مراقبت از تاب باغی

تاب باغی و ویلایی یکی از محبوب ترین اکسسوری های خانواده ها برای استفاده در فضای باز است که طرفداران بزرگ و کوچک زیادی هم دارد. پس لازم است از آن در برابر عواملی که ممکن است به تاب صدمه بزنند و طول عمر آن را کاهش دهند و یا حتی ظاهر زیبای آن را خراب کنند، محافظت کنید.

با ما در “دکورز”یکی از برترین تولید کننده های مبلمان باغی از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات فضای باز – همراه باشید:

 

چه کنیم تا تاب باغی که خریداری کرده ایم، سالم بماند و بیشتر عمر کند؟

اول از همه؛ خرید یک جنس خوب و متناسب با فضای باز

تاب ویلایی حصیری پلی رتن

قبل از اینکه بخواهیم به روش های مراقبت از تاب باغی بپردازیم، باید بگوییم که بهتر است از جای درست شروع کنید، یعنی یک تاب با ویژگی های مناسب با فضای باز خریداری کنید تا خیلی هم نگران خرابی آن نباشید. بهترین جنس تاب باغی برای استفاده طولانی مدت در فضای باز، تاب حصیری با اسکلت آلومینیومی است، زیرا:

اسکلت آلومینیومی آن وزن بسیار مناسبی دارد. یعنی نه سبک است که در معرض باد و طوفان جابه جا شود و نه سنگین است که نتوان آن را به راحتی در باغ و ویلا جابه جا کرد. پس با چنین تابی می توانید خیلی راحت تر باشید و استفاده بهتری از آن داشته باشید.

اسکلت آلومینیومی، ضدزنگ است و در برابر رطوبت و باران زنگ نمی زند. اتصالات آن نیز همین ویژگی را دارند.

جنس روکش حصیری که به صورت الیاف بسیار زیبایی روی اسکلت آلومینیومی بافته می شود، ضدآب است و همچنین در برابر تابش نور خورشید و اشعه های مضر آن مقاوم است و خاصیت آنتی یو وی دارد. بنابراین بارندگی و یا ماندن در زیر آفتاب، نمی تواند تاثیرات منفی روی آن داشته باشد و بسیار مقاوم تر از تاب باغی با جنس های دیگر است.

نکته:

در واقع تاب حصیری هم به مراقبت هایی که در ادامه می گوییم نیاز دارد تا طول عمر آن افزایش پیدا کند. اینکه گفته می شود تاب باغی از جنس حصیری بیشترین طول عمر را دارد و نیاز به مراقبت کمتری هم دارد، در واقع در مقایسه با دیگر جنس های تاب باغی است و کیفیت بسیار بالاتری از آنها دارد.

تاب باغی را درست نصب کنید

شاید برایتان جالب باشد که یکی از مشکلاتی که باعث خرابی و فرسودگی سریع تاب ویلایی می شود، عدم نصب صحیح آن است. از آنجا که این تاب ها نیاز به سر هم کردن در محل دارند، بسیاری از مصرف کنندگان نمی توانند آنها را به درستی نصب کنند که همین موضوع باعث خرابی در آن می شود. توجه به راهنمای نصبِ همراه تاب بسیار ضروری است.

جلوگیری از تاثیر عوامل مخرب

عوامل مخرب یعنی:

  • باران و رطوبت
  • آفتاب

این دو عامل بیشترین سهم را در خرابی زود هنگام تاب ریلکسی و همچنین دیگر انواع مبلمان باغی و تجهیزات فضای باز دارند. هر چقدر که از لوازم و وسایل باغی خود بیشتر در برابر این دو عامل محافظت کنید، طول عمر آنها را افزایش داده اید. بهترین کار است که در فصل های بارندگی، تاب را از محوطه باز جمع آوری کنید و در فصل های آفتابی و پرتابش، از یک سایبان چتری استفاده کنید تا جلوی تابش مستقیم نور خورشید و تاثیر مخرب آن را بگیرید.

به تاب باغی، ضد زنگ یا اسپری محافظ بزنید

تاب چوبی

اگر جنس تاب باغی از نوع فلزی و آهنی است، استفاده از رنگ های ضدزنگ کمک می کند تا بدنه آن محافظت شود و در برابر رطوبت دوام بیشتری بیاورد. در غیر این صورت، خیلی زود شاهد پوسته شدن رنگ بدنه تاب و زنگ زدگی و خوردگی در آن خواهید بود.

اگر جنس تاب از نوع چوبی است، از اسپری های محافظتی استفاده کنید تا یک لایه روکش در تاب ایچاد شود و از نفوذ رطوبت و تاثیر آفتاب جلوگیری نماید.

اتصالات تاب را روغن کاری کنید

بهتر است هر چند مدت (یک تا دو ماه یکبار)، اتصالات تاب باغی را روغن کاری کنید تا هم از ایجاد اصطکاک در آن جلوگیری شود و هم اینکه خشکی و ایجاد سر و صدا در آن را به حداقل برساند.

بالشتک ها و کوسن های تاب را هم بررسی کنید

یکی از چیزهایی که باعث می شود نشستن و تاب خوردن روی تاب ویلایی عالی تر و لذت بخش تر شود، نرمی و راحتی بالشتک های آن است. پس هر چند وقت یکبار آنها را بررسی کنید تا کاملا نرم و توپر باشند. همچنین تمیز بودن و خشک ماندن آنها نیز اهمیت دارد. خیس شدن این بالشتک ها می تواند باعث ایجاد کپک و قارچ شود که این موضوع علاوه بر اینکه باعث می شود خیلی غیر بهداشتی و مضر باشد، باعث خرابی و فرسودگی تاب نیز می شود.

آشنایی با برند دکورز – کیفیت برتر مبلمان حصیری پلی رتن

 

Logo Main horizental

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912