خرید فرش فضای باز

اگر شما هم به خرید فرش فضای باز نیاز دارید، بهتر است قبل از خریدتان درباره این موضوع اطلاعات کاملی به دست آورید تا در زمان خرید، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و فرشی مناسب و بادوام را تهیه نمایید.

پس با ما در “دکورز” یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کنننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا راهنمایی های لازم برای خرید فرش فضای باز را به شما بگوییم:

 

خرید فرش فضای باز

مبلمان حصیری پلی رتن و فرش فضای باز

درست مانند هر یک از آیتم های تجهیزات فضای باز، باید به درستی بررسی کنید که آیا به خرید فرش فضای باز نیاز دارید یا خیر؟ فرش در داخل منزل یکی از ضروری ترین لوازم محسوب می شود اما از آنجا که در فضای باز، اکثر افراد ترجیح می دهند حتی شده روی یک نیمکت بنشینند تا یک فرش، بنابراین خرید فرش فضای باز در کنار مبلمان باغی ارزشمند است. در صورتی که شرایط شما با گزینه هایی که در ادامه می گوییم مطابقت دارد، قطعا خرید فرش فضای باز ضروری خواهد بود:

  1. شما کودکانی دارید که که قطعا در این صورت باید به فکر بازی و سرگرمی آنها نیز باشید. بچه ها در هر حالتی دوست دارند روی زمین بازی کننند و اسباب بازی هایشان را روی زمین بریزند. پس یک فرش مناسب و زیرانداز نیاز خواهید داشت.
  2. شما از فضای باز، یک استفاده کاملا عالی و تمام عیار دارید، انگار که در فضای باز زندگی می کنید. در این حالت هم باید تمام تجهیزات فضای باز را مانند داخل منزل بدانید و آنها را تهیه کنید. به همین خاطر است که چنین خانواده هایی به دنبال ایجاد انواع آلاچیق و پرگولای مجهز به آشپزخانه، سیستم های گرمایشی و سرمایشی و همچنین صوتی و تصویری هستند. پس خرید فرش در کنار مبلمان باغی هم کاملا ضروری به نظر می رسد.
  3. به دکوراسیون و زیبایی فضای باز خیلی اهمیت می دهید. می دانید که در کنار مبلمان فضای باز، می توانید آیتم های زیادی را قرار دهید. فرش های تزئینی و زیبا هم یکی از این آیتم هاست که نمای جذابی را در دکوراسیون فضای باز ایجاد می کند.

نکته:

برای دو مورد اول، باید ابعاد فرش فضای باز کاملا بزرگ و مناسب نوع استفاده تان باشد. اما در مورد گزینه سوم، فرش هایی با ابعاد کوچک و تزئینی بهترین گزینه هستند.

 

چند نکته قبل از خرید فرش فضای باز

فرش فضای باز

  • وقتی صحبت از فرش می شود، حتما فرش های نرم داخل منزل را در ذهنتان مجسم می کنید. اما چنین چیزی نیست و فرش فضای باز، بیشتر از نوع گلیمچه های محکم و بادوام هستند. در غیر این صورت، فرش در فضای باز دوامی نخواهد داشت و خیلی زود فرسوده، کهنه و خراب می شود.
  • حتما برای قسمت زیرین فرش فضای باز هم یک محافظ پلاستیکی تهیه کنید تا از فرسایش و پارگی فرش به دلیل پا خوردن زیاد جلوگیری شود.
  • در فضای باز، همه چیز خیلی زودتر و بیشتر کثیف می شود. بنابراین خرید فرش و گلیم با رنگ روشن باعث می شود که زحمتتان برای تمیز نگه داشتن و شستشوی آنها بیشتر شود.
  • موضوع دیگر، حفظ هماهنگی بین فرش و مبلمان فضای باز است. به احتمال خیلی زیاد، نمی توانید تنوع زیادی را در ایران پیدا کنید. پس سعی کنید مدل های ساده ای انتخاب کنید تا در کنار مبلمان فضای باز هماهنگی بیشتری ایجاد شود.
  • نگهداری از فرش فضای باز، مبلمان و دیگر تجهیزات باغی به خرید سایبان چتری نیاز دارد تا از تابش مستقیم نور خورشید بر آنها جلوگیری شود و در نتیجه طول عمر محصولات افزایش یابد.

فرش فضای باز بخریم یا صندلی های باغی بیشتر؟

اگر بین خرید فرش و مبل – صندلی باغی، بر سر دوراهی مانده اید، احتمالا تعداد مبلمان فضای باز شما کافی نیست و یا به علت محدودیت بودجه، فکر می کنید که با خرید فرش می توانید فضای نشستن بیشتری ایجاد کنید. اما بهتر است بدانید که:

  • دوره نشستن روی زمین تمام شده است! این روزها اکثریت افراد و اقشار مختلف جامعه حتی در خودروهای شخصی خود نیز صندلی و میز تاشو دارند که اگر خواستند به پیکینک صحرایی بروند، مجبور نباشند روی زمین بنشینند.
  • پس اگر بودجه کافی ندارید، خرید صندلی و اضافه کردن مبلمان باغی را مرحله ای انجام دهید. حتما صندلی هایی با قیمت مناسب پیدا می کنید.
  • ضمن اینکه اگر سری به فروشگاه های مبلمان باغی بزنید، خواهید دید که مدل های صندلی، پاف، نیمکت و مبلمان به قدری زیاد است که حتما می توانید مدلهای مناسب و کاربردی را پیدا کنید.
  • اگر به دنبال راحتی در فضای باز هستید که حتما هم همین طور است، باید روی خرید مبلمان مناسب و راحت سرمایه گذاری کنید. مبلمان باغی باکیفیت شاید قیمت گرانی داشته باشد، اما مزیت های فراوانی دارد که هزینه کردن برای آن به معنای سرمایه گذاری خواهد بود. زیرا:
  1. سال های سال بدون خرابی و کهنه شدن، می توانید از آن استفاده کنید.
  2. راحت است و نشستن و استراحت کردن روی آن بسیار لذتبخش و عالی است.

 

چرا باید مبلمان و تجهیزات باغی را از جنس حصیری پلی رتن انتخاب کنیم؟

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

 

میزصندلی-مخصوص-ویلاضمانت و خدمات پس از فروش مبلمان و تجهیزات باغی برند دکورز:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912