شومینه مدرن در فضای باز

شومینه مدرن – واژه ای که این روزها زیاد آن را می شنویم و به دلیل طراحی های بسیار شیک و منحصر به فردی که در فضای باز و فضای داخلی منازل و ویلاها از آن دیده ایم، تقریبا به یک عنصر دکوراتیو و جذاب تبدیل شده است و دیگر فقط یک آیتم گرمایشی نیست.

با ما در “دکورز” یکی از برترین تولید کننده های مبلمان باغی از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات مخصوص فضای باز – همراه باشید تا مدل های بسیار زیبایی از شومینه مدرن مخصوص فضاهای باز و همچنین فضاهای داخلی را ببینید و در طراحی و ساخت شومینه مدرن از آنها الهام بگیرید و الگوبرداری کنید:

 

شومینه مدرن چیست؟

شومینه یک کلمه فرانسوی است و معنای آن یک بخاری ساخته شده در دل دیوار می باشد. شومینه از گذشته های خیلی دور برای گرم کردن محیط و نیز به عنوان یک اجاق آشپزی مورد استفاده قرار داشته است. بنابراین انواع زیادی از طراحی های کلاسیک و سنتی دارد که همگی با آنها آشنایی داریم.

اما شومینه مدرن، نوع جدید و خلاقانه ای از طراحی است که به درد سبک معماری نوین در منازل و ویلاها و همچنین محیط های مسقف و غیر مسقف در فضای باز می خورد و زیبایی دوچندانی نسبت به شومینه های کلاسیک دارد و این روزها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

انواع شومینه مدرن

شومینه ها هم مانند انواع فایرپیت و انواع باربیکیو با سوخت و منبع تغذیه متنوع کار می کنند. این انواع متفاوت باعث می شوند تا از بابت تامین منبع انرژی، دستتان باز باشد و بتوانید مدل مناسب با امکانات خود را تهیه کنید.

  1. شومینه گازی
  2. شومینه هیزمی
  3. شومینه برقی

نکته:

مهمترین نکته در رابطه با استفاده از شومینه مدرن، رعایت کامل نکات ایمنی و استانداردها در آن است. ساخت و طراحی شومینه مدرن به گونه ای است که در انواع هیزمی و گازی نیاز به دودکش دارد و حتی کوچک ترین سهل انگاری در زمان استفاده از آن، می تواند خسارت های جبران ناپذیری به بار آورد.

بنابراین در زمان ساخت یا نصب شومینه در محل زندگی و یا در مکان های تفریحی شخصی خود، حتما لیست نکات و موارد ایمنی را از سازندگان دریافت کنید و هم خودتان و هم اطرافیان را نسبت به آن نکات آگاهی ببخشید.

 

طراحی شومینه مخصوص فضای باز

استفاده از فضای باز در فصل های سرد، نیاز به تامین وسایل و تجهیزات گرمایشی دارد. آتشدان، انواع بخاری قارچی و بخاری فضای باز، از انواع تجهیزات گرمایشی هستند که سریعا می توانید آنها را در فضای باز مستقر کنید و مورد استفاده قرار دهید. اما شومینه مدرن، نیاز به طراحی دارد. حتی انواع آماده نیز باید در محل مورد نظرتان نصب و راه اندازی شود.

ساخت شومنیه مدرن در فضای باز نیز بسیار زمانبر است اما زیبایی و شکوه بسیار منحصر به فردی دارد. اگر اهل مهمانی و تفریحات در فضاهای باز هستید، بهتر است گوشه ای از باغ و فضای باز خود را به ساخت یک مکان سرپوشیده یا نیمه مسقف مانند آلاچیق و پرگولا اختصاص دهید تا بهتر بتوانید گرمای محیط را تامین کنید.

تعمیر مبل ویلایی – آیا تعمیرات مبل به صرفه است؟

 

مدل های شومینه مدرن در داخل منزل

اجرای شومینه در دیوار

دکوراسیون شومینه مدرن با سنگ مرمر

شومینه بتنی

شومینه زیبا

طراحی شومینه در ویلا

دکوراسیون مدرن

شومینه سقفی

طراحی شومینه مدرن

 

مدل های شومینه مدرن در فضای باز

شومینه و مبل باغی

شومینه هیزمی

شومینه مدرن هیزمی

شومینه مدرن با چوب ترمو

شومینه فضای باز

مبلمان حصیری پلی رتن در کنار شومینه

شومینه باغی

شومینه و مبلمان فضای باز

 

آشنایی با جنس مبلمان پلی رتن – کیفیت برتر محصولات برند دکورز

مبلمان راحتی فضای باز

برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم. (برای بازدید از کاتالوگ دیجیتال محصولات، روی عکس زیر کلیک کنید)

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912