تزیین بالکن با گل و گیاه

هیچ چیز به اندازه یک دکور بهاری جذاب و زیبا نمی تواند حال شما را بهتر کند. تزیین بالکن با گل و گیاه و ایجاد یک فضای لطیف و دوست داشتنی در آن، قطعا حال شما را بهتر می کند، آن هم در عصرهای طولانی در فصل بهار و در ادامه آن در فصل تابستان که همه دوست دارند اوقات خوشی را با خانواده و دوستان سپری کند.

پس با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با ایده های تزیین بالکن با گل و گیاه و مدل های دکور بهاری آشنا سازیم:

 

تزیین بالکن با گل و گیاه

دکوراسیون بهاری

کاربری بالکن ها در آپارتمان های امروزی در کشور ما، تازه به هدف اصلی خودش نزدیک شده است. یعنی از یک انباری نمایان در سطح شهر به یک فضای باز اختصاصی دنج و کوچک تبدیل شده است که هم حال شهر و مناظر آن را بهتر می کند و هم اینکه در داخل آپارتمان، یک فضای عالی جهت استراحت کردن، غذا خوردن، مطالعه یا معاشرت در هوای آزاد را ایجاد نموده است.

پس تزیین بالکن با گل و گیاه به یک کار عادی و البته جذاب تبدیل شده است که کمک می کند این فضای باز کوچک و نقلی، به یک فضای باز زیباتر و دوست داشتنی تر تبدیل شود.

مزایای جالب تزیین بالکن با گل و گیاه

برای دکوراسیون بالکن و یا هر نوع فضای باز دیگری، انتخاب های متنوعی وجود دارد. حتی می توان گل و گیاه را حذف کرد و تنها با استفاده از تجهیزات مختلف و همچنین مبلمان فضای باز این کار را انجام داد. با اینکه گل و گیاه از اجزای اصلی و کاربردی در فضای باز محسوب نمی شوند، ولی فضای باز بدون وجود آنها معنایی ندارد. همه افراد، بودن و نشستن در فضای کوچکی مثل بالکن را به حاظر گلدان های زیبا و یا باغچه کوچک و سرسبز آن دوست دارند. حتی اگر گران ترین میز و صندلی ها را در فضای باز قرار دهید، باز هم باید آنها را با گلدان های زیبا تزیین کنید.

تزیین بالکن با گل و گیاه باعث می شود:

هوای تازه و پر از اکسیژن تولید شود.

آلودگی های صوتی از بیرون آپارتمان کاهش پیدا کنند.

منظره زیباتری ایجاد شود.

بودن در کنار گل و گیاهان (حتی مصنوعی)، می تواند باعث بهبود روحیه افراد و کاهش بیماری های جسمی و روانی در آنها شود.

یک نکته:

با اینکه تزیین بالکن با گل و گیاه مصنوعی هم باعث زیبایی خاص آن می شود و البته دردسرها و مراقبت های گل و گیاه طبیعی را هم به دنبال ندارد، اما توصیه می کنیم حتما این دردسرها را به جان بخرید و تزیین بالکن با گل و گیاه طبیعی را امتحان کنید. زیرا طبیعی بودن گل و گیاه باعث می شود طراوات و لطافت خاصی در فضا ایجاد شود، هوا تصفیه شود و حتی کار نگهداری و رسیدگی به آنها نیز باعث بهبود بیماری های روحی در افراد می شود.

 

ایده های جانبی در کنار تزیین بالکن با گل و گیاه

جدا از گل و گیاه که خیلی عالی و کاربردی است؛ برای ایجاد یک دکور بهاری زیبا در بالکن، می توانید از چند ایده جالب دیگر هم استفاده کنید. البته همه این ها کاملا سلیقه ای هستند و هر کس با توجه به سلیقه خودش، می تواند محیط زندگی اش را دیزاین کند. اما برای یک دکور بهاری، بهتر است موارد زیر را هم به کار ببرید:

  • از رنگ های شاد و پاستیلی استفاده کنید. این رنگ ها مخصوص فصل بهار و تابستان هستند و تاثیر زیادی در ایجاد نشاط و القای حس خنکی دارند.
  • از مبلمان مینیمال و ظریف استفاده کنید.
  • در کنار تزیین بالکن با گل و گیاه، بهتر است سبزی کاری کنید یا محصولات ارگانیک و خانگی پرورش دهید.
  • از شمع آرایی و ریسه های کوچک تزئینی کمک بگیرید تا بالکن را زیباتر کنید.

یک پیشنهاد:

اگر بالکن و تراس بزرگی دارید، باید داشتن آن را به فال نیک بگیرید. در واقع چنین فضای بزرگی می تواند یک فضای باز کامل و عالی باشد که در کنار خانه و آپارتمان خود دارید. قبلا درباره دکور و تجهیز کردن بالکن و تراس بزرگ صحبت کرده ایم و به همین خاطر پیشنهاد می کنیم حتما روی لینک زیر کلیک کنید و مقاله آن را مطالعه نمایید:

دکوراسیون تراس بزرگ با مبلمان فضای باز، باید چگونه باشد؟

 

میز و صندلی تراس

ست میز صندلی مخصوص فضای باز

یکی از اصلی ترین تجهیزات بالکن و تراس، انواع میز و صندلی تراس است. تراس و بالکن، هر چقدر هم که کوچک باشند، وجود یک میز و صندلی در آن هم لازم است و هم اینکه حتما در آن جا می شود. همین میز و صندلی کوچک باعث می شود بتوانید تا ساعت ها در بالکن بنشینید و استراحت کنید و از هوای تازه لذت ببرید.

پیشنهاد ما برای تجهیز بالکن و تراس، انواع نیم ست و ست دو نفره است. این مبلمان کوچک و کاربردی، برای هر متراژی از بالکن و تراس کاربردی هستند و از طرفی، قیمت مناسبی دارند. تزیین بالکن با گل و گیاه

محصولات برند دکورز:

مبلمان فضای باز از برند “دکورز” دارای جنسی عالی و متناسب با فضای باز هستند که در مقابل عوامل مخرب طبیعی مثل نور خورشید، باد و باران و سرمای شدید دچار خرابی نمی شوند. ضمن اینکه به دلیل طراحی جذاب و زیبایی منحصر به فرد، می توان از آنها در دکوراسیون داخلی آپارتمان و ویلا نیز استفاده کرد.

تزیین بالکن با گل و گیاه

عکس های دکور بهاری و تزیین بالکن با گل و گیاه

صندلی حصیری زیبا

دکوراسیون لوکس بالکن

میز و صندلی بالکنی

دکوراسیون ساده بالکن

گلدان برای بالکن

تزیین بالکن

دیزاین بالکن و تراس

میز و صندلی کوچک برای تراس

میز و صندلی حصیری

بالکن کوچک

بالکن زیبا

طراحی بالکن

دکور بهاری بالکن آپارتمان

دیوار سبز ساده

 

مبلمان فضای باز باکیفیت و زیبا از کجا بخریم؟

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

مبل حصیری مناسب ویلا

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912