اجرای سبک روستیک با مبلمان پلی رتن برند دکورز

سبک روستیک، یکی از سبک های بسیار محبوب، خاص و دلنشین می باشد که خیلی از سلیقه های مختلف را به سمت خود جذب نموده است. حتی اگر این سبک را به صورت کامل برای تمام بخش های فضای زندگی خود نپسندید، قطعا می تواند انتخاب خوبی برای دکوراسیون فضای باز باشد. مخصوصا اینکه ترکیب این سبک در کنار مبلمان حصیربافت پلی رتن، ترکیب خیلی منطقی و زیبایی می شود.

پس با ما در “دکورز” یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیر بافت پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با اجرای سبک روستیک با مبلمان پلی رتن در فضای باز، بیشتر آشنا سازیم:

 

سبک روستیک یعنی چه؟

دکوراسیون روستیک بسیار شیک با مبلمان پلی رتن

حتما شما هم این نام به گوشتان خورده است. سبک روستیک در لغت به معنای روستایی است. یعنی دکوراسیونی بر مبنای دکورهای زندگی روستایی که همه چیز در آن، ظاهری طبیعی، دست ساز و کمی هم زمخت دارد. این سبک به شدت گرم و دلنشین است و معمولا هم استفاده چوب طبیعی در آن حرف اول را می زند.

روستیک و مبلمان حصیربافت پلی رتن؟

خب همان طور که می دانید، مبلمان حصیربافت پلی رتن از الیاف مصنوعی تشکیل شده است. شاید اگر صحبت از رتن طبیعی بود، بهتر می شد درک کرد که در سبک روستیک حرفی برای گفتن داشته باشد. اما واقعیت این است که مردم می خواهند از متریال مناسب و بادوام در فضای باز خود استفاده کنند. چوب چنین ویژگی هایی را در آب و هوای آزاد و در معرض آفتاب و بارندگی ندارد. اما باید این را هم بگوییم که همه چیز بستگی به انتخاب شما دارد و اگر درست انتخاب کنید، مبلمان پلی رتن یکی از بهترین و متناسب ترین انتخاب ها برای سبک روستیک می باشد.

پس تکلیف چیست؟

اگر عاشق سبک روستیک هستید و از طرفی می خواهید که از مبلمان فضای باز با کیفیت عالی و برتر استفاده کنید، ما نکاتی را در ادامه برای متناسب سازی این سبک با مبلمان پلی رتن به شما خواهیم گفت:

 

رنگ مبلمان حصیری

برای اینکه مبلمان پلی رتن خود را برای یک سبک روستیک گرم متناسب سازی کنید، رنگ مبلمان، اصلی ترین چیزی است که باید با دقت انتخاب کنید. هر رنگی که شبیه به رنگ چوب طبیعی باشد، می تواند انتخاب فوق العاده ای باشد. از کرم تا قهوه ای تیره، طیف های رنگی هستند که می توانید انتخاب کنید. اما فقط این نیست!

برخی از الیاف مصنوعی پلی رتن دارای رگه های چوب مانند هستند که می توانید آن مدل ها را در رنگ چوب سفارش دهید. این طوری شبیه ترین و نزدیک ترین مدل را به مبلمان سبک روستیک خواهید داشت.

بافت حصیری طرح چوب مبلمان پلی رتن

 

انتخاب طراحی و مدل شبیه به رتن طبیعی

مبلمان پلی رتن دارای تنوع بسیار زیادی است. برخی انواع مدل ها و طراحی ها را می توان در سبک های مدرن و مینیمال استفاده کرد. اما خب در عوض مدل هایی هم هستند که به درد سبک روستیک می خورند. مدل هایی که بیشترین شباهت را به مبلمان حصیری طبیعی دارند. درست مانند مدلی که در تصویر زیر از تولیدات برند دکورز می بینید.

مبلمان نهارخوی طرح روستیک

 

آیتم های کمکی

می دانید که اجرای سبک روستیک در دکوراسیون فضای باز، تنها در مبلمان و نوع آن خلاصه نمی شود. بنابراین به آیتم های کمکی نیز نیاز دارید تا این چیدمان و سبک را تکمیل نمایید. حتما از آیتم های کمکی متناسب استفاده کنید. استفاده از شمع و شمعدان نیز به تکمیل این سبک دوست داشتنی کمک می کند. اگر بتوانید این چیدمان را در آلاچیق ترتیب دهید هم کمک زیادی به زیباتر شدن آن خواهید کرد.

استفاده از نی، چوب بامبو، پرده های حصیری طبیعی یا مصنوعی نیز از دیگر آیتم های کمکی برای اجرای سبک روستیک در فضای باز به شمار می آیند. این طوری حس گرمی و طبیعی بودن بسیار بیشتری از دکوراسیون خود می گیرید. حتی انتخاب فرش فضای باز با رنگ های طبیعی مانند کرمی و سفید نیز می توانید جذابیت این دکوراسیون را دو چندان کند.

جزئیات سبک روستیک

 

چرا باید مبلمان فضای باز را از جنس حصیری پلی رتن انتخاب کنیم؟

مبلمان اوت دور و فضای باز، در جنس ها و متریال های مختلفی ساخته می شود. اما هیچ کدام از آنها به زیبایی، جذابیت، تنوع و کیفیت بسیار بالای پلی رتن نیستند. مبلمان پلی رتن، ماندگاری و دوام بسیار بالایی در فضای بیرونی و در شرایط جوی مختلف دارد و از طرفی، بسیار شیک و زیباست و از انواع لوکس و مجلل برای دکوراسیون انواع فضاهای بیرونی مانند دکوراسیون تراس بزرگ یا دکوراسیون باغ و ویلا و پاسیو محسوب می شود.

ضمن اینکه به دلیل همین زیبایی و جذابیتی که در مدل و طراحی مبلمان باغی برند دکورز به چشم می خورد، برای استفاده در دکوراسیون داخلی نیز مناسب است و می توانید یک استفاده چند منظوره از آن داشته باشید.

مبلمان گرد برند دکورز

کیفیت برتر محصولات برند دکورز

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912