مبلمان هتلی

یکی از اصلی ترین فاکتورهایی که باعث جذابیت یک محیط می شود، مبلمان آن است. به همین خاطر انتخاب مبلمان هتلی اهمیت بسیار زیادی دارد. مخصوصا اینکه این روزها، بیشتر مردم به لوکس بودن محیط های تفریحی و مسافرتی علاقه فراوانی نشان می دهند. پس خرید مبلمان هتلی شیک و گران قیمت، باعث جلب رضایت بیشتر آنها می شود.

 ضمن اینکه چنین مبلمانی، اگر با دقت خریداری شود، قطعا دوام و طول عمر بالایی هم دارد و با وجود استفاده زیاد و طولانی مدت، کهنه و نازیبا نمی شود. اما دقیقا درباره چه مبلمانی صحبت می کنیم؟ اجازه دهید در ادامه بیشتر توضیح دهیم. با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

مبلمان هتلی؛ سلیقه ای یا اصولی؟

وقتی می گوییم مبلمان هتلی، احتمالا در ذهن شما، انواع مشخص و ثابتی از مبلمان شکل گرفته که مهر مبلمان هتل روی آن زده شده است. اما این طور نیست و واقعا هر نوع مبلمانی را می توان در هتل ها، مراکز تفریحی – استراحتی، مسافرخانه ها و … مورد استفاده قرار داد. اما یک اصل اساسی و نانوشته برای آن وجود دارد و آن خاص بودن مبلمان است.

مسلما هتل های فوق لوکس و تشریفاتی، از طراحان بزرگ دکوراسیون داخلی استفاده می کنند و اینکه آنها از چه نوع مبلمانی در طراحی داخلی و همین طور فضاهای باز هتلی استفاده می کنند، الگویی برای افراد دیگر است. تجربه زیبایی و راحتی در هر نوع هتلی، باعث می شود مسافران در سفرهای بعدی نیز به همان مکان مراجعه کنند، بنابراین خرید مبلمان هتلی که ظاهر و چهره هتل را می سازد، اهمیت بالایی دارد.

بخش های مختلفی که نیاز به مبلمان هتلی دارند:

هتل ها و مراکز پذیرش مسافر در هر سطحی که باشند، معمولا بخش های ثابتی را جهت قرار دادن مبلمان و پذیرایی از مهمان های خود در نظر می گیرند. ورودی و لابی هتل؛ اتاق ها، رستوران، کافی شاپ، بالکن و تراس و همین طور محوطه های فضای باز، روف گاردن و… از بخش هایی هستند که بهترین انواع مبلمان هتلی برای آنها در نظر گرفته می شود.

 برخی از انواع مبلمان، به پای ثابت طراحی دکوراسیون هتل ها تبدیل شده اند، از جمله:

  • مبلمان چرم

مبلمان چرمی

  • مبلمان مخمل

مبلمان مخمل

  • و مبلمان حصیری

مبلمان حصیری شیک مخصوص هتل

شاید بتوانیم این سه نوع مبلمان را اصلی ترین انواع مبلمان هتلی بدانیم که لوکس بودن، نمای تشریفاتی و گران قیمت آنها، باعث شده تا در این دسته بندی قرار بگیرند. البته باید اشاره کنیم، سبک مبلمان، اندازه و جوانب آن نیز در این موضوع دخیل هستند. مثلا هر نوع مبلمان مخملی را نمی توان لوکس و تشریفاتی دانست. عوامل خاصی در تعیین آنها دخیل هستند، از جمله:

  • بزرگ بودن سایز مبلمان
  • شکل مبلمان
  • و رنگ مبلمان

پس توجه به هر یک از این ویژگی ها، باعث می شود انتخاب بسیار بهتری در چیدمان داخلی و خارجی هتل صورت بگیرد.

 

نکاتی درباره مبلمان هتلی حصیری

مبلمان پلی رتن مخصوص هتل

مبلمان چرم و مبلمان مخمل، از اصلی ترین انتخاب ها برای مبلمان فضای داخلی هتل ها هستند که ظاهر بسیار فاخر و زیبایی دارند. این نوع مبلمان، با توجه به رنگ و اکسسوری اطراف آن مانند چوب و شکل تکیه گاه ها و دسته های مبل، بیشتر در سبک کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرند.

 اما مبلمان حصیری؛ انتخابی متفاوت و به نوعی، چند منظوره است. مبلمان حصیری، از قدیم به عنوان مبلمان فضای باز کاربرد داشته و در سال های اخیر، با آمدن جنس های مقاومی مانند پلی رتن، تنوع و دوام فوق العاده زیادی به این نوع مبلمان اضافه شده است. در واقع باید بگوییم که مبلمان حصیری پلی رتن، به یکی از اصلی ترین انتخاب ها برای مبلمان هتل تبدیل شده است، زیرا:

  • قابلیت استفاده در فضای داخلی و فضای باز را دارد – کاملا در شرایط آب و هوایی مختلف در فضای باز مقاوم است.
  • تنوع بالایی دارد و برای هر استفاده ای، طراحی های زیبا و لوکسی را می توان یافت.
  • دوام، استحکام و طول عمر بالایی دارد و در طولانی مدت، دچار افت کیفیت و تغییرات ظاهری نمی شود.
  • وزن مناسبی دارد و به راحتی می توان آن را جابجا و محیط را ریدیزاین کرد.
  • یکی از ویژگی های دیگر مبلمان حصیری پلی رتن، بهداشتی بودن آن است! این نوع مبلمان با استفاده از فناوری نانو تولید می شود به همین خاطر، آلودگی، کثیفی، میکروب ها و… را کمتر جذب می کند و حتی در معرض رطوبت یا آب، کپک نمی زند و بهداشتی تر باقی می ماند. همچنین تمیز کردن آن بسیار آسان است.
  • برای کافی شاپ و رستوران فضای باز، محیط های ساحلی و همین طور روف گاردن ها که یکی از اصلی ترین بخش های هتل ها به حساب می آیند، انتخاب مبلمان حصیری پلی رتن در اولویت قرار دارد. زیرا هیچ نوع مبلمان دیگری، به اندازه مبلمان حصیربافت پلی رتن، تناسب و زیبایی مختص این فضاها را ندارد.

 

و نکاتی در خصوص خرید مبلمان هتلی

مبلمان هتلی مخصوص فضای باز

لوکس بودن و تشریفاتی بودن مبلمان هتلی باعث می شود مسافران، حس بهترین نسبت به آن داشته باشند و به نوعی در ایجاد حس ارزشمندی هتل و خدمات آن، کاملا موثر است.

مبلمان انتخابی برای هتل، باید ایمن باشد و در آن، لبه های تیز و برنده و دسته ها و زوائدی که احتمال ایجاد آسیب دارند، وجود نداشته باشد.

مبلمان هتلی باید سبک و در عین حال مقاوم و مستحکم باشد.

انتخاب رنگ مبلمان باید متناسب با محیط و سبک دکوراسیون کلی هتل باشد.

اندازه مبلمان، با توجه به بخشی که در آن استفاده می شود، متنوع باشد، به طور مثال، مبلمان اتاق خواب باید بزرگ و راحت باشد، مبلمان رستوران، کوچک و کمجا.

جنس مبلمان هتلی باید به گونه ای باشد که کثیفی و آلودگی را کمتر جذب نماید و به سادگی تمیز شود. در واقع یک جنس بهداشتی داشته باشد. مبلمان چرمی و مبلمان حصیری به دلیل آسودگی در تمیز و ضدعفونی شدن، اولویت دارند.

در خرید مبلمان هتلی، باید قد تمام مهمان ها ملاک قرار بگیرد. ارتفاع زیاد مبلمان که پاها در زمان نشستن روی آن آویزان بماند، راحت نیستند.

پارچه ها، روکش های نشیمن و کوسن ها باید قابل شستشو باشند.

 

آشنایی با برند دکورز – بهترین تولید کننده مبلمان حصیری پلی رتن

004

 

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس “حصیر بافت پلی رتن” می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر ۲۴ ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”