راحت ترین و شیک ترین انواع مدل مبلمان باغ

شاید در زمان خرید مبلمان مخصوص باغ، انتخاب از بین مدل های بیشمار آن، کار سختی باشد و قطعا، پیدا کردن مدل مبلمان باغ با بیشترین میزان کاربرد و راحتی واقعی، نیاز به تجربه زیادی دارد که خب، همه خریداران و مصرف کنندگان مبلمان مخصوص فضای باز و باغ، چنین تجربه ای ندارند و به ناچار باید به اطلاعاتی که فروشندگان به آنها می دهند، بسنده کنند.

 حالا که برای یافتن پاسخ این پرسش که: کدام مدل مبلمان باغی راحت تر و جذاب تر از بقیه مدل هاست؟ به این صفحه آمده اید، پیشنهاد می کنیم حتما تا انتهای این مقاله را مطالعه نمایید تا بهترین اطلاعات در این زمینه را در اختیارتان قرار دهیم. پس با ما در “دکورز” – یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان باغی مبلمان ویلایی و… از جنس پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران – همراه باشید:

 

راحت ترین و جذاب ترین انواع مدل مبلمان باغ

می دانید که خرید مبلمان برای باغ و به طور کلی، هرگونه فضای سبز که بتوان در آنجا مبلمان قرار داد و یک نشیمن ایجاد کرد، دارای حساسیت بسیار زیادی است. چرا؟

  • چون مبلمان باغی و مدل مبلمان باغ، باعث جذابیت هر چه بیشتر فضای باز می شود و باید مدل های جذاب و شیک، انتخاب و خریداری شود.
  • قیمت این نوع مبلمان، کم نیست و هزینه کردن برای آن، حساسیت زیادی دارد و باید با دقت کافی انجام شود.
  • کاربردهای مبلمان باغی، متفاوت از مبلمان خانگی هستند و شناخت اینکه دقیقا چه نوع و چه مدل مبلمان باغ می تواند راحت تر و کاربردی تر باشد، کمی برای خریداران سخت است.

برخی از انواع مدل مبلمان باغ، کاربردهای غیر راحتی دارند، مثلا برای صرف غذا یا نوشیدنی طراحی شده اند و یا سبکی رسمی دارند که در آنها، نیاز به راحتی برای لم دادن وجود ندارد. در نقطه مقابل، مبلمان راحتی مخصوص فضای باز و باغ را داریم که بسیاری از خانواده ها به دنبال خرید مدل هایی از این نوع هستند.

در اینجا، لیستی از راحت ترین، کاربردی ترین و جذاب ترین انواع مبلمان باغی و فضای باز را برایتان آماده کرده ایم که توصیه می کنیم در زمان خرید، حتما آنها را در نظر داشته باشید تا تجربه خوشایندی را از خرید مبلمان باغی برای خودتان بسازید:

کاناپه ها

کاناپه راحتی اغ

کاناپه ها، همیشه در صدر جذاب ترین مدل های مبلمان قرار دارند. مبلی که بتوانید روی آن دراز بکشید و بخوابید، نمی تواند ناراحت و غیر کاربردی باشد. بنابراین قبل از خرید هر نوع دیگری از مبلمان، بهتر است به فکر خرید کاناپه باشید. خوشبختانه، ست های مبلمان باغی به گونه ای هستند که حتما یک کاناپه در میان قطعات آنها پیدا می شود. اما چند نکته را در نظر بگیرید:

  • کاناپه باید سطح نشیمن عریضی داشته باشد.
  • کاناپه باید تعداد زیادی کوسن و بالشتک داشته باشد.

علاوه بر کاناپه ها، می توانید روی خرید مبلمان ال هم حساب باز کنید. مبلمان ال نیز به اندازه کاناپه ها، راحت و کاربردی هستند.

مبل های کوتاه و بزرگ

مدل مبلمان باغ زیبا و راحت

یکی از مدل های دیگری که نشان از راحتی و جذابیت زیادی در خود دارند، انواع مبل هایی هستند که پایه های کوتاهی دارند. سطح نشیمن عریض و بزرگ را هم که حتما باید به این فاکتور اضافه کنید و مطمئن شوید که یک مدل مبلمان باغ راحت و جذاب را شناخته اید.

می دانید که مدل های مبل باغی، تنوع بسیار زیادی دارند که همه آنها راحت و کاربردی نیستند. برخی از این انواع مدل مبلمان باغ، حالتی رسمی دارند و برای معاشرت ها و گپ و گفت های کوتاه و غیر صمیمانه مناسب اند. پس اگر به دنبال یک مبل راحت هستید که بتوانید چندین ساعت روی آن لم بدهید، به سراغ مدل مبل های با قد کوتاه و اندازه بزرگ بروید.

مدل مبلمان باغی گرد

انواع مدل مبلمان باغی گرد و زیبا

مبلمان گرد، از هر نوع و با هر سایز و اندازه ای که باشند، کاملا راحت و کاربردی هستند. روی برخی از انواع آنها، می توانید تا ساعت ها لم بدهید و برخی مدل های دیگر، آنچانان بزرگ و راحت هستند که انگار برای خوابیدن و به عنوان تخت فضای باز طراحی شده اند. اما جالب تر از آن، تنوع بی نظیر آنهاست که واقعا از مدل های دیگر، چشمگیرتر و جذاب تر است.

اگر به دنبال انواع مدل مبلمان باغ هستید که هم راحت و کاربردی باشد و هم لوکس، حتما به سراغ مدل هایی از مبلمان گرد بروید.

مبل و صندلی دسته دار، راحت تر از انواع بدون دسته است.

صندلی دسته دار و صندلی بدون دسته

قطعا با توجه به تجربه استفاده از مبلمان خانگی، می دانید که انواع مدل مبلمان باغ دسته دار، راحت تر از مدل های بدون دسته هستند. البته لازم است که حتما اشاره کنیم این فقط برای راحت بودن است و مقداری با کاربردی بودن آنها متفاوت است. زیرا مبلمان بدون دسته، معمولا نما و ظاهر بسیار شیکی دارد و جنبه دکوراتیو آن، مهم تر از راحتی آن است.

ضمن اینکه برای باغ ها و محیط های بزرگ، صندلی های بدون دسته و پرتعداد در اولویت هستند تا هم ارزان تر باشند و هم ذخیره سازی آنها راحت تر باشد. بنابراین در کنار انواع مدل مبلمان باغ راحتی، می توان از صندلی ها نیز استفاده کرد.

یک نکته: راحت بودن مبلمان، فقط به نشیمن آن نیست!

نکته بسیار مهمی که لازم می دانیم در اینجا مطرح کنیم، ویژگی های دیگر مبلمان باغی است که باعث می شود به معنای واقعی راحت و کاربردی باشند. این ویژگی ها عبارتند از:

  • دوام و طول عمر بالا
  • سالم و نو ماندن ظاهر مبلمان
  • عدم بروز کپک، قارچ و بوی بد در مبلمان
  • سبک بودن و جابجایی راحت
  • تمیز شدن آسان

با خرید مبلمان حصیری پلی رتن، می توانید تمام این ویژگی ها را به صورت یکجا داشته باشید و هیچ گونه نگرانی از بابت کیفیت مبلمان باغی، برایتان ایجاد نشود.

 

چرا باید مبلمان فضای باز را از جنس حصیری پلی رتن انتخاب کنیم؟

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کنندگان مبلمان حصیری در ایران است که تمامی محصولات و مبلمان باغی آن از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند و از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شوند. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی می باشند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

مبلمان فضای بیرونی

ضمانت و خدمات پس از فروش مبلمان و تجهیزات باغی برند دکورز:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر ۲۴ ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”