انواع مدل مبل پرفروش در دنیا

اگر هنوز نمی دانید که مدل مبل مورد نظرتان برای تجهیز باغ و ویلا کدام است و به چه نوع مبلمانی در فضای باز خود نیاز دارید، بهتر است نگاهی به مدل های پرطرفدار، محبوب و پرفروش بیندازید. این کار به احتمال خیلی زیاد، تصمیم گیری را برایتان ساده تر می کند و قطعا مدل مبل کاربردی تری را می خرید.

پس با ما در “دکورز” یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیربافت پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با پرفروش ترین مدل مبل فضای باز آشنا سازیم:

 

چطور باید مدل مبل مناسب و کاربردی برای فضای باز بخریم؟

خیلی از خانواده ها در زمان خرید مبلمان فضای باز، نمی توانند مدل مبل مناسب و کاربردی و دیگر انواع مبلمان و تجهیزات باغی را انتخاب کنند و به همین خاطر ممکن است در استفاده از آنها و یا چیدمان مبل در فضای باز دچار اشکال شوند. به همین خاطر، پیشنهاد ما این است که از روی لیست پرفروش ترین محصولات خرید کنید. زیرا این لیست به خوبی نشان می دهد که چه نوع مدل مبل و تجهیزاتی کاربردی تر هستند و در فضای باز بیشتر به درد می خورند.

 

لیست انواع مدل مبل مخصوص فضای باز پرفروش که باید بخرید…

انواع صندلی و مبل تکی

اولین مورد در لیست مدل مبل و محصولات فضای باز پرفروش به انواع مبل های تکی اختصاص دارد. این موضوع نشان می دهد که چقدر اهمیت دارد که در فضای باز، صندلی های بیشتر با مدل های متنوع تری داشته باشید. صندلی های تکی کمک می کنند تا مهمانی های بزرگ را در فضای باز خود به خوبی برگزار کنید و از طرفی آنها به درد همه جا می خورند، از باغ و  ویلا تا تراس و بالکن.

خرید انواع صندلی و مدل مبل تکی از برند دکورز

انواع صندلی برند دکورز

انواع ست مبلمان راحتی

خرید مبلمان برای فضاهای باز با متراژ مناسب و جای کافی، قطعا با خرید انواع ست مبلمان راحتی همراه است. یعنی هر فضای باز که جای کافی داشته باشد، قطعا با یک دست مبلمان کامل تجهیز می شود که هم بسیار راحت و کاربردی است و هم چیدمان بسیار لوکس و شیکی را ایجاد می کند.

خرید انواع ست مبلمان کامل برند دکورز

مبلمان ویلایی لوکس ساخت ایران

مدل مبل نیم ست

خب رده بعدی به انواع نیم ست ها تعلق دارد. مبلمان نیم ست معمولا به زیبایی و باکلاسی همان مبلمان کامل است اما تعداد مبل و مدل مبل ها در آنها به گونه ای است که در هر مکان و فضایی جا می شود و چیدمان مناسبی را ایجاد می کند. پس شما هم اگر فضای کوچکی دارید، قطعا باید انواع نیم ست ها را انتخاب کنید.

خوبی این مدل مبل به این است که هم در گوشه و کنار باغ و پاسیو به عنوان مبلمان کمکی قابل استفاده است و هم اینکه حتی در تراس و بالکن هم جا می شود.

ست مبلمان ورونیکا

مدل مبل دونفره و تاب ریلکسی

تاب ریلکسی حتی در فضاهای داخلی هم بسیار پرطرفدار و پرکاربرد است و عجیب نیست که به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات در تمام دنیا در این لیست جای دارد. مدل مبل دو نفره هم همین طور است و به این خاطر که بسیار کاربردی می باشد در این لیست جای دارد. مبل دونفره هم می تواند یک آیتم کمکی در چیدمان و دکوراسیون باغ و ویلا باشد و امکان جابه جایی آن نیز بسیار راحت است.

ست دو نفره مارسی

کاناپه ها

از آنجا که کاناپه ها راحتی بسیار خوبی دارند، خیلی از افراد حتی با وجود اینکه جای بسیار کمی دارند، ترجیح می دهند از آن به صورت تکی هم که شده، استفاده کنند. زیرا کاناپه ها حتی امکان استفاده به عنوان یک تخت راحت را هم به شما می دهند و از طرفی، می توانید در هر جایی که دوست دارید از آنها استفاده کنید. در کنار یک استخر بزرگ یا حتی در یک بالکن کوچک!

دکور پاسیو

ست مبل و پاف

یکی دیگر از انواع مدل مبل پرفروش، ست مبل و پاف است. از این مدل مبل و چیدمان در گوشه و کنار باغ و ویلا می توانید استفاده کنید. در محصولات برند دکورز، قطعات این نوع ست در بعضی از انواع ست مبلمان کامل وجود دارد که می توانید آنها را جدا کنید و به عنوان یک چیدمان جداگانه مورد استفاده قرار دهید. در واقع با این مدل مبل های برند دکورز، می توانید چندین ست مختلف را چیدمان کنید.

خرید مبلمان باکیفیت با بودجه محدود

میز بار و صندلی های بار

از دیگر محصولات پرفروش مبلمان فضای باز، باید به میز بار و صندلی های بار اشاره کنیم. داشتن میز بار و کافی در هر نوع فضای باز حتی یک بالکن و تراس کوچک هم ضروری است. زیرا امکان استفاده از آن فضا را برای دورهمی های دوستانه فراهم می کند و البته بسیار هم شیک است.

خرید میز بار و صندلی بار برند دکورز

میز و صندلی بار

میز نهارخوری

و اما ست نهارخوری که می تواند اندازه های گوناگونی داشته باشد. در لیست پرفروش ترین انواع مبلمان و مدل مبل برای فضای باز، میز و صندلی نهارخوری هم جزء پرتکرارترین هاست. شما باید بر اساس تعداد نفرات خانواده و اندازه فضای باز خود اقدام به خرید کنید؛ ولی ست نهارخوری کوچک و جمع و جور هم کمک می کند تا آنها را در جاهایی مثل تراس یا حیاط خانه چیدمان کنید و هر موقع که خواستید، استفاده نمایید و از وعده غذایی خود در فضای باز، لذت بیشتری ببرید.

مبلمان نهارخوری از جنس پلی رتن با اسکلت آلومینیومی

 

کیفیت برتر مبلمان و محصولات برند دکورز

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

برند دکورز

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912