مبل کم جا و شیک

یکی از انواع مبل که خیلی ها در چیدمان خانه یا فضای باز به آن نیاز دارند، انواع مبل کم جا و شیک است. البته خرید مبل کم جا فقط به دلیل کوچک بودن و ناکافی بودن فضا نیست، بلکه خیلی از مردم به این نوع مبل به دلیل مزایایی که دارد، علاقه فراوانی دارند و حتی با وجود متراژ کافی و جای مناسب، ترجیحشان این است که چنین مبلمانی را خریداری کنند.

با ما در “دکورز”یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

منظور از مبل کم جا چیست؟

مبل کوچک و کمجا

منظور از مبل کم جا، مبلی است که اندازه و ابعاد کوچکتری در مقایسه با انواع مبل دیگر دارد و با حفظ مقدار و تعداد نشیمن مناسب و استاندارد، فضای کمتری را اشغال می کند. بنابراین مبل کم جا، مبلی است که تعداد نشیمن آن با دیگر انواع مبلمان برابر است اما کوچک است و برای چیدمان، نیاز به فضای بزرگی ندارد.

با توجه به تعاریف مختلفی که برای مبلمان کمجا وجود دارد، مبل کم جا را می توان از لحاظ دیگری هم مورد بررسی قرار داد. به عنوان مثال، مبلمانی که اندازه آن کوچک تر از سایر انواع مبل نیست ولی تعداد نشیمن بیشتری دارد. یعنی با همان اندازه و فضایی که یک دست مبلمان معمولی ایجاد می کند، ظرفیت نشستن بیشتری را امکان پذیر می کند. مانند انواع مبل ال.

یک نکته:

گاهی اوقات، منظور از مبل کم جا، انواعی از مبلمان است که چند منظوره هستند. مانند کاناپه ای که می تواند به یک تختخواب تبدیل شود و یا مبلمانی که خاصیت جمع شدن در داخل یکدیگر را دارند تا در زمانی که از آنها استفاده نمی شود، فضای کمی را اشغال نمایند.

 

آیا مبل کم جا و شیک، فقط برای فضاهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرد؟

مبل کم جا و کوچک، معمولا دارای طراحی بسیار شیکی است. اساسا وسایل و تجهیزات نقلی، بسیار شیک و دوست داشتنی هستند و می توانند هر نوع سلیقه ای را به خود جذب کنند. به همین دلیل، بسیاری از طراحان داخلی در چیدمان بخش های مختلفی از فضای داخلی، سعی می کنند انواعی از مبل کم جا را مورد استفاده قرار دهند.

مبل کم جا معمولا به دلیل نوع طراحی ساده و جمع و جوری که دارد، در دسته انواع سبک دکوراسیون مینیمال قرار می گیرد. به همین دلیل برای مبله کردن بخش های مختلفی از چیدمان داخلی خانه های بزرگ و لوکس هم به کار می رود.

 

مزایای مبل کم جا و شیک

طراحی شیک و جذاب

امکان اضافه کردن آیتم های مختلف در کنار مبل کم جا و بیشتر کردن تعداد مبلمان و انواع عنصرهای دکوراتیو

سبک بودن تجهیزات و مبلمان کم جا و امکان جابه جایی ساده و آسان

امکان تجهیز و مبله کردن فضاهای کوچک و کم متراژ داخلی

(مبل و صندلی کوچک و کمجا را می توان برای بخش هایی که امکان قرار دادن مبل ندارند، به کار برد. مانند گوشه های کنجی اتاق خواب یا سالن پذیرایی، ورودی خانه یا راهروها)

مبل کم جا برای فضای باز

شاید فکر کنید که انتخاب مبل کم جا برای فضای باز، انتخاب چندان معقولی نیست. زیرا معمولا در فضای باز، متراژ کافی برای قرار دادن انواع مبلمان و تجهیزات مختلف باغی وجود دارد. البته این موضوع خیلی هم بی ربط به ذهنیت شما از فضای باز نیست. احتمالا با شنیدن فضای باز، به یاد باغ و محوطه های ویلایی بسیار بزرگ و درندشت می افتید. اما باید بگوییم که لازم است ذهنیت خود را تغییر دهید!

در سال های اخیر، مردم نشان داده اند که به فضای باز و وقت گذرانی در آن، تمایل بسیار زیادی پیدا کرده اند. شاید دلیل چنین تمایل روز افزونی، سبک زندگی کم تحرک، ملال آور، استرس زا و پر از شلوغی آدم هاست که به دنبال فرصتی برای لذت بردن از هوای تازه و تماشای منظره طبیعت هستند. به همین دلیل، معنای فضای باز و متراژ آن برای عموم مردم تغییر کرده است.

  • الان یک بالکن و تراس چند متری را نیز می توان تجهیز کرد و به عنوان یک فضای باز اختصاصی – آپارتمانی مورد استفاده قرار داد.
  • حتی باغچه های کوچک و تفکیک شده در اطراف شهرها ایجاد شده اند که فضای محدودی دارند و برای مبلمان آنها باید به فکر مبل کم جا و شیک بود.
  • به غیر از فضای باز اختصاصی، مبلمان باغی کمجا و کوچک برای بسیاری از کافه ها و رستوران ها که می خواهند تعداد بیشتری مبلمان را در فضای باز یا داخلی خود بچینند، ایده بسیار عالی و پرطرفدار و هوشمندانه ای است.

 

انواع محصولات و مبل کم جا و شیک از برند “دکورز”

مبل حصیری پلی رتن برای فضاهای کوچک

برند دکورز به عنوان یکی از اولین و اصلی ترین قطب های تولید مبلمان باغی، تنوع جذابی از مبل کم جا و شیک را در بین محصولات تولیدی خود گنجانده است که در سال های اخیر، مورد استقبال بسیار زیاد مصرف کنندگان قرار گرفته اند، زیرا:

  • طراحی بی نظیر و زیبایی دارند.
  • کیفیت ساخت استاندارد و فوق العاده ای دارند.
  • قیمت مناسبی دارند.
  • متناسب برای هر نوع سلیقه و کاربردی می باشند.

مشاهده و خرید محصولات برند دکورز

 

آشنایی با برند دکورز – کیفیت برتر مبلمان و تجهیزات باغی

برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

صندلی-دکورز-مخصوص-فضای-باز

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912