مبلمان حصیری و ویژگی های جالب آن

مبلمان حصیری، یکی از انواع مبلمان مخصوص فضای باز است که کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی دارد و به همین خاطر، خیلی از مردم در سال های اخیر، استقبال گسترده ای از آن داشته اند و به انتخاب اول آنها برای تجهیز و فرنیش انواع فضای باز، از جمله باغ و ویلا، روف گاردن و… تبدیل شده است. اما این مبلمان جذاب، ویژگی ها و مزایای جالب و منحصر به فردی هم دارد که ممکن است هنوز آنها را ندانید.

پس با ما در “دکورز” یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا این مزایای عالی و جالب را به شما بگوییم:

 

مزایا و ویژگی های مبلمان حصیری مخصوص فضای باز

شاید با دیدن مبلمان حصیری، جذب زیبایی آن شوید و این حس که چیدمان مبل حصیری، بسیار شیک و لوکس است هم به شما منتقل شود. اما این مبلمان، ویژگی هایی دارد که احتمالا از آنها بی خبر هستید. به هر حال، مبلمان حصیری پلی رتن، یکی از انتخاب های اصلی و البته پرطرفدار در بین انواع مبلمان فضای باز است. پس بهتر است درباره آن، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

1. مبلمان حصیری، کاملا مختص فضای باز است!

مبلمان ویلایی لوکس

البته منظورمان جنس و دوام و سازگاری آن نیست. همه می دانیم که مبلمان حصیری پلی رتن، به دلیل ساخته شدن با اسکلت آلومینیومی مقاوم و ضدزنگ و همچنین الیاف پلیمری بادوام که اختصاصا برای پایداری در فضای باز و عوامل مخرب طبیعی طراحی و تولید شده است، جنس بسیار عالی و مناسبی برای استفاده در فضای باز دارد. اما منظور ما این نیست!.

جالب است بدانید که دلیل طراحی مبلمان حصیری پلی رتن، محبوبیت بسیار زیاد مبلمان حصیری رتن طبیعی است. مبل و محصولات رتن طبیعی از دیرباز در بین اقشار مردم، به عنوان محصولاتی لوکس و البته مختص فضای باز شناخته می شود. اما به دلیل عدم دوام و استحکام کافی چوب طبیعی (رتن نوعی چوب طبیعی است)، مبلمان حصیری مصنوعی (پلیمری) جایگزین آن شد تا علاوه بر زیبایی منحصر به فرد، بتواند دوام کافی را نیز به همراه داشته باشد.

2. تطبیق پذیری عالی

تطبیق پذیری مبل حصیری برند دکورز

اگر به انواع مبلمان حصیری و طراحی های جالب آنها دقت کرده باشید، می بینید که همه آنها را می توانید در ست های مختلف و در قالب تجهیزات گوناگون مورد استفاده قرار دهید.

قطعات مبلمان حصیری، معمولا مدولار هستند یعنی قابلیت جابجایی و ایجاد تنوع در چیدمان دارند. قطعات مبل ال را می توانید به یک تخت تبدیل کنید. می توانید صندلی های میز بار و کافی را برای میز نهارخوری بچینید و یا اینکه اصلا صندلی های یک ست مبلمان دیگر را با کاناپه یک ست دیگر سفارش دهید. بنابراین مشکلی از بابت کاربری مبل ها و صندلی ها پیدا نخواهید کرد و حداکثر استفاده را از آنها خواهید برد.

3 دست بافت بودن مبلمان حصیری

بافندگی مبلمان حصیری برند دکورز

الیاف پلیمری مبلمان حصیری برند دکورز، کار دست هستند و با دست هنرمندان ایرانی روی این مبلمان بافته می شوند. به همین دلیل:

  • بهترین دوام را دارند و کاملا محکم هستند.
  • زیبایی بی نظیری دارند و طرح های متنوعی در آن بافته می شود.
  • متفاوتند و قطعا این ویژگی باعث تمایز مبلمان حصیری از دیگر انواع مبل باغی است.

4. مبلمان حصیری، ایمن تر هستند!

ایمن بودن مبلمان حصیریاگر شما هم تجربه استفاده از مبلمان آهنی یا مبلمان چوبی فضای باز را داشته باشید، می دانید که چه خطری کودکان و حتی گاهی بزرگسالان را تهدید می کند. برخورد دست و پا با پایه های مبلمان چوبی و آهنی، برخورد بسیار دردناکی است و اگر کودکانی داشته باشید که حتما در فضای باز، تمام وقت خود را به دویدن و بازیگوشی در لابه لای مبلمان می گذرانند، نگرانی زیادی در شما ایجاد خواهد شد.

 چرا که همان طور که گفتیم، برخورد با مبل آهنی و چوبی و یا سقوط روی آنها، دردناک و حتی خطرناک است. اما مبلمان حصیری این تهدید را ندارد. الیاف زیبا و دستبافتی که در قسمت پیشین از آن صحبت کردیم، سطح مبل را ایمن می کند و درست مانند یک ضربه گیر عمل می نماید. بنابراین با خرید مبلمان حصیری، خیالتان از بابت بازیگوشی کودکان کاملا راحت خواهد بود.

 

آشنایی با جنس مبلمان پلی رتن – کیفیت برتر محصولات برند دکورز

مبلمان راحتی فضای باز

برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

 

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم. (برای بازدید از کاتالوگ دیجیتال محصولات، روی عکس زیر کلیک کنید)

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912