صندلی پلیمری

انواع مختلفی از صندلی پلیمری در بازار وجود دارد که هم از لحاظ جنس و نوع ساخت و هم از لحاظ مدل و طراحی دارای تنوع بسیار بالایی هستند. برای خریدارانِ محصولات و مبلمان باغی، تشخیص اینکه کدام نوع و کدام مدل بهتر و مناسب تر است، کار سختی است و نیاز به تجربه زیادی دارد. پس بهتر است از اطلاعات مفیدی که در ادامه به شما می گوییم استفاده کنید تا بتوانید صندلی و مبل مناسب و با طول عمر بالایی را خریداری نمایید.

با ما در «دکورز» – یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

مبل و صندلی پلیمری

میز-صندلی-مخصوص-ویلا-دکورز

پلیمر نوعى پلاستیک است که انواع مختلفى دارد. مقاوم ترین و باکیفیت ترین نوع پلیمرى که براى ساخت مبلمان و صندلى باغى در بازار وجود دارد، پلیمر پلى رتن است که با استفاده از به‌روزترین متد مهندسى پلیمر و نانو ساخته مى شود و مزایاى بسیار عالى و کاملا متناسب برای استفاده در فضای باز را به همراه دارد. به همین دلیل، صندلى پلیمرى پلى رتن بهترین نوع صندلى باغى در بازار است که دوام بسیار زیادى در فضاى باز دارد و تحت تاثیر بارندگى و تابش نور خورشید دچار خرابى و فرسودگى نمى شود.

مبل و صندلی پلیمری برند دکورز

برند دکورز تولید کننده انواع مبلمان پلى رتن از نوع حصیرى مى باشد که با بهترین مواد اولیه و بهترین کیفیتِ ساخت تولید مى شود. همچنین این تولیدات داراى اسکلت آلومینیومى محکم و بادوام هستند که علاوه بر استحکام بالا و وزن سبک، دارای ویژگی ضدزنگ نیز می باشند. 

بافت حصیرى در محصولات و صندلی پلیمری پلى رتن

بافت حصیرى نماى بسیار زیبا، لوکس، جذاب و اصیلی دارد که در تمام دنیا به عنوان محصولات مختص فضاى باز شناخته مى شود. بافت حصیرى مبل و صندلی پلیمری برند دکورز، هنرِ دست هنرمندان ایرانى است و زیباترین و محکم ترین انواع بافت با طرح هاى متنوع را شامل می شود که تا سال هاى سال، دوام و جذابیت خود را جفظ می نماید.

 

چه نوع مبلمان و صندلی پلیمری (پلى رتن حصیرى) براى باغ مناسب است؟

انواع صندلی برند دکورز

مدل هاى صندلی پلیمری بسیار متنوع و زیاد است و براى هر نوع استفاده و سلیقه اى، مدل مناسب و زیبایى در برند دکورز موجود مى باشد. انتخاب مبل و صندلی پلیمری باید با توجه به عوامل مختلفى انجام شود. مواردى که در انتخاب نوع صندلى پلیمرى دخالت دارند، عبارتند از:

  • نوع استفاده (راحتى، پذیرایى، میزبان، غذاخورى و….)
  • میزان فضاى در دسترس و متراژ فضاى باز
  • تعداد صندلى مورد نیاز

مدل و طراحى صندلی پلیمری

هر کدام از مدل های صندلی پلیمری باغی، براى کاربرد خاصی در فضای باز طراحی شده است و این خود شما هستید که تعیین مى کنید کدام مدل مى تواند برایتان مناسب و کاربردى تر باشد. بنابراین در زمان انتخاب به نکاتى که در ادامه مى گوییم دقت کنید:

  1. مبل حصیرى و صندلی پلیمری پلى رتن با اندازه هاى بزرگ، راحتى بیشترى دارند و مى توان به راحتى تا چندین ساعت روى آنها نشست و استراحت کرد. با این حال، اندازه این نوع مبل ها بسیار بزرگ است و باید به عنوان مبلمان اصلی و برای متراژ وسیع و مناسب خریداری شود. جالب است بدانید که این مبلمان به قدری راحت هستند که بسیاری از مردم ترجیح می دهند حتی با وجود فضای کوچک، از آنها در قسمت هایی مانند بالکن و تراس هم استفاده کنند. دلیل این موضوع این است که از مبلمان حصیری می توان در دکوراسیون داخلی نیز استفاده کرد و این یک امتیاز بزرگ و ویژه است.
  2. صندلى هاى کمجا با سایز و ابعاد کوچک را در تعداد زیاد مى توانید تهیه کنید و براى مهمانى و جشن هاى بزرگ، مورد استفاده قرار دهید.
  3. صندلى هاى دسته دار، راحتى بیشترى دارند.
  4. صندلى هایى که روى بکدیگر سوار مى شوند، امکان ذخیره سازى بهترى در اختیارتان قرار مى دهند و مى توانید در زمانى که به آنها نیاز نیست، جمعشان کنید و فضاى باز را براى کار دیگرى استفاده نمایید.
  5. حتما نشیمن صندلى ها را امتحان کنید که راحت باشند و ارتفاع پایه صندلى، نوع پشتى آن و راحتى مد نظرتان را به طور کامل ارزیابى نمایید.
  6. نکته آخر اینکه شما مصرف کنندگان عزیز با انتخاب برند دکورز، می توانید تمامی انواع مبلمان و تجهیزات باغی را با سلیقه خودتان و با توجه به نیازتان خریداری نمایید و رنگ و مدل مبلمان، روکش ها و پارچه های تشک ها و کوسن ها، نوع بافت حصیری و… را با توجه به دکوراسیون مورد علاقه تان انتخاب کنید و سفارش دهید. برند دکورز یک برند تولید کننده داخلی است که قیمت های محصولات آن در مقایسه با انواع وارداتی، بسیار مناسب تر و کیفیت و خدمات پشتیبانی آن بسیار برتر می باشد.

طراحی بالکن و تراس باید چگونه باشد؟

 

آشنایی با کیفیت برتر مبلمان و محصولات برند دکورز – مبلمان حصیری پلی رتن

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

میز و صندلی شیک و لاکچری مخصوص فضای باز

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن:1301 3254 026

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج:5641 324 0912