تجهیزات باغ و ویلا

همه ما باغ و ویلای شخصی را برای لذت بردن بیشتر و استفاده از آن در تعطیلات و اوقات فراغت خود و خانواده مان می خواهیم و بدون تجهیزات باغ و ویلا، در واقع نمی توان لذت و آسایشی را در فضای باز تجربه کرد. حتی اگر کمترین امکانات و کمترین انتظارات را در فضای باز بخواهید، باز هم باید تجهیزاتی که در ادامه معرفی می کنیم را خریداری نمایید تا باغ و ویلای شما به محلی برای استراحت و تفریح مناسب تبدیل شود.

پس با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کنندگان مبلمان فضای باز حصیری با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

تجهیزات باغ و ویلای شخصی

  1. سایه بان

فضای باز یعنی قرار گرفتن در معرض تابش خورشید یا باد و باران. بنابراین نمی توان بدون یک سایبان مناسب از آن استفاده کرد. روش های متعددی برای ایجاد سایبان در فضای باز وجود دارد. شما با توجه به بودجه خود می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید و به عنوان تجهیزات باغ و ویلا برای ایجاد یک نشیمن مناسب در فضای باز استفاده نمایید:

  1. مبلمان باغی

جدیدترین مدلهای مبلمان باغی

حالا که سایان مناسبی در باغ ایجاد کردید، نوبت به مبلمان می رسد. مبلمان راحت و مناسب از ضروری ترین تجهیزات باغ و ویلا است و بدون آن نمی توان به راحتی در باغ و ویلا استراحت نمود و خستگی دَرکرد. مبلمان باغی انواع بسیار گوناگونی دارد و در مدل ها و طرح های متعددی در بازار عرضه شده است:

انواع مبلمان چوبی، فلزی و حصیری

انواع ست نهارخوری، ست راحتی، نیم ست و ست دونفره، میز بار، میز و صندلی های تک، نیمکت

به همین خاطر، آشنایی با آنها و انتخاب مدل مناسب، نیاز به بررسی های زیادی دارد. مطالبی که لینک آنها را در ادامه قرار داده ایم، بهترین راهنما و کمک شما در خرید مدل های جدید و راحت مبلمان فضای باز هستند:

بهترین مبل و صندلی باغی را بخرید – 7 نکته طلایی

مبلمان و تجهیزات باغی ضروری و کاربردی برای هر نوع فضای باز

  1. باربیکیو یا آشپزخانه صحرایی

خب حالا که با خیال راحت می توانید روی مبلمان و تجهیزات باغ و ویلای خود استراحت کنید، حتما گرسنه هم می شوید. اصلا یکی از اهداف ما ایرانی ها از داشتن باغ و ویلای شخصی، کباب درست کردن زیاد و متنوع در آن است. پس بدون کباب پز و باربیکیو، تجهیزات باغ و ویلا کامل نمی شود.

  1. گیاهان و درختان سرسبز

گیاهان زیبا و سرسبز

کاشت گیاهان و درختان سرسبز هم یکی دیگر از کارهایی است که باید برای آن تلاش کنید تا فضای باز به اندازه کافی باطراوت و شاداب شود. در کنار یک فضای سبز مناسب است که می توانید از تجهیزات باغ و ویلا لذت کافی ببرید.

  1. سیستم های گرمایشی و سرمایشی

همان طور که برای داخل خانه، نیاز هست که از شوفاژ و کولر برای تعدیل دما استفاده کنید، فضای باز نیز به این تجهیزات نیاز دارد و البته بیشتر هم نیاز دارد. چرا که تحمل دمای بسیار بالای تابستان و یا هوای خنک شب های بهاری و پاییزی در فضای باز، سخت تر از زمانی است که داخل منزل هستیم.

بنابراین خرید تجهیزات باغ و ویلا از جمله پنکه مه پاش، چیلر فضای باز، هیتر و آتشدان و… کاملا ضروری به نظر می رسد.

  1. تخت استخری و تاب ریلکسی

تخت استخری

تاب ریلکسی به یکی از ملزومات اصلی برای خرید تجهیزات باغ و ویلا تبدیل شده و بدون آن انگار استراحت کردن در فضای باز معنایی ندارد. اما غیر از این، خیلی ها در خانه و آپارتمان هم از تاب ویلایی استفاده می کنند زیرا کمک زیادی به رفع خستگی های روزانه می کند.

اما درباره تخت استخری باید بگوییم که اگر در باغ و ویلای خود استخر دارید، حتما به یکی از این تخت ها هم نیاز خواهید داشت. ضمن اینکه تخت استخری فقط برای کنار استخر نیست و می توان روی آن به عنوان یک تخت خواب باغی و همچنین یک تخت آفتاب عالی نیز حساب باز کرد، پس بدون وجود استخر در باغ و ویلا هم می توانید تخت استخری بخرید و استفاده کنید.

  1. تجهیزات بازی و سرگرمی تجهیزات باغ و ویلا

هم بچه ها و هم بزرگ ترها، به بازی و سرگرمی در فضای باز خیلی اهمیت می دهند. پس برای کامل کردن پازل تجهیزات باغ و ویلا، باید به فکر بازی و سرگرمی هم باشید. وسایل بازی زیادی در بازار وجود دارد که ما لیست آنها را در ادامه نوشته ایم و شما می توانید با توجه به سلیقه خودتان، چندتایی از آنها را تهیه کنید:

  • ترامپولین
  • فوتبال دستی
  • تاب و سرسره های ایمن برای کودکان
  • دوچرخه
  • تور و توپ والیبال و بسکتبال
  • راکت و میز پینگ پنگ
  • راکت و توپ بدمینتون
  • الاکلنگ
  • اسکیت
  • دارت

 

چرا باید مبلمان فضای باز و تجهیزات باغ و ویلا را از جنس پلی رتن انتخاب کنیم؟

مبلمان اوت دور و فضای باز، در جنس ها و متریال های مختلفی ساخته می شود. اما هیچ کدام از آنها به زیبایی، جذابیت، تنوع و کیفیت بسیار بالای پلی رتن نیستند. مبلمان پلی رتن، ماندگاری و دوام بسیار بالایی در فضای بیرونی و در شرایط جوی مختلف دارد و از طرفی، بسیار شیک و زیباست و از انواع لوکس و مجلل برای دکوراسیون انواع فضاهای بیرونی مانند دکوراسیون باغ و ویلا و پاسیو محسوب می شود.

ضمن اینکه به دلیل همین زیبایی و جذابیتی که در مدل و طراحی مبلمان باغی برند دکورز به چشم می خورد، برای استفاده در دکوراسیون داخلی نیز مناسب است و می توانید یک استفاده چند منظوره از آن داشته باشید.

 

ست-دونفره-وایرو

کیفیت برتر محصولات برند دکورز

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912