پیشگیری از خرابی مبل فضای باز

قطعا به دلیل نوع استفاده و شرایط سخت، خرابی مبل فضای باز بسیار بیشتر از مبلمان داخل خانه اتفاق می افتد و این در حالی است که ارزش و قیمت مبلمان حصیری و دیگر انواع مبلمان فضای باز، بسیار بالاست و در ثانی، همه ما ترجیح می دهیم که فقط یک بار مبلمان باغی بخریم و تا سال های سال از آن استفاده کنیم و مجبور نباشیم زود به زود برای آن هزینه کنیم. یک موضوع، کیفیت مبلمان است و یک موضوع دیگر، نحوه استفاده و مراقبت ما از مبلمان.

پس با ما در “دکورز”یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان مخصوص فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده تجهیزات باغی – همراه باشید تا نکات مهم برای پیشگیری از خرابی مبل فضای باز را به شما بگوییم:

 

خرابی مبل فضای باز

مبل فضای باز، معمولا دارای جنس و کیفیت مناسبی است تا بتواند شرایط مخرب طبیعی را تحمل کند و دچار خرابی نشود. البته در بین انواع مبلمان باغی، قطعا مبل آلومینیومی و مبل حصیری با اسکلت آلومینیوم، انتخاب بسیار بهتر و مناسب تری برای فضای باز است و کیفیت بالاتر و دوام و ماندگاری بیشتری دارد.

مبل فضای باز، یکی از امکانات و تجهیزات ضروری برای هر نوع فضای باز عمومی و خصوصی محسوب می شود و به همین خاطر، مراقبت از آنها، کاملا ضروری است. از آن گذشته، محیط طبیعی و فضای باز معمولا دارای درختان زیاد و پوشش گیاهی است. پس ممکن است شاهد رشد بعضی حشرات، جک و جانور و آفت و قارچ در بافت مبلمان، پارچه های رومبلی و خلاصه در لابه لای بخش های مختلف مبل باشید و این مسئله، خرابی مبل را افزایش می دهد. همچنین قرار گرفتن مبل روی زمین سفت و حرکت دادن آن در این فضای سخت، آسیب فراوانی به مبل و استحکام آن وارد می کند.

  • معمولا افراد در فضای باز به دلیل اینکه احساس شادابی بیشتری دارند و کفش به پا دارند و شاید هم دلایل دیگری که ما از آن بی خبریم! استفاده بسیار خشن تری از مبلمان می کنند. همه اینها، خرابی مبل گرانبهای باغی شما و احتمالا نیاز به تعویض یا تعمیر مبلمان فضای باز را در پی دارد.

در ادامه، نکات مفیدی برای پیشگیری از خرابی مبل را به شما می گوییم:

مبلمان را تمیز نگه دارید

قیمت مبلمان حصیری

البته منظورمان این نیست که دائما آن را بشویید زیرا اصلا نیازی به این کار نیست. فقط منظورمان این است که مبلمان را هر چند وقت یکبار با یک دستمال مرطوب تمیز کنید تا مطمئن شوید آلودگی و گرد و غبار روی آنها نباشد. یک نکته هم اینکه، همیشه هر نوع مبلمانی از جمله مبل باغی چوبی را خشک نگه دارید و در صورت مرطوب و خیس شدن، سریعا با یک دستمال آن را خشک کنید.

مراقب پایه های مبلمان باشید

پایه های مبل باغی یکی از حساس ترین بخش های آن است. وزن مبل؛ کاملا روی این پایه هاست و دائما به دلیل جابه جایی فردی که روی آن می نشیند، فشار وزن روی یکی از پایه ها افزایش می یابد. اما این ها چندان مهم نیست. تغییر وزن وقتی باعث خرابی مبل می شود که سطح زیر مبل، ناهموار و ناصاف باشد.

این ناهمواری؛ مخصوصا در فضای باز بسیار رایج است. زیرا زمین مورد استفاده در قسمت نشیمن باغ و محوطه های ویلا و…، معمولا کفسازی و مسطح سازی نمی شود و یا این کار بی دقت انجام می شود. به همین خاطر، پایه های مبل در معرض خطر هستند و این فشار نامتوازن، ممکن است خرابی مبل و شل شدن اتصالات آن را در پی داشته باشد.

نکته:

به همین خاطر، استفاده از کفپوش فضای باز، می تواند ایده بسیار خوبی برای پیشگیری از خرابی مبل باغی باشد. در هنگام جابجایی مبلمان فضای باز، با احتیاط بیشتری عمل کنید و مبل را روی زمین نکشید.

استفاده از کاور مبل

کاور مبل برای پیشگیری از خرابی مبلکاور مبل در صورتی که از جنس مناسب و ضدآب باشد، بهترین محافظ برای پیشگیری از خرابی مبل است. این کاورها را می توانید از مراکز فروش مبلمان و تجهیزات باغی تهیه کنید. هم برای ذخیره سازی و انبار کردن مبلمان به کارتان می آید و هم برای جلوگیری از رشد حشرات در لابه لای اجزای مبلمان، بنابراین نباید کاور مبل را فراموش کنید.

استفاده درست و با احتیاط از مبلمان

حتما در موارد کوچک و بی اهمیت هم، محتاط و دقیق باشید. قرار دادن بعضی اجسام روی مبل و نشستن روی آنها، نشستن روی دسته کلید، نشستن با کفش روی مبلمان، برخورد وسایل تیز با بدنه مبل و تشک های آن و یا بپر و بپر کردن کودکان روی آنها می تواند باعث خرابی مبل فضای باز شود.

 نکته دیگری که باید متذکر شویم، این است که استفاده از برخی شوینده ها می تواند باعث ایجاد ترک و شکاف و به طور کلی، خرابی مبل شود. در لینک زیر، روش درست شستشوی مبل فضای باز را توضیح داده ایم

آموزش شستن و تمیز کردن مبلمان حصیری

آشنایی با برند دکورز؛ از برترین تولید کننده های مبلمان باغی و اوت دور در ایران

 

مبلمان برند دکورز

برند دکورز دارای انواع مبلمان حصیری دست بافت، میز و صندلی، انواع ست دو نفره و نیم ست از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان انواع فضای باز و بیرونی، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت هستند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912