تنوع مبلمان حصیربافت برند دکورز

مبلمان حصیربافت، یکی از زیباترین انواع مبلمان باغی است که طرفداران آن اعتقاد زیادی به زیبایی، اصالت و راحتی این نوع مبلمان دارند. به همین دلیل، تنوع فوق العاده ای در نوع محصولات و رنگ و طرح و مدل آنها در برندهای مختلف به چشم می خورد که دعوت می کنیم شما هم با آنها آشنا شوید.

پس با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کننده های مبلمان حصیربافت پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

مبلمان حصیربافت؛ زیبایی ، راحتی ، ماندگاری

مبلمان حصیربافت یا مبلمان حصیری دارای دو نوع طبیعی و مصنوعی است. در واقع مبلمان حصیربافت طبیعی، فقط دارای ویژگی زیبایی است. زیرا از جنس نوعی چوب طبیعی به نام رتن می باشد که دوام زیادی برای استفاده در فضای باز ندارد. اما مبلمان حصیربافت مصنوعی (نوعی پلیمر یا پلاستیک بسیار بادوام به نام پلی رتن)، علاوه بر اینکه زیباست، کاملا راحت است و ماندگاری بالایی در فضای باز دارد.

بنابراین منظور ما از مبلمان حصیربافت، همان مبلمان پلی رتن است که در ایران هم تولید کنندگان متعددی اقدام به تولید و عرضه آن در بازار داخلی نموده اند. برند دکورز یکی از این برندهاست که به دلیل رعایت بالاترین سطح استانداردها، توانسته محصولاتی با قابلیت رقابت با محصولات وارداتی و برندهای خارجی را عرضه نماید.

جنس مبلمان حصیربافت برند دکورز – مبلمان دستبافت

همان طور که متوجه شدید، جنس این مبلمان از الیاف حصیری پلی رتن است. اما این الیاف در برند دکورز به صورت دستبافت روی محصولات بافته می شوند و روکش حصیری مبلمان برند دکورز، هنر دست هنرمندان ایرانی است که زیبایی، دوام، استحکام و تنوع در بافت حصیری، از ویژگی های برجسته آن است. این الیاف دچار پوسیدگی و تغییر رنگ در اثر تابش آفتاب یا رطوبت، شل شدگی،کپک زدگی و… نمی شوند و به همین دلیل، برای استفاده در فضای باز و طبیعت بسیار عالی و مناسبند.

اما این نوع مبلمان دارای یک اسکلت آلومینیومی نیز هست که دوام و استحکام آن را افزایش می دهد. آلومینیوم سبک وزن است و در فضای باز، دچار خوردگی، پوسیدگی و زنگ زدگی نمی شود.

 

تنوع مبلمان حصیربافت برای فضای باز

هر یک از ما به انواع خاصی از مبلمان باغی و مبلمان فضای باز نیاز داریم تا با آن، دکوراسیون راحت و شیکی را رقم بزنیم. تنوع مبلمان حصیربافت باعث می شود که برای مصارف مختلف، متناسب سازی شده باشد و بتوان با هر نوع فضای باز و کاربری در آن و همچنین هر نوع سلیقه ای، مدل مناسبی را انتخاب و خریداری نمود.

مبلمان حصیربافت در چند نوع و مدل ساخته می شود؟

مبلمان حصیربافت رستورانی

میز و صندلی رستورانی

اگر شما هم رفتن به رستوران فضای باز و رستوران ساحلی را دوست داشته باشید، ممکن است با مدل های مختلف میز و صندلی رستورانی از نوع حصیری در آنها آشنایی پیدا کرده باشید. میز و صندلی های رستورانی را می توانید در مدل های مختلف از برند دکورز خریداری نمایید و برای تجهیز انواع فضاهای عمومی استفاده نمایید. مانند:

  • رستوران
  • کافی شاپ
  • کافه تریا
  • روف گاردن
  • و…

مبلمان حصیربافت رسمی و راحتی

تنوع مبلمان حصیربافت دکورز

جای خوشبختی است که اگر تمایل داشته باشید در فضای باز، راحتی و یا نمای شیک و رسمی مانند دکوراسیون داخلی خانه و آپارتمان را رقم بزنید، امکان آن با انتخاب مبلمان حصیربافت برند دکورز وجود دارد. مبلمان رسمی و یا راحتی این برند دارای تنوع بی نظیر از طرح، مدل و رنگ می باشد که برای دیزاین محیط های زیر عالی هستند:

مبلمان حصیربافت لاوست و سوفاست

لاوست و سوفاست

لاوست ها، همان ست های دونفره هستند که برای بسیاری از محیط های عمومی و خصوصی کاربرد دارند. برای ایجاد یک گوشه دنج و صمیمانه در فضای باز و نیز برای تجهیز فضاهای کوچک مانند بالکن و تراس، استفاده از ست های دو نفره عالی به نظر می رسد.

سوفاست ها یا نیم ست ها نیز دقیقا همین ویژگی ها را دارند. این مدل مبلمان از برند دکورز به دلیل طراحی بسیار ظریف و کمجا، باعث می شوند برای خیلی از فضاهای باز محدود و یا با کاربری خاص مناسب باشند.

مبلمان حصیربافت استخری

ریلکسیشن با تخت استخری

هیچ چیز بهتر از تفریح و سرگرمی در یک استخر و یا در کنار یک استخر اختصاصی نیست. اگر شما چنین امکانی دارید، پس قطعا می دانید که تهیه مبلمان استخری تا چه اندازه هیجان انگیز است. این نوع مبلمان برای راحتی بیشتر در فضای باز، طراحی شده اند و رطوبت و خیسی ناشی از استخر در آنها تاثیر مخرب ندارد. مدل های مبلمان استخری و کنار استخری عبارتند از:

  • تخت استخری
  • میز و صندلی بار
  • و تاب آویزی یا تاب ریلکسی

(تاب ریلکسی فقط برای استفاده در کنار استخر نیست. اما به دلیل آرامش بخش بودن این نوع تاب، اغلب در فضای باز، در کنار استخر چیدمان می شود تا برای ریلکس کردن در این فضا، مورد استفاده قرار بگیرد).

مبلمان حصیربافت غذاخوری و ست نهارخوری

ست نهارخوری

یکی دیگر از محصولات حصیربافت جذاب برای استفاده در فضای باز، انواع میز و صندلی و مبلمان نهارخوری است که راحتی بسیار زیادی برای سرو غذا در فضای باز ایجاد می کند. این مبلمان در ست های 4 نفره، 6 نفره، 8 نفره و…، قابل سفارش می باشند.

 

آشنایی با کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی برند دکورز

برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

مبلمان فضای باز مدل راشا

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”