گل و گیاه مصنوعی در فضای باز

هرچند که ته دلمان می دانیم آن گیاه شاداب، زیبا و پرفایده طبیعی را نداریم، اما استفاده از گل و گیاه مصنوعی هم چندان بی فایده نیست و قطعا کمک و کاربردهای زیادی در فضای باز و زیباسازی آن دارد. چگونه؟ به شما در ادامه این مقاله به طور کامل خواهیم گفت.

پس با ما در “دکورز”یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان فضای باز از جنس حصیربافت پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

گل و گیاه مصنوعی

گل و انواع گیاهان مصنوعی

گل مصنوعی یا گلدان مصنوعی، در تمام دنیا برای دیزاین فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. اما خیلی از افراد نسبت به گل و گیاه مصنوعی، نظر چندان مثبتی ندارند و شاید این موضوع به تجربه آنها در انواع گیاهان مصنوعی قدیمی برگردد که به معنای واقعی نازیبا و بی کیفیت بودند. اما الان دیگر همه چیز تغییر کرده و خیلی ها حتی قادر به تشخیص مصنوعی یا طبیعی بودن آنها نیز نیستند!

توصیه مهم:

تا جایی که می توانید از گل و گیاهان طبیعی و شاداب استفاده کنید. فوایدی که گیاهان طبیعی در اکسیژن سازی، انتشار انرژی مثبت و سمزدایی از محیط دارند، قطعا گل و گیاه مصنوعی نصیبتان نخواهد کرد.

اما خب اگر نمی توانید گیاهان شاداب و سرحال پرورش دهید و توانایی یا وقت کافی برای مراقبت از آنها را ندارید، چه باید بکنید؟

پاسخ این است که انواع گل و گیاه مصنوعی استفاده کنید. زیرا این گیاهان مصنوعی، هر چند تولید اکسیژن ندارند و آلودگی را تصفیه نمی کنند، اما باز هم فوایدی دارند:

  • با رنگ های سبز و زیبایی که دارند، تاثیر ذهنی کافی برای تصور شاداب بودن محیط را به شما القا می کنند.
  • زیبا هستند و دکوراسیون داخلی یا دکوراسیون فضای باز را بسیار عالی تر می کنند. بسیاری از انواع گل و گیاه مصنوعی موجود در بازار، به معنای واقعی زیبا و دوست داشتنی هستند و قطعا هر کسی تمایل دارد چند تایی از آنها را بخرد و داشته باشد.
  • خراب نمی شوند و در تمام طول سال، همچنان شاداب و سرزنده به نظر می آیند.
  • هزینه های نگهداری مانند تعویض خاک و کود و استخدام کارشناس باغبانی و… را هم به شما تحمیل نمی کنند.

پلی رتن یا پلی راتان یعنی چه؟ آشنایی با جنس مبلمان پلی رتن

از گل و گیاه مصنوعی در کجاها می توانیم استفاده کنیم؟

گل و گیاه مصنوعی در روف گاردن

گیاهان یا برای استفاده از میوه و محصولاتشان پرورش داده می شوند یا به دلیل زیبایی که دارند، در گلدان قرار داده می شوند و در گوشه و کنار محیط های گوناگون، برای زیباسازی آن محیط مورد استفاده قرار می گیرند. درباره مورد اول، مسلما نمی توانید گل و گیاه مصنوعی را جایگزین کنید اما مورد دوم چرا.

از گل و گیاه مصنوعی، می توانید در قسمت های مختلف بخش های داخلی خانه و آپارتمان و ویلا استفاده کنید. اما برای فضای باز، این استفاده باید هوشمندانه باشد. چون در فضای باز، واقعا به سرسبزی واقعی نیاز دارید و نباید دکوراسیون آن را بی سلیقه و بدون توجه کافی انجام دهید.

ایده های استفاده از گل و گیاه مصنوعی در فضای باز:

  1. انواع گل و گیاه مصنوعی را در بالکن و تراس قرار دهید تا همیشه زیبا و شاداب به نظر بیاید. قطعا می توانید در کنار آنها همیشه گلدان های طبیعی هم داشته باشید. اما گل و گیاه مصنوعی کمک می کنند تا بالکن و تراس شما به صورت چهار فصل، سرسبز و زیبا باشد.
  2. از گل و گیاه مصنوعی در قسمت چیدمان مبلمان فضای باز استفاده کنید. قطعا در باغ، حیاط خانه و ویلا، روف گاردن و… که مبلمان باغی را می چینید، نیاز دارید که به آن، فضای سبز هم اضافه نمایید. گل و گیاه مصنوعی بهترین انتخاب هستند زیرا مسلما شما در باغ و حیاط خود، گیاهان و گل های طبیعی دارید و دیگر نباید درگیر مراقبت از گلدان های جدیدی برای دکوراسیون خود شوید.
  3. اگر یک پاسیو، گلخانه یا باغچه کوچک و سرسبز دارید، باز هم ممکن است که به گل و گیاه مصنوعی احتیاج داشته باشید. چرا؟ چون این گیاهان مصنوعی به این دلیل که خیلی سرسبز و شاداب به نظر می آیند، باعث می شود گلخانه و باغچه شما جذاب تر شوند و نمای بهتری پیدا کنند.
  4. در کنار آبنماها هم می توانید گل و گیاه مصنوعی قرار دهید و ریسک کمتری برای ایجاد فضای سبز دارند.
  5. یکی دیگر از آیتم هایی که با قرار دادن گل و گیاه مصنوعی در آنها، می توانید زیبایی فراوانی ایجاد کنید، انواع استند گل و فلاور باکس و… است.

معرفی 3 سبک چیدمان مبلمان باغی متناسب با سبک زندگی شما

چند نکته مهم درباره گل و گیاه مصنوعی در فضای باز:

درختچه های مصنوعی زیبا و شیک

در پای گلدان های مصنوعی و گلدان های گیاهان مصنوعی، کمی خاک طبیعی و پوکه معدنی بریزید تا به طور کامل، طبیعی جلوه کند.

گل و گیاه مصنوعی را در سرمای بسیار شدید و یخبندان، در محیط بیرونی قرار ندهید. زیرا ممکن است متریال آنها ترک بخورد و خراب شود. تابش مستقیم و طولانی مدت نور خورشید هم به دلیل اینکه اشعه مخرب UV دارد، باعث تخریب در آن می شود.

باید توجه داشته باشید که بعضی انواع گل و گیاه مصنوعی را نمی توان در فضای باز قرار داد. انواع کاغذی و ابریشمی آسیب پذیر هستند اما انواع پلی استری و پلاستیکی، مقاومت خوبی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف در فضای باز دارند.

گل و گیاه مصنوعی را تمیز کنید تا گرد و غبار روی آنها ننشیند و همواره زیبا به نظر بیایند.

 

کیفیت برتر جنس مبلمان پلی رتن – مبلمان حصیری “برند دکورز”

مبلمان حصیری پلی رتن دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ هستند و این موضوع باعث می شود برای انواع سلیقه ها و پاسخگویی به نیازهای مخلف مشتریان برند دکورز یک گزینه عالی و فوق العاده باشد. همچنین بافت حصیری این محصولات، همگی کار دست هنرمندانِ پرذوق این سرزمین است که کاملا مطابق با ذوق و هنر اصیل ایرانی می باشد. اما ویژگی های کاربردی و ماندگاری طولانی این نوع مبلمان از برند دکورز، یکی از برترین ها در تمام کشور است:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

مبلمان نهارخوری

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912