گلدان و فلاور باکس حصیری

یکی از تجهیزات مخصوص فضای باز، انواع گلدان و فلاور باکس حصیری است که جنس آنها از نوعی پلیمر به نام پلی رتن می باشد. این گلدان ها سازگاری بسیار خوبی برای استفاده در فضای باز دارند و البته کلی مزایای دیگر که در ادامه خواهیم گفت.

پس با ما در “دکورز”یکی از برترین تولید کننده های مبلمان باغی از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات فضای باز – همراه باشید:

 

گلدان یا فلاور باکس؟

فلاور باکس حصیری

خیلی ها این سوال را دارند که گلدان و فلاورباکس چه تفاوتی با هم دارند؟ اگر کارایی هر دو یکسان است، پس چرا دو نام متفاوت دارند؟ البته باید بگوییم که گلدان و فلاور باکس یکسان نیستند. در واقع گلدان هم نوعی فلاور باکس است. اما فلاور باکس ها؛ قابلیت ها و ویژگی های بسیار متفاوت و متمایزی دارند.

به طور مثال، از قدیم گلدان ها را با اندازه کوچک و برای کاشت گیاهان زینتی می شناختیم. اما فلاور باکس ها می توانند سایزهای بسیار بزرگ تری داشته باشند تا جایی که حتی یک درختچه را هم می توان در آنها کاشت. البته باز هم اهمیت چندانی در به کار بردن نام متفاوت برای آنها وجود ندارد، زیرا ممکن است کسی با دیدن یک فلاور باکس غول پیکر بگوید که عجب گلدان بزرگی!

یک نکته مهم:

بسیاری از انواع فلاور باکس به دلیل جنس و نوع طراحی که دارند، یک آیتم دکوراتیو نیز محسوب می شوند. یعنی با زیبایی فوق العاده ای که دارند، به عنوان یک دکوری در گوشه ای از فضای داخلی و یا فضای باز قرار داده می شوند تا زیبایی آن محیط را دوچندان کنند.

  • گلدان و فلاور باکس حصیری پلی رتن نیز دقیقا یکی از همین انواع است که زیبایی بسیار زیادی دارد و حتی با وجود اینکه جنس آن برای استفاده در فضای باز طراحی و تولید شده است، اما در داخل آپارتمان ها، دکوراسیون ویلاهای لوکس، هتل ها و مراکز عمومی و گردشگری نیز به فراوانی استفاده می شود. در واقع این باکس های حصیریِ در هم بافته شده، از انتخاب های اول طراحان دکوراسیون داخلی نیز محسوب می شوند. گلدان و فلاور باکس حصیری

 

ویژگی های گلدان و فلاور باکس حصیری مخصوص فضای باز چیست؟

گلدان و فلاور باکس

وقتی در معرفی یک محصول می گوییم مخصوص فضای باز، یعنی اینکه ویژگی های آن به گونه ای است که بیشترین مقاومت، استحکام، دوام و ماندگاری را در فضای باز دارد. پس لازم نیست نگران خرابی و فرسودگی آن باشید و می توانید با خیال راحت از آن در شرایط آب و هوایی مختلف مانند هوای بسیار گرم و آفتابی و همچنین هوای سرد و بارانی استفاده کنید.گلدان و فلاور باکس حصیری

البته باید بگوییم که این ویژگی در تمام محصولات حصیری پلی رتن به چشم می خورد. در واقع هر چیزی که از جنس حصیری پلی رتن (با اسکلت آلومینیومی) باشد، می تواند در شرایط بیرونی و آب و هوای سخت، دوام طولانی تری از متریال و جنس های دیگر مبلمان و تجهیزات داشته باشد. مانند:

انواع مبلمان باغی

انواع تاب ریلکسی و انواع تخت استخری

انواع میز و صندلی

و همچنین انواع گلدان و فلاور باکس حصیری پلی رتن

تمام محصولات بالا دارای ویژگی های عالی زیر هستند:

  • ضد آب و ضد رطوبت
  • مقاوم در برابر اشعه های مخرب خورشید (دارای خاصیت آنتی یو وی)
  • غیر سمی
  • دارای خاصیت استریل و پیشگیری از رشد قارچ، کپک، باکتری و میکروارگانیسم های مضر دیگر
  • الیاف حصیری دست بافت زیبا، منحصر به فرد، باکیفیت و مقاوم
  • کیفیت بالای جوشکاری (آرگون)
  • 2 سال گارانتی ضمانت سلامت و کارایی محصولات
  • امکان خرید حضوری از شعب دکورز
  • قابل استفاده در تمام فصول

 

چرا گلدان و فلاور باکس حصیری و انواع مبلمان پلی رتن تا این حد مقاوم و ماندگارند؟

گلدان و فلاور باکس حصیری برند دکورز

  1. اسکلت داخلی به کار رفته در این محصولات از جنس آلومینیومی است که یک آلیاژ ضدزنگ، ضد پوسیدگی و مقاوم محسوب می شود و این ویژگی های عالی با استفاده از روکش رنگ پودری بر روی آن، دو چندان شده است. بنابراین به طور کامل در برابر رطبوت و باران و همچنین تابش نور خورشید مقاوم می باشد.
  2. مورد دیگر، روکش حصیری در این محصولات است. این روکش های حصیری از جنس الیاف پلیمری پلی رتن هستند که با تکنولوژی نانو و با به روزترین متد مهندسی مواد تولید می شوند. خاصیت نانویی در این الیاف باعث شده تا محصولی کاملا مقاوم، بادوام، بهداشتی و مناسب با فضای باز باشد. یعنی:

نور خورشید رنگ آن را از بین نمی برد و تا سال های سال با همان رنگ و ظاهر زیبا باقی می ماند.

عوامل مخرب محیطی باعث پوسیدگی و خرابی آن نمی شود.

بهداشتی و استریل است و به همین خاطر قارچ و کپک در آن رشد نمی کند.

یک نکته درباره گلدان و فلاور باکس حصیری

گلدان و فلاور باکس حصیری پلی رتن به این دلیل که با خاک و همچنین رطوبت دائمی سر و کار دارد، بهره زیادی از ویژگی های منحصر به فرد محصولات پلی رتن برده است. یکی از مشکلاتی که در فلاور باکس های معمولی وجود دارد، رشد قارچ و کپک در آن است و یا پوسیدگی به دلیل رطوبت و… . این مشکلات در محصولات پلی رتن وجود ندارد.

گلدان و فلاور باکس حصیری پلی رتن “برند دکورز”

برند دکورز یکی از اولین قطب های تولید کننده محصولات پلی رتن در ایران است که کیفیت و زیبایی محصولات آن، کاملا قابل رقابت با نمونه های وارداتی هستند. انواع گلدان و فلاور باکس حصیری در این برند در اشکال مختلف و با سایزهای گوناگون تولید می شود تا در هر نوع فضای باز با هر متراژی قابل استفاده باشد.

ضمن اینکه انواع گلدان و فلاور باکس حصیری برند دکورز در رنگ های مختلف تولید می شود و کاملا قابل هماهنگی و ست شدن با دیگر محصولات هستند و یکپارچگی بی نظیری در دکوراسیون فضای باز ایجاد می کنند. همچنین می توانید آنها را با توجه به سلیقه خود در رنگ و مدل های مختلف سفارش دهید.

محصولات مختلف در برند دکورز، به صورت آماده و یا قابل سفارش توسط مشتریان این مجموعه هستند. زیرا برند دکورز، یک برند تولید کننده داخلی است و مشتریان عزیز می توانند محصولات را با توجه به نیاز و سلیقه خود و همچنین به صورت مستقیم و بدون واسطه و با قیمت مناسب سفارش دهند و خریداری کنند.

 

ضمانت و خدمات پس از فروش محصولات

 

ست ناهارخوری مخصوص کافه

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912