشتری در اختیار دارید. ضمن اینکه، به طور کلی در مقایسه با دیگر انواع مبلمان و با تعداد قطعات برابر، افراد بیشتری روی مبلمان ال و مبلمان مدولار جا می شوند.

مبلمان مدولار را تبدیل به یک تخت واقعی کنید!

تبدیل مبلمان به تخت باغی

اگر خوابیدن در فضای باز را دوست دارید، خرید مبلمان مدولار انتخاب بسیار عالی و جالبی است. البته منظور ما این نیست که سختی بکشید و روی یک مبل باریک و دراز بخوابید! خوابیدنِ این مدلی تنها می تواند در حد یک چرت کوتاه راحت باشد.

مبلمان مدولار را می توانید به یک تخت باغی تبدیل کنید و راحت روی آن بخوابید.

قطعات را در قسمت های مختلف بچینید

خرید مبلمان باکیفیت با بودجه محدود

یکی دیگر از مزایای جالب مبلمان مدولار این است که می توانید قطعاتی از آن را در جاهای دیگر بچینید. مسلما شما در قسمت های مختلف باغ، نیاز به انواع صندلی باغی دارید. شما می توانید قطعاتی از مبلمان مدولار باغی خود را جدا کنید و آن را در بخش های دیگر مانند در کنار استخر، در ورودی باغ، در یک گوشه دنج و راحت، در دل باغ و میان درختان و… بچینید.

البته پیشنهاد ما به جای چنین کاری، خرید ست مبل دونفره است که به معنای واقعی، شیک است و دکوراسیون باغ شما را لوکس تر می کند. روی لینک زیر کلیک کنید و مدل های بی نظیر و زیبا از برند دکورز را مشاهده بفرمایید:

انواع ست دو نفره حصیری برند دکورز

 

آشنایی با مبلمان حصیری پلی رتن – برند دکورز

برند دکورز

 

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912