کاربردهای جالب سایبان چتری در زمستان

مردم از سایبان چتری، بیشتر در فصل های گرم و خوش آب و هوا استفاده می کنند. اما این وسیله کاربردی که یکی از ملزومات فضای باز برای هر خانواده ای محسوب می شود، کاربردهای جالبی هم دارد. در واقع کاربردهای هوشمندانه که کمک می کند تا از تجهیزات باغی خود به خوبی استفاده و نگهداری کنید.

پس با ما در “دکورز”یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با کاربردهای جالب و هوشمندانه سایبان چتری آشنا کنیم:

 

استفاده از مبلمان و تجهیزات باغی در فصل های سرد سال

در کشور ما، فصل زمستان یک فصل طولانی و سخت نیست. با این حال در کشورهایی با سرمای طولانی مدت و برف زیاد، خیلی از مردم، لوازم و تجهیزات باغی را به گونه دیگری مورد استفاده قرار می دهند تا به هر حال از این لوازم، استفاده بهتر و بیشتری داشته باشند.

یکی از این لوازم، سایبان چتری است. با دیدن شکل و شمایل سایبان چتری، اولین چیزی که در نظر ما مجسم می شود، فرار از گرمای تابستان و آفتاب سوزاننده آن است که خب در فصل زمستان، چنین چیزی وجود ندارد. اما با ایده های خلاقانه، می توانید استفاده های بیشتری از لوازم و تجهیزات باغی داشه باشید.

 

کاربردهای مختلف سایبان چتری در زمستان

سایبان چتری برای فضای باز در زمستان

سایبان چتری برای حفظ گرما در فضای باز

در بیشتر مناطق کشور ما، سرمای زمستان در حدی نیست که بتواند مردم را به طور کامل خانه نشین کند. به همین خاطر، می توان به راحتی از پاسیو و باغ در زمستان هم استفاده کرد و حتی مهمانی های شب نشینی برگزار نمود. البته این دورهمی به تجهیزاتی مثل بخاری فضای باز و آتشدان نیاز دارد.

  • سایبان چتری کمک می کند تا گرما در همان فضا باقی بماند و محیط دلپذیرتری ایجاد شود.

سایبان چتری برای یک باربیکیوی تمام فصل

همه ما ایرانی ها به درست کردن کباب مخصوصا در مناسبت های مختلف علاقه زیادی داریم. به همین خاطر است که از خرید انواع باربیکیو با سایزهای بزرگ و کوچک استقبال زیادی کرده ایم و حتی انواع ثابتی از آن را در باغ، بالکن، پاسیو و حیاط خانه برپا نموده ایم. خب این باربیکیو نیاز به یک محافظ دارد تا هم از بارندگی ها و برف در امان بماند و هم اینکه هر موقع که دوست داشتید، بتوانید با آن کباب درست کنید و لذت ببرید.

  • پس می توانید از سایبان چتری در فصل زمستان به عنوان یک سقف موقت برای بخش باربیکیوی خود در بالکن، روف گاردن و… استفاده کنید.

سایبان چتری برای حفظ حیوانات از سرمای برف

اگر در منطقه شما، بارندگی ها زیاد و طاقت فرسا هستند، حتما باید خیلی بیشتر مراقب حیوانات خود باشید. معمولا در باغ ها و حیاط خانه، محوطه های کوچکی برای حیوانات ساخته می شود اما باریدن برف و تلنبار شدن آنها را روی هم باعث می شود سرما در قسمتی که حیوانات زندگی می کنند، بیشتر شود.

  • کار گذاشتن سایبان چتری در محل زندگی حیوانات باعث می شود اطراف آنجا خشک و گرم تر باقی بماند.

سایبان چتری برای محافظت از مبلمان فضای باز

اگر در باغ و ویلای خود، فضای خوب و مناسب برای انبار کردن مبلمان باغی را ندارید، به هیچ عنوان نباید آنها را بدون پوشش و حفاظ رها کنید. مخصوصا در انواع مبلمان چوبی یا آهنی که دوام لازم در برابر رطوبت را ندارند. مبلمان حصیری پلی رتن، با اینکه در برابر رطوبت و بارندگی مقاومت خوبی دارند، اما باز هم بهتر است آنها را از خیس شدن دور کنید تا تعداد سال هایی که می توانید آنها را مورد استفاده قرار دهید، بیشتر شود.

به هر حال نباید مبلمان را در گوشه ای از باغ رها کنید. برای محافظت بهتر از مبلمان و تجهیزات فضای باز، بهتر است همه آنها را در یک مکان سرپوشیده جمع کنید. اما اگر چنین مکانی وجود ندارد، سایبان چتری می تواند کار شما را راه بیندازد. مبلمان را به صورتی که کاملا جمع و جور شوند و فشاری روی هم ایجاد نکنند، جمع کنید و سایبان چتری را به عنوان یک پوشش و سقف روی آن قرار دهید.

  • نکته: سایبان چتری یک سقف موقت ایجاد می کند اما یادتان باشد که کاملا ضد آب نیست و همچنین اطراف آن نیز باز است. بهتر است از کاورهای پلاستیکی و نایلونی بزرگ کمک بگیرید و یک پوشش ضدآب ایجاد نمایید.

برند دکورز – تولید کننده برتر مبلمان آلومینیومی و مبلمان حصیربافت پلی رتن

در قسمت قبلی از ماندگاری و دوام بالای مبلمان پلی رتن در شرایط آب و هوایی سخت و مخرب صحبت کردیم. باید بگوییم که محصولات و مبلمان باغی در برندهای معتبر و نام آشنا که استانداردهای جهانی را در کیفیت مبلمان خود رعایت می کنند، این دوام و طول عمر بسیار بیشتر هم هست. زیرا:

  • آلومینیوم مصرفی: در محصولات دکورز از بیلت های آلومینیومی خالص (غیر بازیافتی) بوده و جهت استحکام هرچه بیشتر آن تحت شرایط حرارتی خاصی مقاوم می گردد (aging).آلومینیوم های بکار رفته در محصولات این مجموعه با ضخام ۱٫۶ تا ۱٫۸ میلیمتر می باشد که از بالاترین ضخامت های تولیدی در این زمینه کاری در دنیا ​​​​​​​می باشد.
  • ​​​​جوش کاری فریم ها: این مجموعه با برخورداری از استادکارهای مجرب در زمینه جوش آلومینیوم، به منظور کیفیت بالاتر از جوش آرگون استفاده می نماید.
  • رنگ پودری الکترواستاتیک: فریم های تولیدی جهت دوام و زیبایی هرچه بیشتر با روش الکترواستاتیک رنگ می شود.

مبلمان پلی رتن

و اما مبلمان ویلایی برند دکورز، دارای ویژگی های فوق العاده دیگری نیز هستند:  

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ، کپک و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت (جنس پلیمری بسیار مقاوم)
  • مناسب برای تمام فصول و در تمام مناطق جغرافیایی

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

انواع صندلی برند دکورز

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912