واترجت خانگی برای شستشوی مبلمان فضای باز

واترجت خانگی، یک وسیله بسیار کاربردی است که واقعا در بسیاری از موارد نمی توان آلودگی ها و جرم های سخت را بدون آن از بین برد. این وسیله، یعنی واترجت، ابتدا در کسب و کارهای صنعتی مورد استفاده قرار گرفت و چون خیلی سریع و راحت و کار راه انداز است، انواع خانگی آن نیز ایجاد شد. از واترجت خانگی بیشتر برای تمیزکاری استفاده می شود که اتفاقا استفاده از آن برای تمیز کردن قسمت های مختلف فضای باز، انواع مبلمان و تجهیزات باغی نیز بسیار رایج است.

با ما در “دکورز” یکی از برترین تولید کننده های مبلمان حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با نکات استفاده صحیح از واترجت خانگی و همچنین لوازم و وسایلی که نباید آنها را با واترجت خانگی تمیز کنید، آشنا سازیم:

 

واترجت خانگی چیست؟

شستشوی کف زمین با واتر جت خانگی

واترجت یا جت آب، یک وسیله برای ایجاد جریان فشار قوی آب است. انواع خانگی این وسیله، بیشتر به منظور تمیزکاری و تسریع در این کار مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه، جریان معمولی آب خانگی را به یک جریان بسیار فشار قوی تبدیل می کند که باعث می شود شستشو، زدودن آلودگی ها و جرم های موجود در سطوح مختلف، بسیار آسان تر و سریع تر شود.

یکی از بخش هایی که از واترجت خانگی برای تمیز کردن آن استفاده می شود، فضای باز، مبلمان باغی و انواع تجهیزات فضای باز می باشد. همان طور که می دانید، مبلمان فضای باز و از جمله مبلمان حصیری پلی رتن، مبلمانی بسیار ارزشمند هستند که باید درباره آنها مراقبت های اصولی را رعایت نمایید تا دچار آسیب نشوند.

هشدار:

دستگاه واترجت خانگی، بالقوه می تواند یک دستگاه آسیب زننده و خطرناک باشد. قرار دادن تنظیمات دستگاه روی فشار بسیار زیاد، آسیب های زیادی روی بدنه و رنگ مبلمان و اسباب و اثاثیه مختلف دارد و حتی رنگ فلزات و… را نیز می برد. بنابراین در موقع استفاده از آن باید بسیار مراقب بود. برخورد آب با فشار زیاد روی پوست دست و پا بدن انسان نیز بسیار خطرناک است و باید هشدارها درباره این موضوع را کاملا جدی بگیرید.

 

اصول تمیزکاری و شستشوی مبلمان و تجهیزات باغی

شستشوی تجهیزات باغی با واترجت

مسلما در موقع خرید مبلمان فضای باز، توصیه های لازم جهت تمیز کردن آنها را به شما گوشزد خواهند کرد. هر نوع مبلمان با توجه به جنس آن، به روش خاصی برای شستشو و تمیزکاری نیاز دارد. اما معمولا، استفاده از محلول آب و صابون به همراه یک تکه اسفنج، بهترین انتخاب برای شستن مبلمان و تجهیزات هستند. برای جرم های سخت، لازم است از برس های نرم کمک بگیرید.

مبلمان چوبی و مبلمان آهنی بیشتر در معرض خطر هستند:

  • مبلمان چوبی و مبلمان آهنی مخصوص فضای باز به این دلیل که در معرض تابش نور آفتاب و بارش و رطوبت قرار می گیرند، ممکن است دچار پوسیدگی شوند. این پوسیدگی (چه بافت چوبی و چه رنگ روی مبلمان آهنی) با برخورد آب فشار قوی واترجت خانگی، به سادگی کنده می شود و سطح آنها را خراب و نمای مبلمان را کهنه می کند.
  • برای شستشو و تمیز کردن لوازم دیگر، می توانید از واترجت خانگی با فشار کم و کنترل شده استفاده کنید. معمولا برای شستشوی دیوارها، پیاده رو و سطوح اینچنینی، مشکلی پیش نمی آید. اما شستن سطح مبلمان و تجهیزات دیگر مانند تاب آویزی و سایبان چتری ، انواع گریل و باربیکیو و… باید تمام موارد ایمنی را رعایت نماید.
  • شستشوی وسایل با واترجت خانگی، باید با فشار کم و رعایت فاصله مناسب انجام شود.
  •  درست است که زدودن آلودگی ها با واترجت خانگی کار راحت و حتی لذت بخشی است، اما اصلا نباید وسوسه شوید که سطح مبلمان جرم گرفته از نوع مبلمان حصیری، مبلمان چوبی و فلزی را با آن شستشو دهید؛ زیرا ممکن است آسیب جدی به آنها بزند.
  • روکش بالشتک ها را نیز نباید با این وسیله شستشو دهید. این پارچه ها، مقاومت پایینی دارند و بعضی انواع آنها حتی در ماشین لباسشویی نیز نباید شستشو داده شوند.

 

چرا باید مبلمان فضای باز را از جنس حصیری پلی رتن انتخاب کنیم؟

مبلمان اوت دور و فضای باز، در جنس ها و متریال های مختلفی ساخته می شود. اما هیچ کدام از آنها به زیبایی، جذابیت، تنوع و کیفیت بسیار بالای پلی رتن نیستند. مبلمان پلی رتن، ماندگاری و دوام بسیار بالایی در فضای بیرونی و در شرایط جوی مختلف دارد و از طرفی، بسیار شیک و زیباست و از انواع لوکس و مجلل برای دکوراسیون انواع فضاهای بیرونی مانند دکوراسیون تراس بزرگ یا دکوراسیون باغ و ویلا و پاسیو محسوب می شود.

ضمن اینکه به دلیل همین زیبایی و جذابیتی که در مدل و طراحی مبلمان باغی برند دکورز به چشم می خورد، برای استفاده در دکوراسیون داخلی نیز مناسب است و می توانید یک استفاده چند منظوره از آن داشته باشید.

مبلمان گرد برند دکورز

کیفیت برتر محصولات برند دکورز

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912