آشنایی با انواع آلاچیق ارزان

خیلی ها به دنبال خرید یک آلاچیق ارزان هستند تا بتوانند یک سایه بان مناسب در فضای باز ایجاد کنند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، پیشنهاد می کنیم اول از همه با انواع آلاچیق آشنا شوید و بعد قیمت ها را مقایسه و برآورد کنید. ما در ادامه راهنمای کاملی برایتان آماده کرده ایم.

پس با ما در “دکورز” – یکی از برترین برندهای تولید کننده انواع مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

آلاچیق برای فضای باز

یکی از کاربردی ترین سازه های موقتی، آلاچیق ها هستند. البته منظور از موقت این نیست که طول عمر آلاچیق ها کم است. بلکه منظور مدت زمان ماندن و استفاده از آن می باشد. به هر حال آلاچیق مانند یک خانه یا کلبه چوبی نیست و در برابر سرما و گرمای شدید، محافظتی ایجاد نمی کند، اما یک سایبان بسیار عالی برای گذراندن چندین ساعت در فضای باز می باشد.

از آلاچیق در هر نوع فضای باز می توان استفاده کرد، مانند باغ، محوطه های ویلایی و آپارتمانی و خانگی، پاسیو، روف گاردن و محوطه های عمومی و… .

  • نکته جالب درباره آلاچیق ها این است که بیشتر مردم فکر می کنند ساخت آلاچیق خیلی هزینه بر است و در واقع آلاچیق ارزان نداریم. اما این طور نیست. در سال های گذشته، انواع آلاچیق ارزان هم برای کاربرد در فضای باز ساخته شده اند. در واقع به دلیل نوع طراحی و نوع مصالح و مواد اولیه در ساخت آلاچیق، می توان بازه قیمتی آن را کم یا زیاد کرد، پس آلاچیق ارزان هم داریم.
  • پس هر چقدر که آلاچیق ساده تر باشد و متریال مورد استفاده در ساخت آن ارزان تر و فراوان تر باشد، قیمت خرید یا اجری آن نیز ارزان تر می شود. آلاچیق ارزان

 

انواع آلاچیق و هزینه مورد نیاز برای ساخت آن

آلاچیق چوبی

آلاچیق چوبی

آلاچیق چوبی یکی از انتخاب های جذاب و البته ثابت و همیشگی است. چوب تنوع زیادی دارد و حس طبیعی بودن خاصی به آلاچیق و فضای باز می دهد. البته قیمت آن هم می تواند زیاد باشد و هم ارزان. اگر طراحی ساده ای داشته باشد و میزان چوب زیادی در ساخت آن به کار برده نشود، یک آلاچیق ارزان و در عین حال زیبا خواهد بود.

آلاچیق فلزی

آلاچیق فلزی

آلاچیق فلزی جزء یکی از انتخاب های ساده اما کاربردی محسوب می شود. معمولا به دلیل همین سادگی، هزینه ساخت آن خیلی زیاد نیست. اما خب با توجه به کیفیت متریالی که مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند کم یا زیادتر شود.

آلاچیق شیشه ای

آلاچیق شیشه ای

آلاچیق شیشه ای از انواع جدید است و طرفداران زیادی هم دارد، زیرا هم لوکس و مجلل است و هم کاربردی تر! زیرا با شیشه هایی که در اطراف دارد، می توان در داخل آن، میزان گرما و سرما را کنترل و مدیریت کرد. مسلما این انتخاب لوکس و کاربردی، یک آلاچیق ارزان نیست و قیمت بالایی دارد.

آلاچیق حصیری

آلاچیق حصیری

آلاچیق حصیری معمولا از نوع چوب درخت ارغوان ساخته می شود و نمای روستایی و جذابی دارد. وزن سبک و هزینه کم از ویژگی های این آلاچیق ارزان است. از این نوع آلاچیق بیشتر در مناطق گرمسیری استفاده می شود.

یک نکته:

یکی از محصولات جذاب و کاربردی “برند دکورز”، تخت آلاچیق حصیری پلی رتن است. این تحت آلاچیقی یکی از لوکس ترین لوازم مورد نیاز در فضای باز است که پیشنهاد می کنیم حتما روی لینک زیر کلیک کنید و با این محصول جالب آشنا شوید:

تخت آلاچیقی حصیری برند دکورز

آلاچیق پارچه ای

آلاچیق پارچه ای

این نوع آلاچیق، از دیگر انواع آلاچیق متریال کمتری دارد و به راحتی هم می توان در هر نقطه ای از فضای باز مورد استفاده قرار داد. هزینه اجرای آن نیز زیاد نیست زیرا فقط یک اسکلت فلزی سبک وزن دارد و یک سایه بان پارچه ای که اتفاقا دوام خوبی هم دارد. در واقع این نوع آلاچیق ارزان و ساده، می تواند یک سایبان چتری هم در نظر گرفته شود؛ زیرا ساختار بسیار ساده ای در مقایسه با آلاچیق های سازه ای دارد. آلاچیق ارزان

آلاچیق مدرن یا پرگولا

پرگولا در طراحی روف گاردن

آلاچیق های مدرن، از یک متریال متفاوت ساخته نمی شوند و درست مانند آلاچیق های گفته شده در بالا هستند. تفاوت آنها در شکل و شمایل آنهاست. به آلاچیق مدرن، پرگولا هم می گویند. پرگولاها از این جهت محبوبیت دارند که خیلی ساده هستند و حتی ممکن است سقف نداشته باشند یا یک سقف نیمه داشته باشند و به همین دلیل، یک آلاچیق ارزان محسوب می شوند.

قسمت سقف در این آلاچیق ها یا با گیاهان پیچنده و بالارونده تکمیل می شود و یا با پرده های متحرک. پرگولا را را می توان در سایزهای بسیار کوچک تا بسیار بزرگ علم کرد و از این جهت هم بسیار کاربردی تر از انواع آلاچیق سنتی می باشد.

بنابراین اگر به دنبال یک آلاجیق ارزان، کاربردی و زیبا هستید، پرگولا انتخاب بسیار مناسبی است.

 

مزیت اصلی آلاچیق ها

راه اندازی یک آلاچیق، حتی یک آلاچیق ارزان نیز می تواند مزایای زیادی داشته باشد. از جمله اینکه جلوی گرما، سرما، باران یا آفتاب زدگی را می گیرد و امکان استفاده از فضای باز در هر فصلی را در اختیارتان قرار می دهد. اما آلاچیق ها یک مزیت بسیار عالی دیگری هم دارند. این سقف های محافظ؛ از خراب شدن مبلمان فضای باز هم جلوگیری می کنند. آلاچیق ارزان

می دانید که مبلمان باغی باید از نور خورشید و از خیس شدن در امان بماند تا طول عمر بیشتری داشه باشد (البته مبلمان فضای باز پلی رتن، نسبت به دیگر انواع مبلمان باغی، دوام و استحکام بیشتری دارد و به هیچ عنوان قابل مقایسه با انواع چوبی و آهنی و… نیست). آلاچیق ها از مبلمان و تجهیزات باغی به خوبی محافظت می کنند. حتی می توان در فصول سرد که امکان استفاده از فضای باز وجود ندارد و دمای هوا خیلی پایین است، از آنها به عنوان یک انباری برای ذخیره سازی لوازم باغی استفاده کرد.

 

آشنایی با برند دکورز – کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

 

ست نهارخوری دونفره

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912