مبلمان حصیری فضای باز در دکور سبک بوهو

دکور سبک بوهو، هیجان و زیبایی شناسی بسیار خاصی دارد که این روزها، سلیقه خیلی از مردم ایرانی را هم به سمت خودش جلب کرده است. یک سبک راحت، خلاقانه، جذاب و دوست داشتنی که در آن احساس راحتی زیادی می کنید. اگر شما هم به دکور سبک بوهو برای دیزاین فضای باز و در کنار مبلمان حصیری علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید.

پس با ما در “دکورز” یکی از برترین تولید کننده های مبلمان حصیربافت پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

دکور سبک بوهو

آیتم های دکور سبک بوهو

دکور سبک بوهو – یا بوهمی یا بوهمین – برای فضای باز یا فضای داخلی خانه و ویلا، یک دکور عالی است که به اندازه کافی جذابیت و زیبایی دارد و می تواند شما از انتخاب چنین سبکی کاملا راضی نگه دارد. دکور سبک بوهو با اینکه پر از جزئیات و رنگ است، اما به شدت آرامش بخش است و احساس راحتی خوبی را برایتان رقم می زند. تقریبا می توانیم بگوییم که دکور سبک بوهو، الهام گرفته از سبک دکور مراکشی یا زندگی کولی هاست و بیشترِ آیتم های مورد استفاده در آن هم نزدیک به همین سبک ها می باشد.

پرفروش ترین مدل مبل برای فضای باز کدام است؟

 

ویژگی های دکور سبک بوهو

مبلمان حصیری برای دکور سبک بوهو

رنگ ها

استفاده از رنگ ها در دکور سبک بوهو، اصلی ترین ویژگی و خصوصیت آن است. رنگ هایی مانند رنگ های فوشیا (رنگ های خانواده قرمز و ارغوانی)، زرد، زمردی، آبی و… ، از اصلی ترین انتخاب ها هستند. اگر دکور سبک بوهو را به صورت اصیل تر دوست دارید، باید رنگ های گرم را بیشتر استفاده کنید ولی اگر به دنبال ایجاد یک نمای مدرن از دکور سبک بوهو هستید، رنگ های خنثی مانند طوسی، خاکستری، سیاه و سفید و کرم هم خوب هستند.

نقش ها و پترن ها

فرش، کوسن ها، پرده ها و خلاصه هر چیزی که از جنس پارچه است و دارای بافت می باشد، در دکوراسیون به سبک بوهو دارای جزئیاتی برگرفته از نقش های طبیعت است. این پترن های زیبا و الگوهای طبیعت گرایانه در کنار رنگ های زیاد و متنوع، اصلی ترین ویژگی های دکور سبک بوهو را تشکیل می دهند.

شلوغ بودن دکور سبک بوهو

خب اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید دکوری ها و آیتم های تزئینی زیادی را در فضای باز و فضای داخلی قرار دهید، احتمالا باید سبک خودتان را به دکور سبک بوهو گره بزنید. در دکور سبک بوهو، دست شما باز است که زیادی شلوغش کنید و آیتم های جذاب و پرتعدادی را در گوشه و کنار فضای باز قرار دهید.

جذابیت مبلمان گرد پلی رتن – یک انتخاب لاکچری برای فضای باز

 

دکور سبک بوهو مدرن

دکور سبک بوهو مدرن و شهری

مسلما در نگاه اول به مدل های دکور سبک بوهو، نمی توان آن را با زندگی مدرن هماهنگ دانست. ولی جالب است بدانید که دکور سبک بوهو را می توان در قالب مدرن هم قرار داد که البته خیلی هم شیک و زیبا می شود. همان طور که می دانید، سبک مدرن یک سبک با رنگ های خنثی و با الگوهای کم جزئیات است. پس باید دکور سبک بوهو را با این ویژگی ها هماهنگ نمود، یعنی رنگ های خنثی و تعداد آیتم های پرنقش کمتر که چنین سبکی را بوهوی شهری هم می گویند.

 

مدل های دکور سبک بوهو در کنار مبلمان حصیری در فضای باز

مبلمان نهارخوری با دکور سبک بوهو

رنگ های زیبا در دکوراسیون فضای باز

مبل حصیری و پاف حصیری

کاناپه حصیری و بخاری فضای باز

تاب پلی رتن در دکور سبک بوهو

دکور بالکن و تراس

تاب آویزی حصیری

مبلمان حصیری پلی رتن زیبا و شیک

دکور سبک بوهو با مبلمان آلومینیومی حصیری

دکور فانتزی

مبلمان ال رتن در دکور سبک بوهو

دکور بسیار شیک سبک بوهو

دکور سبک بوهو برای بالکن کوچک

 

کیفیت برتر مبلمان و محصولات برند دکورز

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

برند دکورز

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912