لوازم ضروری برای ساخت فضای باز کاربردی

شما در هر نوع خانه ای که زندگی می کنید، نیاز دارید که یک فضای باز کاربردی و اختصاصی در آن ایجاد نمایید. این فضای باز، هر چقدر هم که کوچک باشد، کمک می کند تا خستگی های روزانه خود را بهتر و سریع تر از بین ببرید و از هوای تازه، لذت ببرید. همین طور می توانید در زمانی که حوصله دارید، کارهای سرگرم کننده در آن انجام دهید. اما خیلی ها نمی دانند که برای تجهیز یک فضای باز کاربردی به چه لوازمی نیاز دارند. ما در ادامه، ابتدایی ترین آیتم هایی که کمک می کنند یک فضای باز کاربردی و راحت بسازید را به شما خواهیم گفت.

پس با ما در “دکورز” یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

چرا به یک فضای باز کاربردی و مجهز نیاز داریم؟

زندگی های امروزی بسیار کم تحرک یا بهتر بگوییم، بی تحرک هستند. آلودگی هوا زیاد است و همه افراد در معرض استرس و فشارهای روانی کوچک و بزرگ قرار دارند. تغذیه و نوع مواد اولیه مورد استفاده در طبخ غذاها هم که به هیچ وجه مورد قبول نیستند.

با چنین توصیفی از زندگی های روزانه ای که در شهرهای بزرگ و کوچک داریم، بهترین کار این است که یک فضای باز کاربردی، زیبا و سرشار از گیاهان و گلدان های طبیعی درست کنیم. این فضای باز کاربردی می تواند:

  • روحیه بسیار بهتری در افراد ایجاد کند.
  • متراژ قابل استفاده در خانه و آپارتمان را افزایش دهد. با تجهیز مناسب و استفاده از مبلمان فضای باز، می تواند به یک مکان عالی برای برگزاری مهمانی و دورهمی تبدیل شود.
  • به عنوان یک محل بسیار مناسب و دنج برای ورزش، یوگا و مدیتیشن و… مورد استفاده قرار گیرد.
  • مکانی برای استراحت، تمدد اعصاب و یا مطالعه باشد.
  • حتی می توانید از آن به عنوان یک دفتر کار هم استفاده کنید.

خب همان طور که گفتیم، یک فضای باز حتی کوچک و نقلی، می تواند تا این حد کاربردی باشد. البته به این شرط که به درستی تجهیز شود. برای ساختن یک فضای باز کاربردی، حتما به مبلمان و نورپردازی و بعضی وسایل دیگر نیاز دارید. آیتم هایی که در ادامه می گوییم، برای یک استفاده حداقلی است و می توانید با اضافه کردن چیزهای دیگری که مورد نیازتان می باشد، فضای باز کاربردی و مجهزتری را ایجاد کنید.

چطور با بودجه محدود، مبلمان فضای باز جنس خوب بخریم؟

 

6 آیتم ضروری و اولیه برای درست کردن یک فضای باز کاربردی

یک نیمکت یا یک کاناپه جادار

کاناپه حصیری

این آیتم می تواند همه جور نقشی را ایفا کند. هم جای کافی برای نشستن دارد و هم برای استراحت و خوابیدن. ضمن اینکه، معمولا مدل های بسیار متنوعی از کاناپه و نیمکت فضای باز وجود دارد که در فضای های بزرگ و کوچک جا می شوند و کاملا قابل استفاده هستند.

نکته:

پیشنهاد ما این است که کاناپه هایی با بالشتک ها و کوسن های زیاد و نرم خریداری کنید. این نوع کاناپه ها معمولا بزرگ هستند و اگر فضای باز شما به اندازه کافی بزرگ نیست، بهتر است نیمکت های کمجا و کوچک بخرید و خودتان تعداد زیادی بالشتک و کوسن به آن اضافه کنید.

 

صندلی فضای باز کاربردی

انواع صندلی برند دکورز

مزیت صندلی فضای باز این است که می توانید آن را در تعداد کم یا زیاد بخرید. پیشنهاد ما صندلی هایی هستند که روی یکدیگر چیده می شوند. اینطوری فضای کمتری برای ذخیره سازی آنها نیاز دارید و می توانید در گوشه ای جمعشان کنید تا فضا برای کارهای دیگر خالی باشد.

برند “دکورز” انواع مختلفی از صندلی فضای باز کمجا و با چنین قابلیتی را در فهرست محصولات خود دارد که می توانید برای سفارش، روی لینک زیر کلیک کنید:

انواع صندلی حصیری پلی رتن – برند دکورز

 

تاب آویزی

تاب ریلکسی

اگر خستگی ها و کلافگی های روزمره شما زیاد است و نیاز دارید تا هر چه زودتر به این وضعیت خطرناک روحی و جسمی خود رسیدگی کنید، خرید یک تاب ریلکسی (تاب آویزی) یکی از ضروری ترین کارهایی است که می توانیم به شما پیشنهاد دهیم. این تاب مزایای زیادی دارد و به تمدد اعصاب کمک می کند.

نکته:

حتی اگر به یک فضای باز جادار مانند بالکن یا تراس و حیاط و… دسترسی ندارد، باز هم می توانید به خرید تاب ریلکسی فکر کنید. این نوع تاب یک آیتم دکوراتیو است و حتی می توانید در گوشه سالن پذیرایی، گوشه اتاق خواب و… از آن استفاده کنید.

 

انواع میز برای درست کردن یک فضای باز کاربردی

میز کوچک و پاف کاربری

با توجه به نوع صندلی، باید میز مناسب با آن را نیز خریداری کنید. میزها معمولا تنوع زیادی ندارند، اما ارتفاع آنها قطعا متفاوت است. میز بار، می تواند انتخاب خوبی در فضاهای کوچک باشد که امکان خوردن و نوشیدن نیز فراهم می کند.

برای فضاهای خیلی کوچک، پاف های کوتاه انتخاب های بهتری هستند. چون هم به عنوان صندلی کاربرد دارند و هم به عنوان میز.

 

نورپردازی مناسب

لامپ و نورپردازی در باغ

هر استفاده ای که از یک فضای باز کاربردی انتظار دارید، تنها با نورپردازی خوب و مناسب امکان پذیر است. باید نوع نورپردازی را بر اساس سلیقه و نیازتان، خیلی پرنور یا شاعرانه و رمانیک انتخاب کنید. اما ترکیب این دو هم خیلی خوب است.

 

فلاور باکس

فلاور باکس زیبا

فلاور باکس ها انواع مختلفی دارند. از سایز کوچک گلدانی تا انواعی که می تواند به عنوان یک دیوار پرتابل هم مورد استفاده قرار بگیرد. یعنی علاوه بر اینکه می توانید از آنها برای ایجاد فضای سبز و پوشش گیاهی زیبا استفاده کنید، می تواند حریم خصوصی بیشری به فضای باز کاربردی تان اضافه نماید. بدون گیاهان و گلدان های زیاد، فضای باز شما بسیار بی روح می شود و زیبایی که دوست دارید هر روز نظاره گر آن باشید را نخواهد داشت. فضای باز کاربردی

تنوع مبلمان فضای باز – کدام نوع بهتر است؟

 

چرا باید مبلمان فضای باز را از جنس حصیری پلی رتن انتخاب کنیم؟

مبلمان اوت دور و فضای باز، در جنس ها و متریال های مختلفی ساخته می شود. اما هیچ کدام از آنها به زیبایی، جذابیت، تنوع و کیفیت بسیار بالای پلی رتن نیستند. مبلمان پلی رتن، ماندگاری و دوام بسیار بالایی در فضای بیرونی و در شرایط جوی مختلف دارد و از طرفی، بسیار شیک و زیباست و از انواع لوکس و مجلل برای دکوراسیون انواع فضاهای بیرونی مانند دکوراسیون تراس بزرگ یا دکوراسیون باغ و ویلا و پاسیو محسوب می شود.

ضمن اینکه به دلیل همین زیبایی و جذابیتی که در مدل و طراحی مبلمان باغی برند دکورز به چشم می خورد، برای استفاده در دکوراسیون داخلی نیز مناسب است و می توانید یک استفاده چند منظوره از آن داشته باشید.

مبلمان راحتی فضای باز

کیفیت برتر محصولات برند دکورز

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912