تاب حصیری یک نفره

تاب حصیری یا همان تاب باغی، بهترین و محبوب ترین اکسسوری مورد استفاده در فضای باز است که اگر هنوز یکی از آنها را نخریده اید، قطعا از یکی از لذت بخش ترین و آرامش بخش ترین کارهایی که می توانید در وقت استراحت و اوقات فراغت خود انجام دهید، محروم مانده اید. این نوع تاب؛ مدل ها و قیمت های مختلفی دارد که پیشنهاد می کنیم در ادامه، راهنمای خرید تاب باغی را بخوانید.

پس با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کننده های مبلمان حصیربافت پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

تاب حصیری یا تاب باغی؟

تاب باغی دو نفره

برای مبلمان فضای باز و همچنین اکسوری های جانبی آن، نام های متفاوتی وجود دارد. اما موضوع مهم این است که مجذوب تبلیغات و نام های آنها نشوید و به دنبال شناخت و خرید بهترین و باکیفیت ترین جنس باشید. تاب باغی؛ یعنی تابی که جنس و کیفیت ساخت آن متناسب با استفاده در باغ و فضای باز باشد. بنابراین به هر نوع تابی نمی توان گفت: تاب باغی! چون نمی توان آن را با خیال راحت و بدون ترس از خرابی، در باغ مورد استفاده قرار داد.

اما خوب است بدانید که تاب حصیری، یکی از بهترین و مناسب ترین انواع تاب است که با خیال راحت می توان آن را در باغ و تمام فضاهای باز قرار داد. به تاب حصیری، تاب ویلایی و تاب ریلکسی نیز گفته می شود.

تاب حصیری از چه متریالی ساخته شده است؟

گفتیم که مهمترین وجه تمایز تاب حصیری با دیگر انواع تاب باغی، جنس و کیفیت ساخت آن است. متریالی که برای ساخت تاب حصیری به کار رفته است، از جنس همان مبلمان حصیری پلی رتن است که همه آن را به عنوان مبلمان تخصصی فضای باز می شناسیم. یعنی:

  • اسکلت آلومینیومی ضد زنگ و ضدآب
  • روکش حصیربافت از جنس الیاف پلی رتن

اسکلت آلومینیومی ضدزنگ و ضدآب، به خوبی معرف کیفیتی که دارد هست. اما ممکن است خیلی ها با الیاف حصیربافت پلی رتن آشنایی نداشته باشند. این الیاف، از جنس نوعی پلیمر کاملا مقاوم و بادوام هستند که به آن پلی رتن گفته می شود. الیاف پلی رتن با به کارگیری تکنولوژی نانو تولید می شوند که ویژگی های بسیار جالبی پیدا می کنند، از جمله:

  • ضد آب و ضد رطوبت
  • ضد اشعه ماورالبنفش نور خورشید
  • ضد کپک و قارچ
  • دوام و پایداری کامل رنگ
  • مقاومت زیاد و عدم تغییر شکل در طولانی مدت

و اما ویژگی های اختصاصی تاب حصیری برند دکورز

برند دکورز یکی از بزرگ ترین تولید کننده های مبلمان تخصصی فضای باز و تجهیزات باغی است که محصولات آن، با کیفیت بسیار بالا تولید می شوند و همگی آنها، استانداردهایی در حد محصولات درجه اول در تمام دنیا را دارند. تاب حصیری نیز یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات برند دکورز است که در طرح ها و رنگ های بسیار زیبا تولید و عرضه می شود. این تاب های حصیری:

دست بافت هستند که باعث شده زیبایی و استحکام بسیار بالایی در آنها به چشم بخورد.

تنوع طرح و رنگ زیادی دارند که می توان آنها را به صورت ست با مبلمان باغی سفارش داد و خریداری نمود (به سلیقه مشتری قابل سفارش است).

اسکلت آلومینیومی تاب باغی برند دکورز دارای استحکام بسیار بالایی است و از پیشرفته ترین فناوری جوش آرگون در تولید آن استفاده شده است.

 

خرید مستقیم و بدون واسطه تاب حصیری از دکورز

تاب حصیری دکورز

خرید از تولید کننده، هوشمندانه ترین کاری است که می توانید انجام دهید. در سال های اخیر، تولید کنندگان متعددی در زمینه تولید محصولات باغی شروع به فعالیت کرده اند که این موضوع در کاهش قیمت ها و افزایش کیفیت محصولات، بسیار تاثیر گذار بوده و خریداران، با خیال راحت تری به خرید می پردازند، زیرا تولید کننده و نام و  نشانی آنها را به خوبی می دانند و به آنها دسترسی دارند.

بنابراین خرید از تولید کننده تاب باغی، بهترین تصمیم است. مخصوصا برند دکورز که با ارائه ضمانت 24 ماهه روی محصولات خود، توانسته اعتماد خریداران جلب نماید و خیال آنها را از هر بابت آسوده نماید. برای خرید تاب حصیری برند دکورز، روی لینک زیر کلیک کنید:

تاب حصیری و آویز فضای باز

کیفیت برتر مبلمان و محصولات برند دکورز – مبلمان حصیری پلی رتن

تنوع مبلمان حصیربافت دکورز

برند دکورز دارای انواع:

  • میز و صندلی
  • ست دو نفره و نیم ست
  • مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی
  • تخت استخری
  • تاب

و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. شما می توانید این محصولات را مستقیما از تولید کننده خریداری نمایید و همچنین می توانید در سفارش هایتان، مدل ها و ترکیب های رنگی اختصاصی مد نظر خود را داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، می توانید با کارشناسان دکورز در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید:

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”