آشنایی با سبک چیدمان مبلمان در فضای باز

سبک چیدمان مبلمان باغی شما در فضای باز چگونه است؟ شاید قبلا کسی این سوال را از شما نپرسیده باشد ولی خیلی مهم است که جواب آن را بدانید. اگر واقعا نمی دانید که سبک چیدمان مبلمان شما چیست و یا چه نوع سبکی برای شما مناسب است، جای نگرانی ندارد. زیرا ما در ادامه، 3 سبک عالی و کاربردی را به شما معرفی خواهیم کرد که با توجه به نوع زندگی و استفاده شما از فضای باز می باشد و می توانید دست به انتخاب آگاهانه تری بزنید.

پس با ما در “دکورز”یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

1. سبک محاوره ای و معاشرتی

سبک چیدمان مبلمان در فضای باز

اگر شما در فضای باز به صورت دسته جمعی در کنار یکدیگر می نشینید و معاشرت می کنید، باید سبک چیدمان مبلمان خود را نیز بر همین اساس انجام دهید. این سبک چیدمان مبلمان، بسیار گرم و محاوره ای طور است و احتمالا با سبک زندگی شما که بیشتر خانوادگی است، تناسب بهتری خواهد داشت. در این سبک چیدمان مبلمان باغی باید:

  • مبل ها را در نزدیکی هم و طوری که روبرو و کاملا در دید یکدیگر باشند، بچینید.
  • یک فضای نشیمن صمیمی رقم بزنید.
  • صندلی های میزبان را برای اضافه کردن به جمع نشیمن اصلی آماده کنید.

 

2. سبک چیدمان مبلمان برای برگزاری مهمانی

آموزش چیدمان خلاقانه مبلمان در فضای باز

 

اگر اهل برگزاری مهمانی های زیاد و پرجمعیت هستید، باید سبک چیدمان مبلمان را بر همین اساس انتخاب کنید و انجام دهید. با برگزاری مهمانی های زیاد و با حضور افراد مختلف، حتما متوجه شده اید که همیشه در مهمانی ها، افراد تمایلات مختلفی دارند و گروه های کوچک و بزرگی را تشکیل می دهند تا در کنار افرادی با دیدگاه های مختلف و حوصله های کم و زیاد، بتوانند معاشرت بهتری را برای خودشان رقم بزنند. برای چنین کاربردی در فضای باز، باید سبک چیدمان مبلمان را به صورتی که در ادامه می گوییم، انجام دهید:

  • مبلمان را متمرکز نکنید و به صورت پراکنده در بخش های مختلف فضای باز قرار دهید تا امکان تشکیل گروه های کوچک و بزرگ وجود داشته باشد.
  • مبلمان دونفره و حتی میز و صندلی تکی هم باید در نقاط دورتر قرار دهید تا افراد کم حوصله تر که شلوغی را به صورت طولانی مدت دوست ندارند هم بتوانند اوقات خوشی را سپری کنند.
  • ست میز بار و کافی را فراموش نکنید تا هم محل سرو نوشیدنی مشخص باشد  و در پذیرایی راحت تر باشید و هم اینکه یک محل جداگانه دیگر هم برای مهمان ها ایجاد شود.
  • باز هم صندلی های تکی می توانند به کارتان بیایند، هم برای اضافه شدن به جمع های مختلف و هم برای ایجاد بخش های معاشرتی جداگانه در صورت زیاد شدن تعداد مهمان ها.

 

3. سبک چیدمان مبلمان مناسب برای سرو غذا و جشن های مختلف

میز غذای سلف سرویس

اگر مهمانی های شما برای صرف غذا هم باشد، باید فکری به حال خودتان در راحتی پذیرایی از مهمان ها بکنید. همه چیز بستگی به جمعیت افراد دارد. برای جمعیت کم، بهترین نوع سرو غذا، ست های نهارخوری فضای باز است که قبلا در یک مطلب، نحوه چیدمان آن را شرح داده ایم:

ست ناهارخوری را در فضای باز چگونه بچینیم؟

اما اگر تعداد نفرات بالا باشد و همچنین بخواهید جشن های مختلفی را در فضای باز ترتیب دهید، باید سبک چیدمان مبلمان را به گونه ای ترتیب دهید تا مناسب و کاربردی باشد. سرو غذا را به صورت سلف سرویس ارائه دهید تا هم شما راحت باشید و هم مهمان ها. این طوری تنوع بسیار بیشتری را در غذاها و دسرها خواهید داشت و تنظیم زمان غذاخوردن برای مهمان های مختلف هم راحت تر خواهد بود. محل نشیمن مبل ها باید به محل غذاخوری، دسترسی آسانی داشته باشد تا مهمان ها بتوانند راحت تر غذا بخورند. به نورپردازی اهمیت ویژه ای بدهید تا همه چیز در بهترین حالت برقرار شود.

خرید انواع مبلمان فضای باز برند دکورز

خرید میز و ست نهارخوری برند دکورز

 

آشنایی با کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی برند دکورز

برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

مبلمان ویلایی لوکس ساخت ایران

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم. (برای بازدید از کاتالوگ دیجیتال محصولات، روی عکس زیر کلیک کنید)

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912