آماده سازی مبلمان و تجهیزات باغی

فصل بهار و عید نوروز برای ما ایرانی ها یکی از دلچسب ترین و خاطره انگیزترین ایام عمرمان است که در سال های اخیر با خرید مبلمان و تجهیزات باغی، بسیار دلچسب تر هم شده است. زیرا کمک کرده تا بتوانیم با راحتی و آسایش بیشتری، روزهای تعطیلات را در هوای دل انگیز بهاری و در فضای باز سپری کنیم. در واقع بدون این مبل ها و تجهیزات، بودن در فضای باز برای ساعات طولانی غیر ممکن است.

با ما در “دکورز”یکی از بهترین تولید کننده های مبلمان حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با نحوه آماده سازی مبلمان و تجهیزات باغی برای تعطیلات و فصل بهار آشنا سازیم:

 

آماده سازی فضای باز و تجهیزات آن برای فصل بهار

اگر شما هم یک فضای باز اختصاصی مانند باغ و ویلا دارید و یا آنقدر اهل ذوق هستید که حیاط خانه، بالکن و تراس را به یک فضای باز زیبا تبدیل کرده اید تا از آن لذت بیشتری ببرید، احتمالا تمام فصل زمستانی که گذشت هم منتظر آمدن بهار بودید تا بتوانید دوباره از این خوشی های زندگی روزمره بهره مند شوید. به هر حال، زندگی آنقدر طولانی نیست که بخواهیم همین فرصت های کوچک را هم از دست بدهیم. ایده هایی که در ادامه می گوییم، کمک می کند تا مبلمان و تجهیزات باغی که دارید را آماده کنید:

استخر و مبلمان استخری

تخت استخری

شروع فصل بهار و احتمالا اولین روزی که هوا گرم می شود، قطعا شما را وسوسه می کند که از استخر و تجهیزات آن استفاده کنید. پس بهتر است آن را آماده کنید. رسیدگی به وضعیت استخر و آب آن را از قبل انجام دهید تا هم برای تعطیلات قابل استفاده باشد و هم اینکه اگر احتمالا می خواهید تعطیلات را در باغ و ویلا بگذرانید، تمیز باشد و نمای مناسبی داشته باشد.

مبلمان استخری مثل تخت آفتاب و میز بار را نیز از انبار بیرون باورید و آنها را تمیز کنید.

مبلمان فضای باز را تمیز و آماده کنید

اگر مبلمان و تجهیزات باغی را به درستی جمع آوری کرده باشید (آموزش جمع آوری صحیح مبلمان را اینجا بخوانید)، احتمالا الان نیازی به تمیز کاری زیادی ندارید و خیلی راحت هستید. اما به هر حال نیاز دارید تا مبلمانی که دارید را بررسی کنید و آنها را تمیز نمایید. تشکچه ها و کوسن ها را آماده کنید و اگر فکر می کنید به تنوع نیاز دارید، بهتر است روکش آنها را نو کنید. خرید روکش ها و کاورهایی با طرح های بهاری و رنگارنگ بهترین ایده است.

یک نکته درباره چیدن مبلمان و تجهیزات باغی

پیشنهاد ما این است که امسال، دکور و چیدمان مبلمان و تجهیزات باغی را تغییر دهید تا تنوع ایجاد شود. البته اگر فکر می کنید که تعداد مبل ها کم است و یا به هر دلیلی نیاز به مبل و صندلی های جدید دارید، بهترین زمان برای خرید و اضافه کردن آنها، همین الان است. برند دکورز به منظور تسهیل در خرید مبلمان فضای باز، امکان خرید اینترنتی را برای شما عزیزان مهیا کرده است که می توانید روی لینک زیر کلیک کنید و تنوع محصولات را مشاهده بفرمایید:

خرید مبلمان و تجهیزات باغی برند دکورز

چراغ ها را روشن کنید

مبل حصیری پلی رتن و چراغ ریسه ای

حالا که قرار است تعطیلات بهاری را در فضای باز سپری کنید باید چراغ ها و لامپ ها بررسی کنید تا اگر سالم نیستند و خراب شده اند، آنها را آماده کنید. یک ریسه چراغ هم به محل نشیمن مبلمان یا آلاچیق و پرگولا اضافه کنید تا هم روشنایی بیشتر شود و هم زیبایی آن در شب دوچندان شود. مبلمان و تجهیزات باغی

رنگ سبز و گیاهان را فراموش نکنید

هیچ چیز بهتر از نشستن روی یک مبل باغی و تماشای زیبایی گل ها و گیاهان نیست. اگر فضای سبز اطراف شما کم است، از همین الان باید به فکر اضافه کردن رنگ سبز بیشتر به آنجا باشید. با اینکه گل ها و گیاهان طبیعی و شاداب بهترین ایده هستند اما اضافه کردن گل ها و گیاهان مصنوعی هم برای اینکه زیبایی و طراوت ماندگاری به فضا بدهند، ایده بدی نیست. (نکات مهم استفاده از گل و گیاه مصنوعی در فضای باز)

به فکر شب های سرد بهاری هم باشید….

خرید مبلمان و صرفه جویی در هزینه ها

شب های بهاری معمولا سرد هستند و دمای پایینی دارند. بنابراین باید تجهیزات گرمایشی را هم آماده کنید. هیترها معمولا نیازی به آماده سازی خاصی ندارند ولی اگر از فایرپیت استفاده می کنید، باید آن را کاملا تمیز و مهیا کنید. دقت کنید که سوخت کافی موجود باشد و سالم بودن دستگاه را از قبل چک کنید تا مشکلی پیش نیاید.

و اما چترهای سایبان

چتر و سایبان فضای باز یکی از اصلی ترین انواع اکسسوری برای کنار مبلمان و تجهیزات باغی است که باید برای استفاده در فضای باز و در فصل بهار آماده کنید. با توجه به جنسی که این چترها دارند، می توانید آنها را تمیز کنید یا بشویید. اگر هم که اصلا چنین وسیله ای را تا به حال نخریده اید، باید بگوییم که لذت بی نظیری را در فضای باز از دست داده اید. از سایبان در هر کجای باغ که بخواهید می توانید استفاده کنید و در روزهای آفتابی یا بارانی، قادر خواهید بود همچنان در فضای باز بنشینید و لذت ببرید.

ضمن اینکه خرید سایه بان برای کنار مبلمان و تجهیزات باغی مانند تخت استخری بسیار ضروری است و باعث محافظت از مبلمان و افزایش طول عمر مفید آنها می گردد.

 

چرا باید مبلمان و تجهیزات باغی را از جنس حصیری پلی رتن انتخاب کنیم؟

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

مبلمان برند دکورز

ضمانت و خدمات پس از فروش مبلمان و تجهیزات باغی برند دکورز:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912