پرفروش ترین مبلمان و تجهیزات باغی

اگر می خواهید بدانید که برای تجهیز فضای باز خود به چه نوع اسباب و وسایلی نیاز دارید، کافی است که به لیست پرفروش ترین مبلمان و تجهیزات باغی نگاهی بیندازید. جالب است بدانید که این لیست در تمام دنیا، تقریبا یکسان است و تفاوت چندانی در عنوان ها ندارد، فقط شاید در مدل های مبلمان و تجهیزات متفاوت باشد.

پس با ما در “دکورز”یکی از بهترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

چرا توجه به لیست پرفروش ترین مبلمان و تجهیزات باغی مهم است؟

انواع صندلی برند دکورز

بسیاری از مردم در زمان خرید لوازم مورد نیازشان، دچار سردرگمی می شوند. مثلا نمی دانند که دقیقا به چه چیزی بیشتر از سایر لوازم نیاز دارند یا اصلا چه نوع وسیله ای را باید بخرند تا راحتی آنها را تامین کند. به همین دلیل به یک راهنما نیاز دارند. لیست پرفروش ترین مبلمان و تجهیزات باغی می تواند همان راهنمای ساده و مناسبی باشد که به شما بگوید به چه چیزی بیشتر نیاز دارید. زیرا این لیست از بین خریدهای مردمی تعیین شده است و در واقع بیشترین کاربرد را در میان مصرف کنندگان به خود اختصاص داده است.

  • البته ممکن است شما به تمام محصولات این لیست نیاز نداشته باشید و یا علاوه بر آنها، محصولات دیگری هم لازم داشته باشید. بنابراین این شما هستید که با توجه به چند فاکتور مهم، تعیین می کنید اولویت تان در خرید محصولات باغی چیست. مثلا اینکه:
  1. متراژ فضای باز چقدر است؟ بزرگ است یا کوچک؟ چقدر لوازم و مبلمان در آن جا می شود؟
  2. شما از فضای باز چه استفاده ای دارید؟ فقط استراحت می کنید یا در آنجا غذا هم می خورید؟ مهمانی می گیرید یا خیر؟
  3. معمولا در فضای باز، چند نفر هستید؟ تعداد افراد زیاد است یا کم؟ به مبلمان چند نفره نیاز دارید یا چه تعداد صندلی می خواهید؟
  • با پاسخ به این سوالات می توانید تعیین کنید که به چه تجهیزاتی نیاز دارید. مثلا اگر اهل غذا خوردن در فضای باز هستید، مبلمان غذاخوری بیشتر از هر چیزی ضرورت دارد و یا اگر مهمانی برگزار می کنید، به مبلمان و صندلی های پرتعداد نیاز دارید و… .پرفروش ترین مبل

 

لیست پرفروش ترین مبلمان و تجهیزات باغی

زیباترین مدل های مبلمان لاکچری برند دکورز

پرفروش ترین مبل های فضای باز

برای لیست پرفروش ترین مبل های فضای باز، نمی توان یک قاعده کلی در نظر گرفت. زیرا مبلمان یک نیاز ضروری است اما در عین حال کاملا منطبق بر سلیقه خریداری می شود. خوشبختانه در بین محصولات برند دکورز، تنوع مبلمان فضای باز بسیار بالاست و با هر سلیقه ای، می توانید یک مدل عالی، مناسب و جذاب را انتخاب و خریداری کنید.

لینک زیر شما را به صفحه فروش محصولات و مبلمان باغی برند دکورز می برد و در آنجا می توانید تمامی مدل ها را با جزئیات و ویژگی هایی که دارند مشاهده نمایید:

 محصولات و مبلمان باغی برند دکورز

  • اما درباره انتخاب مبلمان مخصوص فضای باز، نکته جالبی وجود دارد که باید به شما بگوییم. مردم برای خرید مبلمان باغی معمولا از یک فرمول جالب و ساده استفاده می کنند:
  1. اگر پرتعداد باشند و بخواهند که جای نشستن و حتی استراحت بیشتری داشته باشند، مبلمان ال انتخاب می کنند . این طوری می توانند حتی در چیدمان مبل هم تنوع زیادی ایجاد کنند.
  2. اگر به دنبال لوکس شدن دکوراسیون فضای باز باشند، معمولا مبلمان کلاسیک انتخاب می کنند که بسیار هم زیبا و البته راحت است.
  3. اگر به دنبال یک خرید اقتصادی باشند و همچنین بخواهند که ظرفیت فضای باز را افزایش دهند، صندلی و مبل های تکی بیشتری می خرند. مدل هایی که روی یکدیگر سوار می شوند و ذخیره سازی راحتی دارند که البته تنوع آنها در محصولات برند دکورز نیز خیلی عالی است.پرفروش ترین مبل
  4. و اگر به دنبال یک استراحت عالی و لذت بخش در فضای باز باشند، معمولا انواع تاب ویلایی و تخت ریلکسی را می خرند که این انواع به عنوان مبلمان استخری، یکی از بهترین انتخاب هاست و حتی باعث لوکس شدن دکوراسیون فضای باز نیز می شود. پرفروش ترین مبل

پرفروش ترین انواع تجهیزات باغی

چتر و سایبان فضای بازپرفروش ترین مبل

اولین مورد در لیست تجهیزات پرفروش، سایبان چتری است. در واقع این وسیله کاربردی باعث می شود بتوانید از مبلمان خود در یک روز آفتابی یا یک روز نمناک و بارانی استفاده کنید. البته فقط این نیست، سایبان از مبلمان و تجهیزات باغی محافظت هم می کند و از خرابی زودهنگام آنها جلوگیری می نماید.

باربیکیو یا منقل و کباب پز

مورد پرفروش دیگری که در این لیست به چشم می خورد، انواع کباب پز است. این کباب پزها در انواع مختلف گازی و ذغالی هستند و قیمت های مختلفی دارند. نکته مهم در شکل و شمایل و ظاهر آنها نیست، بلکه در جنس آنها است که باید خوب و بادوام باشد و استفاده از آن نیز راحت باشد.

وسایل گرمایشی و سرمایشی

این تجهیزات هم کمک می کنند تا استفاده از فضای باز در فصل هایی با آب و هوای خیلی سرد یا خیلی گرم، مقدور شود. انواع پنکه فضای باز و پنکه مه پاش (خنک کننده با قطرات آب) و همچنین انواع بخاری فضای باز و آتشدان از جمله آنها هستند.

انواع صندلی و میز تاشو

یکی دیگر از انواع پرفروش در این لیست، میز و صندلی های تاشو هستند که البته بیشتر برای فضاهای بیرونیِ عمومی و در سفر مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع این نوع میز و صندلی ها، خیلی راحت نیستند و به همین خاطر برای فضاهایی مثل باغ و ویلا، روف گاردن و… محبوب نیستند. اما برای سفر و برای حمل در خودروی شخصی، بسیار عالی و پرطرفدارند و می توانند راحتی نسبی در سفر ایجاد کنند.پرفروش ترین مبل

 

آشنایی با کیفیت برتر مبلمان و محصولات برند دکورز – مبلمان حصیری پلی رتن

مبل-ویلایی-رتنبرند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند و همگی جز پرفروش ترین مبلمان باغی محسوب می شوند. همچنین این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912